Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

písty 77mm
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35655
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 20.7.20, 23:20 ]
Předmět příspěvku:  písty 77mm

máte někdo zkušenost s pístní sadou 77mm na 130135/136 ? našel jsem nějaký engitec, tak mě to zaujalo na GO feldy..

Autor:  Viky [ 21.7.20, 06:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

To je vcetne vlozek nebo bys prevrtaval?

Autor:  Kachnis [ 21.7.20, 06:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

vložky by byly převrtané sériovky.. dokážou udělat i 78, ale to už mi přijde dost tenký..

Autor:  Viky [ 21.7.20, 07:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

A povrchova uprava? Mi prijde ze by tohle mohlo dost snizit zivotnost motoru.

Autor:  Kachnis [ 21.7.20, 10:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

jako povrchová úprava litinové vložky ? honování ?

Autor:  Viky [ 21.7.20, 11:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Pokud se nepletu, tak maji Fava a Feldy mit nejakou povrchovou upravu na vetsi zivotnost (nikasil?). Docela bych se bal, aby ses nevratil na zivotnost 120ky, kdyz to nechas odbrousit. U zavodniho auta to asi nevadi, ale delat u spotrebaku dalsi GO treba po 100 tisicich bys asi nechtel.

Autor:  Kachnis [ 21.7.20, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

žiju v přesvědčení, že dlouhá životnost 781/791 je v kvalitě litiny, ani v knížce 136 vyjíždí není nic jiného psáno.. ale pro jistotu jí přečtu znova..

Autor:  varok [ 22.7.20, 03:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Tuhle úpravu jsem měl na fáčku, už jsem to tak ale koupil. Obsah 1340, dělala to fa Motor-Excel z prahy. Mám ještě doma těsnění pod hlavu, ale to budeš asi potřebovat jiné, že?

Autor:  Kachnis [ 22.7.20, 07:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

áá, první.. no a jaké byly zkušenosti.. dobrý ? těsnění pod hlavu dodávaj k tomu..

Autor:  Viky [ 22.7.20, 08:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Nasel jsem docela zajimavy shrnuti vyvoje Favorita: https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... _id=149097

Podle tohodle papiru ten specialni povrch mely pistni krouzky a ne vlozky. Pro prevrtani dobra zprava. :mrgreen:

Autor:  ventYl [ 22.7.20, 14:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

vlozky su hole podla mna. nikasil skor daval VW na vlozky vrtane priamo do liatinovych blokov. tusim ho maju valce v NGckach u mna v Audi. Inac, naniest nikasil na vlozky vedia niekde v madarsku a pomerne bezne to na zavodne motory na sprinty robia.

Autor:  Jarda S. [ 22.7.20, 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

nikasil na litinu by nedával nikdo je to "zvytečný" to se používá u hliníkových válců a udělat ho kvalitně je docela věda

Autor:  Lamač [ 22.7.20, 22:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Jediná čo bolo špeciál, boli tie piestne krúžky ako písal Viky a druhá zaujímavosť boli bimetalové vložky v piestoch.

Autor:  fatal [ 22.7.20, 23:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Kachnis píše:
žiju v přesvědčení, že dlouhá životnost 781/791 je v kvalitě litiny

Bych tipoval že to je spíše tímto:
Lamač píše:
Jediná čo bolo špeciál, boli tie piestne krúžky ako písal Viky a druhá zaujímavosť boli bimetalové vložky v piestoch.


A mimochodem, ty 77mm písty jsou bimetalové? Aby to studené pak nebralo olej jak ojetá dvojková fábie... :wink:

Autor:  varok [ 23.7.20, 03:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: písty 77mm

Kachnis píše:
áá, první.. no a jaké byly zkušenosti.. dobrý ? těsnění pod hlavu dodávaj k tomu..


Trošku více to papalo oproti klasice, ale taky to už trošku jelo. Byla ale k tomu i upravovaná hlava, slícované výfukové a sací potrubí a upravená ŘJ, tzv. Chiptuning.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/