Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
písty 77mm https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35655 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Kachnis [ 20.7.20, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | písty 77mm |
máte někdo zkušenost s pístní sadou 77mm na 130135/136 ? našel jsem nějaký engitec, tak mě to zaujalo na GO feldy.. |
Autor: | Viky [ 21.7.20, 06:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
To je vcetne vlozek nebo bys prevrtaval? |
Autor: | Kachnis [ 21.7.20, 06:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
vložky by byly převrtané sériovky.. dokážou udělat i 78, ale to už mi přijde dost tenký.. |
Autor: | Viky [ 21.7.20, 07:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
A povrchova uprava? Mi prijde ze by tohle mohlo dost snizit zivotnost motoru. |
Autor: | Kachnis [ 21.7.20, 10:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
jako povrchová úprava litinové vložky ? honování ? |
Autor: | Viky [ 21.7.20, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Pokud se nepletu, tak maji Fava a Feldy mit nejakou povrchovou upravu na vetsi zivotnost (nikasil?). Docela bych se bal, aby ses nevratil na zivotnost 120ky, kdyz to nechas odbrousit. U zavodniho auta to asi nevadi, ale delat u spotrebaku dalsi GO treba po 100 tisicich bys asi nechtel. |
Autor: | Kachnis [ 21.7.20, 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
žiju v přesvědčení, že dlouhá životnost 781/791 je v kvalitě litiny, ani v knížce 136 vyjíždí není nic jiného psáno.. ale pro jistotu jí přečtu znova.. |
Autor: | varok [ 22.7.20, 03:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Tuhle úpravu jsem měl na fáčku, už jsem to tak ale koupil. Obsah 1340, dělala to fa Motor-Excel z prahy. Mám ještě doma těsnění pod hlavu, ale to budeš asi potřebovat jiné, že? |
Autor: | Kachnis [ 22.7.20, 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
áá, první.. no a jaké byly zkušenosti.. dobrý ? těsnění pod hlavu dodávaj k tomu.. |
Autor: | Viky [ 22.7.20, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Nasel jsem docela zajimavy shrnuti vyvoje Favorita: https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... _id=149097 Podle tohodle papiru ten specialni povrch mely pistni krouzky a ne vlozky. Pro prevrtani dobra zprava. |
Autor: | ventYl [ 22.7.20, 14:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
vlozky su hole podla mna. nikasil skor daval VW na vlozky vrtane priamo do liatinovych blokov. tusim ho maju valce v NGckach u mna v Audi. Inac, naniest nikasil na vlozky vedia niekde v madarsku a pomerne bezne to na zavodne motory na sprinty robia. |
Autor: | Jarda S. [ 22.7.20, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
nikasil na litinu by nedával nikdo je to "zvytečný" to se používá u hliníkových válců a udělat ho kvalitně je docela věda |
Autor: | Lamač [ 22.7.20, 22:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Jediná čo bolo špeciál, boli tie piestne krúžky ako písal Viky a druhá zaujímavosť boli bimetalové vložky v piestoch. |
Autor: | fatal [ 22.7.20, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Kachnis píše: žiju v přesvědčení, že dlouhá životnost 781/791 je v kvalitě litiny Bych tipoval že to je spíše tímto: Lamač píše: Jediná čo bolo špeciál, boli tie piestne krúžky ako písal Viky a druhá zaujímavosť boli bimetalové vložky v piestoch. A mimochodem, ty 77mm písty jsou bimetalové? Aby to studené pak nebralo olej jak ojetá dvojková fábie... |
Autor: | varok [ 23.7.20, 03:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: písty 77mm |
Kachnis píše: áá, první.. no a jaké byly zkušenosti.. dobrý ? těsnění pod hlavu dodávaj k tomu.. Trošku více to papalo oproti klasice, ale taky to už trošku jelo. Byla ale k tomu i upravovaná hlava, slícované výfukové a sací potrubí a upravená ŘJ, tzv. Chiptuning. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |