|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Toleranční třídy
Hola.
Myslíte, že hrají toleranční třídy motorů do Favorita (A,B,C) po těch letech ještě nějakou roli a nebo si můžu dovolit dát písty s třídou B do vložek A? Pístní kroužky bych použil ty z vložek.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.12.18, 19:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6336 Bydliště: Snina
|
Re: Toleranční třídy
Menšie do väčšieho teoreticky a núdzovo môžeš ale len o jednu triedu,dva by už boli veľa,rozdiel jednej triedy ešte doženú piestne krúžky,ale aj tak je tu riziko vyššieho opotrebenia a žratia oleja,z dôvodu väčšej vôle po zahriatí na prevádzkovú teplotu,opačne ani náhodou,zaderieš to.A je to v podstate jedno či je to nové,alebo použité, veľmi by som to nepraktizoval.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.12.18, 20:43 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak jsem to provedl a stalo se následující:
Vložky "A" s najetýma 180 tkm a viditelným honováním a pěknými původními pístními kroužky jsem zkombinoval s písty "B" s najetými kdovíkolika a ve zdevastovaných válcích.
Motor má od výměny najeto cca 3000 km, vše šlape jak má, olej to nežere snad vůbec. Na rysce je od výměny pořád 3/4. Předtím jsem dolíval snad litr každé dva tisíce km.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
22.3.19, 22:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14802 Bydliště: Havířov
|
Re: Toleranční třídy
To jsi dával na své fáčko?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.3.19, 10:56 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6336 Bydliště: Snina
|
Re: Toleranční třídy
Mna by zaujimali kompresne tlaky...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
23.3.19, 11:51 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Yes, je to na mém Fáčku. Před 5 lety jsem ten motor "otunil" když jsem tam naskládal vložky s písty 136. Bohužel byly o hodně více jeté než moje původní. Takže jsem to teď zkombinoval. Kompresné tlaky měřit nebudu, nářadí na to mám, ale nechce se mi. Motor běží perfektně, dostat z toho 160 na rovině není problém, olej to nejspíš teda nežere. Minule mi na emisích lamentoval, že mám moc pevných částic, že to je tím žraním oleje. Tak uvidíme co řekne letos.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
24.3.19, 19:43 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Po necelých 11 tisících km jsem vyměnil olej. Za toho půl roku jsem ani jednou nedoléval a vylil jsem 3 litry. Motor se chová naprosto normálně. Účel splněn.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.8.19, 20:27 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Toleranční třídy
Do závodních motorů se běžně dávaly o třídu menší písty, nebo se udělal volnější výbrus. Volnější motor se nemusel tolik zajíždět a líp jel.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
7.8.19, 10:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|