Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

favorit karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=34334
Stránka 1 z 2

Autor:  slovacek.milos [ 21.4.16, 09:07 ]
Předmět příspěvku:  favorit karbec

točí točí ale až po pustění klíčku chytne čím to?

Autor:  Lamač [ 21.4.16, 09:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Vadná spínačka?Ide počas štartu napätie na ventil karbecu?

Autor:  slovacek.milos [ 21.4.16, 11:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

na cívku i na stopventil u kar becu de v době startu proud prověřeno žárovkou< můžeš točit půl dne ale jak pustíš klíček chytnde, kabely nové palec, víčko i cívka

Autor:  Pech. [ 21.4.16, 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

a to elektronické zapalování? že třeba při nižším napětí už nedává jiskru, zkoušels?

Autor:  gokralik [ 21.4.16, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

Kdysi se to už řešilo, ale zaboha si nevzpomenu v čem byl problém... v karbecu určitě ne. Nějaká část zapalováni přestala prostě při poklesu napětí fungovat.

Autor:  p.s. [ 21.4.16, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

co oblíbené studené spoje v pojistkové skřínce :?: :?:
fafouni na to dost trpěli a pak se to chovalo všelijak

Autor:  Lamač [ 21.4.16, 21:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Do karbeca mu napájanie ide,takže v tomto prípade to asi poistkovka nebude.

Autor:  varok [ 22.4.16, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

V jakém stavu je akumulátor a startér? Startér je tam klasický velký nebo z Felicie redukovaný? To může být ono.

Autor:  slovacek.milos [ 22.4.16, 21:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

baterka půl roku a starter redukovaný,

napoprve když je motor studený chytne normálně blbnou další starty,


n+jaký pokles napětí jsem sice neměřil ale žárovka na cívce i na stopventilu svítila furt stejně, VN poroměřeno odpory správné,

jediné co se neměnilo je etz


taky jsem to už řešil a taky si za boha nespomenu čím to,

Autor:  varok [ 23.4.16, 09:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Aha, tak tím to nebude. Už jsem se párkrát setkal s tím, že měl někdo ten starý velký startér, starší akumulátor, který už měl malou kapacitu. Při startování vznikal na akumulátoru hrozně velký úbytek napětí, protože startér už nebyl v nejlepším stavu. Tím pádem nezbylo pro ETZ dostatek proudu a napětí nízké, tak nedávalo dostatečně silnou jiskru.

A tím špatným startováním je tedy myšleno, že třeba ráno jde normálně nastartovat. Někam přijedeš, vypneš motor. Po chvíli přijdeš a nejde nastartovat? Tak ta cívka v rozdělovači.

Autor:  fatal [ 24.4.16, 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Pořád jsi nenapsal, zda při tom startování je jiskra...
Chování, které jsi popsal, je typické když zapalování nedává při sníženém napětí jiskru.

Autor:  slovacek.milos [ 26.4.16, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

jiskru jsem nezkoušel ale když jsem čuměl na žárovečku která při startu byla na cívce i stopventilu tak svítila jasně až do do by kdy to chytlo a nijak se víc nerožla tak úbytek napětí jsem nepozoroval

Autor:  slovacek.milos [ 26.4.16, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

dobrá prdel byla jedna stovka ta točila jak raketa ale chytit nechtěla, stačilo do ní drbnout a nadrc chytla, málem mě mrdlo až sem se podíval na rozdělač a točil opačn byl tam startder z trosky, nebo jedna tisícovka to jsem týden ladil a na nic jsem nepřišel nechtě chytit ani omylem pak jsem nalil na zem benál hlodil sirku a nic :oops:

Autor:  Martin91 [ 26.4.16, 20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Zkusil bych jinou spínací skříňku. Přeházet kabely a zkusit.
:wink:

Autor:  Roy820 [ 7.7.16, 08:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: favorit karbec

Čaute, mám motor z Favoritu a včera som ho štartoval a ide v poriadku kým mu držím plyn, akonáhle pustím pedál ide chvílu volnobeh a po pár sekundách z karburátora velkou silou vyprskne palivo a zdochne... Ako je možné že vyfukne naspäť do karburátora ? A ešte ma napadá že kým bol motor uplne studený tak na prvu chytil a držal volnobeh sám... akonáhle sa zohrial nad tých 60*C začalo to robiť to čo som písal a aj naštartoval až na 5-6 krát.


Ďalšia vec- Volnobeh som nastavoval, dal som dokonca aj vyšší aby nezdochol (cca 1500ot) no aj tak to robí. Viem že je tam plochý šrôbik ktorým sa nastavuje doraz plynu, ten som točil a potom je tam z boku jeden zapustený šrôbik na bohatosť zmesy, ten som netočil, ale myslím že má príliš bohatú zmes, tak by som skusil znížiť bohatosť len neviem či sa znižuje doťahovaním alebo povolovaním šrubku.
Vďaka za každu radu, do tohto motora sa fakt nevyznám.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/