Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
motor 40 kW https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35368 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 12.9.18, 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | motor 40 kW |
máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci.. |
Autor: | Lamač [ 12.9.18, 14:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
I vačka a vstrekovač sú iné. |
Autor: | CROWACK [ 12.9.18, 15:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
písty vačka vstřikovač řj a dlouhej převod ve špajzce |
Autor: | škodovka [ 12.9.18, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
Záleží jestli MPi, nebo BMM.. U BMM je u 50kW verze je krom zmíněného ještě rezonátor na sání. (Jinak z vlastního postřehu a pocitů z feld kterýma jsem jezdil/jezdím/jel mi připadá, ze 40kW BMM jede zhruba stejně dobře dobře jak 5OkW MPi,oproti tomu 4OkW MPi mi přijde neskutečně zdechlé a v 5OkW BMM jsem bohužel asi nikdy neseděl ) |
Autor: | Jarda S. [ 12.9.18, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
ono v běžných otáčkách je výkon +- stejnej |
Autor: | varok [ 13.9.18, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
No já párkrát jel v 50kW BMM felině, trošku slabší než můj bývalý favorit. Ale docela živé. MPi jsem jel jen v 40kW verzi, naše bývalá felda, ale zase taková tragedie to tedy není, ale musí se to hold hodně točit. Při nízkých otáčkách to prostě nejede. Ten rezonátor na sání podle mě ani nemusí být, je to jen kvůli hlučnějšímu sání vzduchu, má to takový dunivý zvuk, jede to i bez toho. |
Autor: | slovacek.milos [ 16.9.18, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
Kachnis píše: máme doma novou feldu, ale při přepisu jsem zistil, že netáhne ne kvůli tomu, že potřebuje péči, ale má 40 kW.. rozdíl je tedy jen v řj a pístech ? tzn, přehodim li řj z 50kw, dostanu něco výkonu ? sahat do motoru nechci.. já bych začal rozvodama ventilama, kabelama svíčkama vag atd, pak to pojede |
Autor: | Kachnis [ 25.9.18, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
rozvody, ventily, svicky, zapalovaci lista, výfuky, katalyzator, všechno nove a sestelovane ale tech 10 kW a prevod je znat |
Autor: | Viky [ 25.9.18, 19:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
To ma dlouhej prevod? |
Autor: | CROWACK [ 25.9.18, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
pokud tam je origo převodovka, tak ano... |
Autor: | varok [ 25.9.18, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
A nebylo to naopak? 40kW verze měla krátkou a 50ka dlouhou převodovku? Nějak nechápu, proč už tak slabý motor by byl navíc ještě bržděn dlouhými převody. Nebo špatně chápu pojmy krátká-dlouhá převodovka? |
Autor: | Jarda S. [ 26.9.18, 08:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
bohužel 40kw má dlouhý převody |
Autor: | varok [ 26.9.18, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
Aha, tak to mám potom v hlavě naopak. Celou dobu jsem myslel, že krátká převodovka má laicky napsáno vyšší otáčky při určité rychlosti než dlouhá. Tedy příklad: při 80km/h bude mít krátká převodovka na 5ku řekněme 3000ot./min. a dlouhá jen 2500ot./min. Hodnoty jsou vymyšlené jen pro názornost jak to myslím. Tudíž při použití dlouhé převodovky auto teoreticky může jet rychleji. |
Autor: | Kachnis [ 27.9.18, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
převodovky maj stálej převod od nejkratšího : pysk up 1.3; Felda 1.3 50kW ; Felda 1.6 a 40 kW Takže se naskýtá možnost při výměně spojky rovnou sehnat převodovku ideálně z pikapa a je po problému . |
Autor: | Jarda S. [ 27.9.18, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: motor 40 kW |
tu jsem měl, a to chtít nebudeš, při 100 to točilo už 3500 na pětku ... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |