Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Vypínání turba
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35619
Stránka 1 z 2

Autor:  varok [ 22.4.20, 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Vypínání turba

Zdravím, nevěděl by prosím někdo co může způsobovat vypínání turba u dislové octavie I? Jen klučina u nás v práci má Octavii I s motorem 1,9TDi 81kW. Když prý točí nad 3000ot./min. nebo jede nad 120km/h, tak mu vypne turbo a přestane motor táhnout. Turbo má údajně po repasi. Už měnil hadičky a vše kolem, ale žádný efekt.

Autor:  Lamač [ 22.4.20, 22:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Vag je základ, čo to vypisuje?

Autor:  varok [ 22.4.20, 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Na vagu to nic konkrétního nepíše, jen závady které s motorem nesouvisí.

Autor:  Lamač [ 23.4.20, 10:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Lenže chybu je potrebné načítať hneď po vzniknutí poruchy a bez vypnutia zapaľovania.

Autor:  varok [ 23.4.20, 11:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Tak ten klučina vag nemá. Tak jsem mu to zkoušel napojit a v paměti závad nic není.

Autor:  Lamač [ 23.4.20, 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Lenže také občasné závadičky sa niekedy zvyknú po vypnutí zapaľovania vymazať. Skontroluj zapojenie podtlakových hadičiek a ventilu N75.

Autor:  varok [ 23.4.20, 12:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Všechny hadičky má překontrolované a co byly popraskané vyměnil. Ten ventil n75 nevím, zeptám se ho.

Autor:  Jarda S. [ 23.4.20, 17:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

N75 na zkoušku se dá použít n75 z egr okruhu

Autor:  varok [ 23.4.20, 17:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Tak ten ventil n75 prý ještě nekontroloval, tak to vyzkouší. A kde prosím ten ventil je?

Autor:  Lamač [ 23.4.20, 19:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Hore zapojený na tých podtlakových hadičkách na takom držiaku.

Autor:  slovacek.milos [ 25.4.20, 07:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

varok píše:
Tak ten klučina vag nemá. Tak jsem mu to zkoušel napojit a v paměti závad nic není.


o pamět závad vůbec nejde to není žádná diagnostika, to je taková plevel kterou tu čteš, log 3 10 11, pokud je turbo ok tak třeba N75 neumí přivést atmosverický tlak a turbo přefoukne, a si v nouzáku, máš motory kde si v prdeli i s teplotou paliva řj ji měří ale dávka je mimo toleranci, protože ji umí změřit přesně ale s teplotou to nekoresponduje :oops:

Autor:  Martin91 [ 26.4.20, 08:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

Dělá mi to to samé na oktávce. Ale po vypnutí a zapnutí klíčku to zas jede.

Autor:  varok [ 26.4.20, 10:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

No, tomu klukovi od nás z práce to jede po ubrání plynu zase normálně. Když jsem se s ním projel, tak jdou točky nahoru, turbo jde slyšet jak píská. Jakmile ručička vyleze na 3000 tak se turbo okamžitě vypne, jako by ste ho vypli nějakým vypínačem a auto přestane táhnout. Když ubere plyn a otáčky spadnou, tak se turbo zase zapne.

Autor:  slovacek.milos [ 29.4.20, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

kdeyž nemusí zapínat a vypínat klíček tsak to do nouze nepadá, proto nemáš v paměti nic,

musíš pojezdit s vagem a podívat se tlak turba je tam požadavek a vedle skutečný tlak, k tomu si pust otáčky jestli na turbo je požadavek při 3000 otáčkách 1.1 atm,
jsou i případy kdy nedotéká nafta nebo přestane ukazovat čidlo tlaku a motor neví, zkus akční členy i za chodu motoru jestli všechno fachčí

Autor:  varok [ 30.4.20, 17:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypínání turba

No bohužel mám vag com na starém notebooku který má v dupě baterku, tak jedu na adaptér. Mám adaptér jen do zásuvky, do auta ne.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/