Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

snížení spotřeby za každou cenu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=351
Stránka 1 z 3

Autor:  Honza1 [ 9.3.06, 16:17 ]
Předmět příspěvku:  snížení spotřeby za každou cenu

Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky

Autor:  petrV [ 9.3.06, 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: snížení spotřeby za každou cenu

Honza1 píše:
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky

jj, przneni :lol: zrus celou druhou komoru (odpoj akcel. pumpu, odpoj podtlak 2. komory a zaletuj trysku.....) bez akcel. pumpy se ti bude blbe rozjizdet a nebudes moci nastartovat, kdyz mu nenaslapes, ale pri jizde se muzes dostat s velmi lehkou nohou az na 5l/100km :wink:

Autor:  Roman [ 10.3.06, 00:55 ]
Předmět příspěvku: 

cos znamena,ze to za ty nervy temer nestoji

Autor:  Nepér [ 10.3.06, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

jo, je lepší naučit pravou nohu pomalým pohybům, aby nebylo akcelrační pumpičky potřeba a aby se neotevírala 2. komora...

Autor:  ŠádeMan [ 10.3.06, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D :D :D :D :D to je dobra dedukce

Autor:  Jaroslav Čejka [ 12.3.06, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem to nevyzkoušel, ale jednu alternativu bych měl, zatím pouze vývojově v hlavě, ale tedy k věci. Vycházím ze zkušenosti "při prasklém těsnění pod hlavou se mi voda ztrácela do palivového prostoru", tím se zvětšila komprese a já na plyn nemusel tak šlapat. Ku podivu se zmenšila i spotřeba. Sice to bylo na dlouhé cestě, každou chvíli jsem musel dolejvat vodu, ale kdyby se to dalo udělat řízeně přes karburátor, tak by to špatný bejt nemuselo, ale vzhledem k tomu, že nevím, co to udělá po čase se spalovacím prostorem, netroufám si dále bádat, i když za zvážení by to stálo. :!:

Autor:  RK [ 12.3.06, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru.

Autor:  mark [ 12.3.06, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

RK píše:
Přisávání vody do motoru není žádná novinka a používala se v minulosti u závodních motorů. Problém č.1 velká spotřeba vody, č. 2 koroze motoru.
jj, za valky to pry pouzivali nemci ve stihackach. Ale mluvil sem s chlapem ktery to mel i ve S120 nekde zavedene do karbu. Jestli vas nekoho napada jak na to... a spotrebu s tim mel 6lbenzin +2lvody na 100km. A s tou korozi nepomohlo by pouzivani destilovane vody? je chemicky cista, takze snad neobsahuje ty latky zbusobujici korozi-tam jde vlastne o to ze vodik z te vody se spali a kyslik jde ven. a kyslik sam o sobe korozi nezpusobi ne?

Autor:  Tom [ 12.3.06, 20:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: snížení spotřeby za každou cenu

Honza1 píše:
Zdravim,
vim že to na někoho muže pusobit jako prznění motoru, ale ted sem v situaci kdy pokud nesnizim provozni naklady na myho formana 1992 tak ho budu muset prodat. Na LPG neni cash.
Slysel sem ze jde vypojit akceleracni pumpa, ale overeny to nemam. Nebo snad pretryskovat? Prosim proradte mi jak snizit spotrebu.

Diky
a co treba nejezdit dokud se tvoje financni situace nezlepsi?

Autor:  michalkatka [ 12.3.06, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

vodou do spalovacieho priestoru vlastne zvyšuje kompresný pomer ( voda nie je stlačitelná ) a ochladzuje zmes čo má priazdnivý vplyv na výkon, nepriazdnivý na opotrebenie motora ( väčšie tepelné rozdiely a väčšie namáhanie celého motora ), a destilovaná voda má vplyv na usadeniny, ale koróziu nie, koróziu spôsobuje kyslík...

Autor:  RK [ 12.3.06, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.

Autor:  michalkatka [ 12.3.06, 22:37 ]
Předmět příspěvku: 

RK píše:
Ta voda se v motoru nerozkládá na vodík a kyslík, to není atomovej reaktor.Princip je čistě v ochlazování směsi.


áno v ochladení zmezi a nezanedbatelný je kompresný pomer ( o čo menší je priestor na spálenie, tým väčší tlak )
PS: nemyslel som že koróziu spôsobuje kyslík z vody...

( vodu nemusíš rozkladať atómovou reakciou... - viď elektrolýza ( tým nemyslím v motore) )

Autor:  Roman [ 13.3.06, 08:38 ]
Předmět příspěvku: 

s vodou jezdej WRCcka normalne a jejich motorum to pridava cca 30% vykonu (teda letos to uz myslim zakazali) - Je to jenom v tom ochlazovani smesi = mensi obem smesi = nasaje se vic vzduchu - je to to samy jako kdyz jedete nekdy v lete navecer - auto ma hned o poznani vyssi tah, protoze je vzduch vlhci a chladnejsi

Autor:  Peter50kw [ 13.3.06, 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

U favorita, pokial to nieje BMM je dolezity bezchybny rozdelovac a nastavenie motora. Potom uz len lahka noha, jazda nizsou rychlostou je najistejsia cesta k nizsej spotrebe. Odpojenie akceleracnej pumpicky a podobne zasahy mozu jedine sposobit problemy. Dalej sa vyzaduje dobry stav brzd - aby nedobrzdovali auto. Obmedzit podiel mestskej prevadzky. Dalej nevozit v aute zbytocnosti. A este mozes fukat pneumatiky asi o 10% viac.

Autor:  Šemik [ 13.3.06, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Co místo vody tam lejt trochu M2T?

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/