Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Rozdělovač Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=34269
Stránka 1 z 1

Autor:  Peckin [ 29.2.16, 18:05 ]
Předmět příspěvku:  Rozdělovač Favorit

Zdravím,
Ve stodvacítce mám zapalování z Favorita ale auto nejde nad nějaký 3500 otáček. Rozdělovač jsem upravil podle návodu co je tady ve článcích. Na všech rozdělovačích mám volné hřídelky, je tam prázdný chod než začne fungovat odstředivá regulace. Na dalších čtyřech rozdělovačích je taky. Jak se to dá opravit? Popřípadě dělá to někdo?
A ještě jedna věc mi vrtaá hlavou, podtlakovou regulaci tam mám ze stodvacítky ale přijde mi že to je zatuhlý. Jak velký podtlak s tím má hýbat? Když z toho vysávám vzduch poslů tak se to ani nehne.

Autor:  škodovka [ 29.2.16, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Vůli v rozdělovači na těch čepech odstraníš jednoduše..
Vyklepneš ten čep origo je tam myslím 4mm, tak vezmeš vrták 4,5mm a díry převrtáš/svrtáš a pak uřízneš dřík toho vrtáku kterým jsi to svrtal a vyrobíš z něho nový čep :oops:

Každopádně tam máš něco špatně, protože i rozdělovač, který má zemědělské vůle funguje ,,normálně,,.. špatně se to seřizuje a může to při přechodech cukat, ale rozhodně ti to neudělá omezovač na 3500rpm.
Ještě mě tak napadá..indukčku tam máš favorití?

Jinak i když tu semnou většinové osazenstvo souhlasit nebude, tak favozapalování a favorozdělovač se nejlépe hodí k trénování hodu do dálky

Autor:  Peckin [ 29.2.16, 18:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Ano indučka favorit. Ono není to jako úplně strop, ale nad 3500, přibližně to pak zrychluje strašně neochotně. Je to už na druhým motoru stejné.

Autor:  Jardak [ 29.2.16, 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Já měl na š 120 LS taky zapalování z favorita a rozdělovač jsem nijak neupravoval.
Stroboskopem jsem nastavil předstih tak, aby seděl ve středních otáčkách a chodilo to líp než s původním zapalováním.

škodovka: někdo holt raději hází do dálky a někomu se nechce neustále seřizovat odtrh a odstraňovat pecku na kontaktech...

Autor:  Peckin [ 29.2.16, 19:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Taky mě napadlo tam vrazit neupravený rozdělovač a vyzkoušet to, asi se do toho zítra dám. Mám ale pocit že tohle řešení se mi neosvědčilo ale už nevím proč.

Autor:  slovacek.milos [ 29.2.16, 19:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

znal jsem favotity co nejeli víc jak 125 tak do 11O a pak už skoro nezrychloval, vy,ěnil se rozdělovač a lítal

Autor:  Peckin [ 6.3.16, 12:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Dneska jsem se dal do oprav těch rozdělovačů. Ten můj původní upraveném do stodvacítky měl vůli největší. Po rozdělání jsem ale zjistil že to není v tom čepu ale někde vevnitř u té odstředivé regulace. Rozebírat se mi to nechtělo, vzal jsem fáčkovej rozdělovač co má vůle minimální, dal ho tam a jelo to úplně jinak. Bere to odspoda hrozně moc a když s ním točím abych si upravil předstih tak to je znát každý milimetr. Takže původní rozdělovač byl určitě špatný.
Nicméně auto jede pořád tak těch 110 maximálně. Jasně, je to naladěný od ucha ale spíš tam bude jiný zádrhel. V autě je lekr. Mohlo by to dělat UFO na otevírání druhé komory?

Autor:  slovacek.milos [ 6.3.16, 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

tu komoru vidíš když dáš plný kotel tak ji odblokuješ a podtlak se pohne

Autor:  Lamač [ 7.3.16, 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Od ucha naladíš presne prd,nalaď predstih stroboskopom a potom špekuluj ďalej.

Autor:  Kluci z Paky [ 12.3.16, 10:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Přesně tak, nalaď to přes stroboskop, pak přichází na řadu seřízení karbu (za předpokladu, že je čistý), ono to spolu vzájemně souvisí. Jinak nevím,jestli jsi dálniční typ, ale 110 km/h v autě bezpečnosti š120 to myslím stačí....

Autor:  Peckin [ 14.3.16, 20:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Seřízení zapalování mě čeká ve středu, karb by měl být ok ale zkontrolujeme ho. Ale moc tomu nedávám, na minulým motoru to bylo taky přesně seřízený a problém ten samej. Dneska jsem koukal jestli otevírá druhá komora a maká to. 110 kilometrů v hodině stačí, ale ono se to snížení otáček podepisuje i na zrychlení a to není ani u zdravý stodvacítky buhvíjaký...

Autor:  Pech. [ 20.3.16, 20:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rozdělovač Favorit

Já to svrtávám až na 5ku a ty tyčka dělám buď ze spojkové tyčky z motorky, a nebo z přesného kolíku pro strojírenskou práci... ony ty vůle jsou kolikrát strašný.. Já měl vůli ta palci tak 20-30st a auto jelo nahovno... na lehký přidání nereagovalo, na větší přidání už jo, ale podivně, jelo to max tak 120-130 s vypětím všech sil a pružnost žádná...

Po opravě rozdělovače se dohrabe i po rovině na 150, 130 po dálnici jede celkem v pohodě (na poměry +-60k auta) a zrychlovat je schopen plynule od 1500 otáček a vytočit jde na 5000 jak má taky a spotřeba při klidnější jízdě cca litr dolů...

Ale než já na to přišel, proč to jede tak blbě...... Od opravy si není na co stěžovat že by to nejelo, nebo abnormálně chlastalo, jezdí to pěkně.

Revizi doporučuju všem, protože to auto má jen něco přes 200kkm najeto a ten kolík byl na sračky, ojetej na průměr 3,5mm a díra na 5... :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/