Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
motor 40 kW
máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.9.18, 12:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: motor 40 kW
I vačka a vstrekovač sú iné.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
12.9.18, 14:33 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: motor 40 kW
písty vačka vstřikovač řj a dlouhej převod ve špajzce
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
12.9.18, 15:43 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: motor 40 kW
Záleží jestli MPi, nebo BMM.. U BMM je u 50kW verze je krom zmíněného ještě rezonátor na sání. (Jinak z vlastního postřehu a pocitů z feld kterýma jsem jezdil/jezdím/jel mi připadá, ze 40kW BMM jede zhruba stejně dobře dobře jak 5OkW MPi,oproti tomu 4OkW MPi mi přijde neskutečně zdechlé a v 5OkW BMM jsem bohužel asi nikdy neseděl )
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
12.9.18, 17:19 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: motor 40 kW
ono v běžných otáčkách je výkon +- stejnej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.9.18, 18:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
No já párkrát jel v 50kW BMM felině, trošku slabší než můj bývalý favorit. Ale docela živé. MPi jsem jel jen v 40kW verzi, naše bývalá felda, ale zase taková tragedie to tedy není, ale musí se to hold hodně točit. Při nízkých otáčkách to prostě nejede. Ten rezonátor na sání podle mě ani nemusí být, je to jen kvůli hlučnějšímu sání vzduchu, má to takový dunivý zvuk, jede to i bez toho.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.9.18, 16:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: motor 40 kW
Kachnis píše: máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci.. já bych začal rozvodama ventilama, kabelama svíčkama vag atd, pak to pojede
|
16.9.18, 20:41 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: motor 40 kW
rozvody, ventily, svicky, zapalovaci lista, výfuky, katalyzator, všechno nove a sestelovane ale tech 10 kW a prevod je znat
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
25.9.18, 19:34 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: motor 40 kW
To ma dlouhej prevod?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.9.18, 19:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: motor 40 kW
pokud tam je origo převodovka, tak ano...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
25.9.18, 20:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
A nebylo to naopak? 40kW verze měla krátkou a 50ka dlouhou převodovku? Nějak nechápu, proč už tak slabý motor by byl navíc ještě bržděn dlouhými převody. Nebo špatně chápu pojmy krátká-dlouhá převodovka?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.9.18, 20:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: motor 40 kW
bohužel 40kw má dlouhý převody
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.9.18, 08:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: motor 40 kW
Aha, tak to mám potom v hlavě naopak. Celou dobu jsem myslel, že krátká převodovka má laicky napsáno vyšší otáčky při určité rychlosti než dlouhá. Tedy příklad: při 80km/h bude mít krátká převodovka na 5ku řekněme 3000ot./min. a dlouhá jen 2500ot./min. Hodnoty jsou vymyšlené jen pro názornost jak to myslím. Tudíž při použití dlouhé převodovky auto teoreticky může jet rychleji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.9.18, 15:19 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: motor 40 kW
převodovky maj stálej převod od nejkratšího : pysk up 1.3; Felda 1.3 50kW ; Felda 1.6 a 40 kW Takže se naskýtá možnost při výměně spojky rovnou sehnat převodovku ideálně z pikapa a je po problému .
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
27.9.18, 11:57 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: motor 40 kW
tu jsem měl, a to chtít nebudeš, při 100 to točilo už 3500 na pětku ...
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.9.18, 19:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|