Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.11.24, 02:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Rozdělovač Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Rozdělovač Favorit
Zdravím,
Ve stodvacítce mám zapalování z Favorita ale auto nejde nad nějaký 3500 otáček. Rozdělovač jsem upravil podle návodu co je tady ve článcích. Na všech rozdělovačích mám volné hřídelky, je tam prázdný chod než začne fungovat odstředivá regulace. Na dalších čtyřech rozdělovačích je taky. Jak se to dá opravit? Popřípadě dělá to někdo?
A ještě jedna věc mi vrtaá hlavou, podtlakovou regulaci tam mám ze stodvacítky ale přijde mi že to je zatuhlý. Jak velký podtlak s tím má hýbat? Když z toho vysávám vzduch poslů tak se to ani nehne.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


29.2.16, 18:05
Profil
Pspvek Reklama

   
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Vůli v rozdělovači na těch čepech odstraníš jednoduše..
Vyklepneš ten čep origo je tam myslím 4mm, tak vezmeš vrták 4,5mm a díry převrtáš/svrtáš a pak uřízneš dřík toho vrtáku kterým jsi to svrtal a vyrobíš z něho nový čep :oops:

Každopádně tam máš něco špatně, protože i rozdělovač, který má zemědělské vůle funguje ,,normálně,,.. špatně se to seřizuje a může to při přechodech cukat, ale rozhodně ti to neudělá omezovač na 3500rpm.
Ještě mě tak napadá..indukčku tam máš favorití?

Jinak i když tu semnou většinové osazenstvo souhlasit nebude, tak favozapalování a favorozdělovač se nejlépe hodí k trénování hodu do dálky

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


29.2.16, 18:27
Profil

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Ano indučka favorit. Ono není to jako úplně strop, ale nad 3500, přibližně to pak zrychluje strašně neochotně. Je to už na druhým motoru stejné.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


29.2.16, 18:50
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Já měl na š 120 LS taky zapalování z favorita a rozdělovač jsem nijak neupravoval.
Stroboskopem jsem nastavil předstih tak, aby seděl ve středních otáčkách a chodilo to líp než s původním zapalováním.

škodovka: někdo holt raději hází do dálky a někomu se nechce neustále seřizovat odtrh a odstraňovat pecku na kontaktech...

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


29.2.16, 19:07
Profil

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Taky mě napadlo tam vrazit neupravený rozdělovač a vyzkoušet to, asi se do toho zítra dám. Mám ale pocit že tohle řešení se mi neosvědčilo ale už nevím proč.

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


29.2.16, 19:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
znal jsem favotity co nejeli víc jak 125 tak do 11O a pak už skoro nezrychloval, vy,ěnil se rozdělovač a lítal


29.2.16, 19:25
Profil

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Dneska jsem se dal do oprav těch rozdělovačů. Ten můj původní upraveném do stodvacítky měl vůli největší. Po rozdělání jsem ale zjistil že to není v tom čepu ale někde vevnitř u té odstředivé regulace. Rozebírat se mi to nechtělo, vzal jsem fáčkovej rozdělovač co má vůle minimální, dal ho tam a jelo to úplně jinak. Bere to odspoda hrozně moc a když s ním točím abych si upravil předstih tak to je znát každý milimetr. Takže původní rozdělovač byl určitě špatný.
Nicméně auto jede pořád tak těch 110 maximálně. Jasně, je to naladěný od ucha ale spíš tam bude jiný zádrhel. V autě je lekr. Mohlo by to dělat UFO na otevírání druhé komory?

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


6.3.16, 12:37
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
tu komoru vidíš když dáš plný kotel tak ji odblokuješ a podtlak se pohne


6.3.16, 20:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Od ucha naladíš presne prd,nalaď predstih stroboskopom a potom špekuluj ďalej.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


7.3.16, 10:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Přesně tak, nalaď to přes stroboskop, pak přichází na řadu seřízení karbu (za předpokladu, že je čistý), ono to spolu vzájemně souvisí. Jinak nevím,jestli jsi dálniční typ, ale 110 km/h v autě bezpečnosti š120 to myslím stačí....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.3.16, 10:36
Profil

Příspěvky: 42
Bydliště: Světlá nad Sázavou
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Seřízení zapalování mě čeká ve středu, karb by měl být ok ale zkontrolujeme ho. Ale moc tomu nedávám, na minulým motoru to bylo taky přesně seřízený a problém ten samej. Dneska jsem koukal jestli otevírá druhá komora a maká to. 110 kilometrů v hodině stačí, ale ono se to snížení otáček podepisuje i na zrychlení a to není ani u zdravý stodvacítky buhvíjaký...

_________________
Škoda 125L rok 1989
Ford Sierra 1.8 rok 1985


14.3.16, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek Re: Rozdělovač Favorit
Já to svrtávám až na 5ku a ty tyčka dělám buď ze spojkové tyčky z motorky, a nebo z přesného kolíku pro strojírenskou práci... ony ty vůle jsou kolikrát strašný.. Já měl vůli ta palci tak 20-30st a auto jelo nahovno... na lehký přidání nereagovalo, na větší přidání už jo, ale podivně, jelo to max tak 120-130 s vypětím všech sil a pružnost žádná...

Po opravě rozdělovače se dohrabe i po rovině na 150, 130 po dálnici jede celkem v pohodě (na poměry +-60k auta) a zrychlovat je schopen plynule od 1500 otáček a vytočit jde na 5000 jak má taky a spotřeba při klidnější jízdě cca litr dolů...

Ale než já na to přišel, proč to jede tak blbě...... Od opravy si není na co stěžovat že by to nejelo, nebo abnormálně chlastalo, jezdí to pěkně.

Revizi doporučuju všem, protože to auto má jen něco přes 200kkm najeto a ten kolík byl na sračky, ojetej na průměr 3,5mm a díra na 5... :-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


20.3.16, 20:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz