|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
stene
Příspěvky: 5
|
felicia 1,3BMM
Mám na vás otázečku , jsou to dva roky co jsem koupil feldu 1,3BMM auto bylo jak nové mělo najeto 18000km právě proto jsem ho koupil . Nechal jsem tam namontovat plyn a za necelé dva roky mam najeto 74000km , výměny oleje a filtru po 10000km je samozřejmostí . No ale o co mě jde , je to přece jen jednobod a ono to zase tak moc nejede . Takže otázka zní dá se ten motor nějak poladit aby to jelo trochu líp ? Vím že je tady asi dost informací na toto téma ale spíš bych bral radu přímo pro mě hlavně aby to prošlo technickou . Je mě jasný že je lepší výměna za jiné auto to ani nevylučuji ale je mě líto ji dávat pryč to auto je pořád jako nové a absolutně bez koroze . Tak poraďte , jestli jenom nějakým čipem nebo jiná klapka , snížená hlava , jiné písty . Ja nevím . Díky všem
|
5.11.17, 19:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: felicia 1,3BMM
Záleží jestli to máš 40 nebo 50kW.. Ze 40 na 50 se dá relativně bezbolestně přestavět.. Nicméně uplně nechápu touhu po výkonu u vozu jezdícího na stlačené prdy.. ono by stačilo přepnout na benzín a hned by to jelo líp
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
5.11.17, 20:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: felicia 1,3BMM
No co jsem měl fáčko se stejným motorem, verze 50kW, tak nebyl moc velký rozdíl mezi plynem a benzínem. Je to všechno jen o seřízení a mít všechno v pořádku. Z mých zkušeností je třeba hodně LPG háklivé na čistý vzduchový filtr, dobré svíčky a vše kolem rozdělovače.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.11.17, 20:19 |
|
|
stene
Příspěvky: 5
|
Re: felicia 1,3BMM
Mam 50 kw a na benzín to jezdí stejne jako na plyn
|
5.11.17, 20:33 |
|
|
stene
Příspěvky: 5
|
Re: felicia 1,3BMM
Filtr jsem měnil to jsou asi dva mesice rozdelovac čistím jemným papirem to trosku přejedu. Kabely nove před rokem zn.Tesla ,svicky nove v létě . Jen me napada kdyz jsem to zajiždel na plyn tak to dost cukalo a nekdo me poradil trochu zmenšit vzdalenost elektrody cukani sice přestalo ale ma nepravidelný chod na neutral . Vicko i uhlik měněny taky daval jsem i novou civku . To vše v době kdyz to naplyn cukalo . Ventily serizuji pravidelne po 20tis saci 0.25 vyfuk 0.20 . Klapku prostriknu cisticem po 10 tis vzdy pri výměně oleje ta je jak nova . Vážně se snažím o to auto pečovat neni to žádná zanedbana filcka .
|
5.11.17, 20:54 |
|
|
stene
Příspěvky: 5
|
Re: felicia 1,3BMM
Vyfuk jsem taky menil prtoze jak to stalo a nejezdilo tak byl uvnitř rozpadlej. Tak ten je taky pruchozi
|
5.11.17, 20:57 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: felicia 1,3BMM
Mne plyn teda v 1.3BMM jezdil pekne. Obrovska vyhoda byla, ze nefungoval omezovac otáček.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.11.17, 23:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Využiju téma...
Zdar pánové,
máme v rodině Felicii BMM 40 kW předělanou na LPG. Moc se s ní nejezdí, ale vždy platila za maximálně spolehlivé vozidlo. Na LPG je to slušná zdechlina, ale v podstatě s motorem jako takovým nebyl nikdy problém. Otočit klíčkem a jet. Teď jí čeká technická, zkusil jsem jezdit jen na benzín a všiml jsem si jedné nepěkné věci:
Studený start na benzín - motor naskočí normálně po pár otáčkách startéru a drží cca 1100 otáček - pohoda. Po cca 1 km otáčky volnoběhu klesnou na 900 a opět vše v pořádku. Po dalším zahřátí při vyřazení otáčky spadnou kolikrát i na 500, občas problikne kontrolka dobíjení a pak se pomalu vyhoupnou na cca 750, ale motor při stání na semaforech nemá pěkný zvuk a vibrace se dost silně přenášejí do karoserie. Když motor protúruju, situace se opakuje. Když motor vypnu a po chvíli nastartuju tak to dokonce zní, jako by auto jelo jen na 3 válce. Prostě to nedrží dobře zahřáté volnoběh.
Při jízdě je ale vše normální, výkon se mi zdá taky adekvátní... co jsem tak nějak projížděl net, tak nic moc se na BMM přes diagnostiku nastavit nedá. Zkoušel jsem nastavit ventily a vyměnit teplotní čidlo, ale auto se chová úplně stejně. Svíčky jsem koupil nové, kabely, víčko i palec rozdělovače nemají najeto víc než 30 tkm. Starý start jsem zkoušel, ale auto se pořád chová stejně.
V zapalování podle mě chyba nebude, protože na LPG jede motor normálně.
Nemáte někdo nápad co s tím? Pochybuju, že takhle fungující motor projde na emisích v pohodě.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.3.19, 19:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: felicia 1,3BMM
Na vag-com jsi to zkoušel dát? Sice to skoro nic neukáže, ale aspoň hodnoty zkontroluješ, jestli není něco špatně. To teplotní čidlo jsi dával jakou zn. originál? Už je tam združené nebo ještě 2 samostatné? Zkusil bych Lambdu nebo ten servomotorek pro řízení volnoběhu u klapky. Taky mě to u fáčka zlobilo, i když já měl spíše opačný problém. Nevím jestli jde i u tohohle systému udělat základní nastavení, zkusil bych někde pohledat info.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.3.19, 20:41 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: felicia 1,3BMM
zkusil bych udělat základní nastavení klapky, výmaz adaptačních hodnot, on to třeba ten plyn oblbuje... a možná kouknout na odporovou dráhu na klapce, kdyžtak jí pomoct diavou...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.3.19, 09:33 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Zpuchřelá a děravá hadice posilovače brzd. Taky jsem si toho mohl všimnout dřív. Už zas vše vrčí jak má. Každopádně díky za rady.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
7.4.19, 20:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|