Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felda po starte dusi
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35388
Stránka 1 z 2

Autor:  Ander_sk [ 26.9.18, 07:19 ]
Předmět příspěvku:  Felda po starte dusi

ahojte.mam feliciu 1,3mpi benz.+LPG(BRC).Na plyn ide v poho. ,ale mam trochu problem pri starte a zohrievani motora na benzin.po nastartovani cca po 30sekundach zacnu klesat otacky az chce uplne chcipnut, ked brnknem na pedal tak sa prebere ale v zapeti zas klesaju otacky az na nulu.ked takto popridavam 3-4x tak sa to ustali na normalnch volnobeznych otackach a uz ide v pohode.niekedy ked klesaju otacky a slapnem na plyn aby to nezdochlo tak streli do sania.robi to pri studenom motore ked sa dlhsie postoji.(vymeneny pal.filter,pal.cerpadlo,sviecky OK,klapka vycistena sprejom CARB MEDIK).Poradte prosim co by sa dalo robit. Dakujem.

Autor:  Viky [ 26.9.18, 09:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Zkus jezdit chvili na benzin, jestli se to po case spravi, mas spatny adaptacni hodnoty, chce to seřídit LPG (nebo nejak hacknout ECU).

Autor:  Ander_sk [ 26.9.18, 10:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

na plyne jazdi dobre a posledne na diagnostike ukazovala lambda zle hodnoty ale to je vraj pri LPG normalne.zena na tom jazdi kazdy den do prace ,tak to necham prepnute len na benzin a uvidime.ozvem sa. Dik.

Autor:  Viky [ 26.9.18, 11:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Ono to na LPG muze jezdit dobře, ale jak si ECU porad mysli ze to ridi, tak totalne zblbne. U BMM stacilo na 10 minut odpojit baterku, ale nevim jak to je u MPi.

Autor:  varok [ 26.9.18, 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Zkusil bych vyměnit čidlo teploty chl. kapaliny. Třeba při studeném motoru ukazuje nesmysly, nebo hodnotu pro teplý motor. Ten potřebuje bohatší směs a tím pádem to chcípá. Při zahřátí motoru je vše jak má být. Už jsem se s něčím podobným setkal u fábie.

Autor:  Ander_sk [ 27.9.18, 06:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Teplotne cidlo som menil asi pred rokom.no neda sa nejako zmerat napr. multimetrom ci je v poriadku?

Autor:  varok [ 27.9.18, 14:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Teoreticky ano, ale musel by jste vědět hodnoty čidla při určitých teplotách.

Autor:  ventYl [ 27.9.18, 19:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

To nie je tak uplne celkom pravda. Neda sa sice spolahlivo zistit, ci je tam uplne to spravne cidlo, ale da sa zistit, ci je cidlo uplne mrtve, alebo nie. Typicky su to premenne odpory, takze po najdeni schemy zapojenia toho cidla (ak je dvojpinove, tak je to jednoduche, ak stvorpinove, tak su to najskor dve cidla v jednom puzdre, ale oplati sa overit) ide zmerat odpor na studenom a teplom motore.

Ako vseobecne pravidlo plati, ze na studenom motore cidlo ukazuje odpor radovo v jednotkach kiloohm. Typicky je to niekde od 2 do 4 kOhm pri teplote okolia tak 15 stupnov a studenom motore. Po ohriati motora na prevadzkovu teplotu odpor cidla *klesne* na zhruba 1/10 povodnej hodnoty. Teda sa bude pohybovat niekde okolo 200 - 400 ohm. Klesanie nie je linearne, najprv odpor pada strmo a potom je klesanie dost pozvolne. Je to dane tym, ze je vacsi rozdiel v pristupe RJ k motoru 20 a 30 stupnov teplemu nez 80 a 90 stupnov teplemu.

Akekolvek ine pozorovane chovanie cidla moze v pripade spravne vykonaneho merania znamenat vadne cidlo.

Autor:  slovacek.milos [ 29.9.18, 14:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

měřit čidlo teploty je nesmysl, tam naměříš třeba správné hodnoty a v řj budeš mít u studeného startu třeba 8O stupnů, musíš mít vag a ráno se podívat na teplotu motoru, a teplotu nasávaného vzduchu, pokud neodpovídá okolní teplotě tam máš problém,

pokud je ráno venku 15 a teplota motoru i nasávanéhbo vzduchu je podobná, tak máš zasranou vstřikovací lištu, málo jezdíš na benzín téměř na to kašleš, aditiva vif taky nedáváš a ona se ti ucpává zaschlým palivem, lištu musíš odšroubovat a dát na ultrazvuk kde ti ji vyčistí, poté nebudeš mít problém s ranním startem a volnoběhem při provozu na benzin :oops: :wink:

Autor:  namor [ 2.12.18, 16:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

ahoj ,mám feldu 1,6 LPG BRC , má toho už dost za sebou...po nastartování po nějakém čase začne se v dusit a chcípne, vyčistil jsem škrtící klapku , zkontoloval výfuky...po nastartování při rozpojeném výfuku při přidání plynu střelila hadice od sání ( vzduchového filtru ).Nevíte co by to mohlo být?

Autor:  varok [ 2.12.18, 16:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

Že by moc chudá směs? jaké jsou svíčky, a co ostatní zapalování, palec, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám?

Autor:  slovacek.milos [ 3.12.18, 16:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

namor píše:
ahoj ,mám feldu 1,6 LPG BRC , má toho už dost za sebou...po nastartování po nějakém čase začne se v dusit a chcípne, vyčistil jsem škrtící klapku , zkontoloval výfuky...po nastartování při rozpojeném výfuku při přidání plynu střelila hadice od sání ( vzduchového filtru ).Nevíte co by to mohlo být?


toti dělána benál nebo na plyn

Autor:  namor [ 4.12.18, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

na obojí na benzín i na plyn

Autor:  namor [ 4.12.18, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

varok píše:
Že by moc chudá směs? jaké jsou svíčky, a co ostatní zapalování, palec, víčko rozdělovače, kabely ke svíčkám?

vše se zdá ok , jede cca 2 - 5min najednou zhasne...

Autor:  CROWACK [ 4.12.18, 18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felda po starte dusi

možná bys mohl zkusit očistit/vyměnit hall...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/