ano je to banální otázka z jasnou příčinou ale vubec mi to nejde do hlavy jak ...
jedná se o motor z feldy 1.3 a je zde:
....
začala téct vodní pumpa, kapalo z té dírky od řemenice a než jsem koupil vodní pumpu tak jsem to zašpuntoval kolíkem protože jsem potřeboval odvést dřevo se zahrady tak sem to řešil takhle, jenže od te doby jsem pozoroval že místo krásného čirého oleje na který jsem najel max 20 km se změnil na šedý - jasná známka že se do něj dostala voda přitom těsnění pod hlavou je ok, voda po výměně vodní pumpy neubývá,
tak sem tam dal uplně nový olej ( jen ol. filtr jsem nechal původní.
co se nestalo po ujetí zas max 2 km znovu nový olej zešednul, jelikož víme že olej a voda jsou rozdílně těžké tak je možné je za určitou dobu oddělit že se povolí vypouštěcí šroub a část vody by se tooreticky dala odpustit jenže to se i za 2 dny stání nepodařilo.
a ještě divnější že víčko je čisté bez té "majonézy" je na něm jen max pár kapek zkondenzované vody
ten pracovní stroj mám celou dobu pod střechou v dílně takže natéct do něj nijak nemohlo mám jen 1 teorii a to tu že k zešednutí stačilo jen malé množství vody které mohlo být v ol. filtru ?
ale zas jak by se tam ta voda dostala? protože jsem na tom dělal rozvody a vše přetěsnil a za tu dobu co je to hotové z toho nekapla ani jedna kapka oleje
nemá někdo nějakou teorii jak je to možné ? protože tohle nechápu