Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fabia HTP neštartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35705
Stránka 1 z 1

Autor:  rider126 [ 10.1.21, 10:10 ]
Předmět příspěvku:  Fabia HTP neštartuje

Zdravím.
Fabia HTP r.v. 2005 neštartuje.
Iskru dáva , vstreky nedávajú benzín.
Stretol sa s tým už niekto?
Kód motora je BMD .
Napájanie vstrekovačov je 4,5V RJ nespína.

Autor:  varok [ 10.1.21, 16:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

Nebude to snímač otáček klikového hřídele?

Autor:  rider126 [ 10.1.21, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

Práve že neviem lebo iskru dáva .

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.21, 08:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

moudro tohoto fora je zjistit zda je čím zapálit a zda je co zapálit

čím zapálit to víš

co zapálit? u HTP to může být trošku jinak, měl si venku vstřikovací lištu a nekapne? nestříká?

do sání stříknu start sprej, čistič brzd a motor musí štěknout jinak není pravda že je to palivem

vydělám ze vstřikovací lišty přívodní hadičku a neteče palivo???

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.21, 08:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

až ti pujde palivo lišta bude stříkat plamen cca 40 cm tak u HTP to ještě nemusí být vítězství

Autor:  rider126 [ 12.1.21, 16:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

Palivo do lišty tečie ale nefungujú vstreky.
Vôbec ich nechce otvoriť .
Ako by nespínala RJ .
Motor na štartovací sprej reaguje a chytá .

Autor:  fatal [ 12.1.21, 19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

S touhle Fabií nemám žádné zkušenosti, ale zkusím poradit jak bych na to šel (i tak mě ber s odstupem).

Jediná moje "zkušenost" s HTP, která nestartovala (a kterou jsem odtahoval svou Felicií), byla ta že jsem se pak dověděl že bylo mrtvé čidlo klikovky. Takže možná bych zkusil vyměnit čidlo (nějaké si půjčit třeba od někoho s funkčním autem).

Napájení vstřikovačů bych čekal že bude 12V. U Felicie to tak je (napájení je 12V a jednotka spíná k zemi) a nevidím důvod proč by měli měnit napájecí napětí. Takže bych nejprve ověřil (např. dle schématu nebo dle specifikace vstřikovačů) zda tam má být 12V. A pokud má být 12V, tak bych prověřil přívod (kabel, pojistky, relé, kontakty). Např. u Felicie MPI se mi stalo že zlobilo relé palivového čerpadla, na které jsou napojené i vstřiky, takže relé sice sepnulo, ale mělo odpor, takže na čerpadle a vstřicích nebylo 12V, ale méně, ve výsledku motor vynechával nebo vůbec nenastartoval (nejen proto že byl malý tlak ale možná i proto že vstřiky neotvíraly).

Obecná rada, když mám problém s motorem, první co dělám je diagnostika, nemusí to ukázat příčinu, ale může to nasměrovat k problému.

Autor:  slovacek.milos [ 12.1.21, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

pojistka 35, vyklop dekl od pojistek, dej prst na pojistku vpravo nahoře a počítej jedna pak pod ní dva tři čtyři pět a ta je spálená, pátá od vrchu vpravo nahoře

fachčí to tak že máš jedno relé na čerpadlo a vtřikovače které tam přivede +, od každého vstřiku vede drát do řj motoru a když ho řj motoru ukostří stříká,

Autor:  rider126 [ 13.1.21, 18:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

Poistky sú všetky premerané a sú v poriadku .
Vďaka všetkým za rady , auto našťastie nieje moje.
Nech si to majiteľ odvezie niekde do servisu ...

Autor:  Lamač [ 14.1.21, 19:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

U týchto áut je prvá vec pozrieť, čo hlási diagnostika...

Autor:  fatal [ 16.1.21, 01:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

A relé zkontrolovals?
Doufám, že se dozvíme, čím to bylo.
Teda pokud servis nezačne tím, že vymění řídící jednotku, motor, nádrž s čerpadlem, komplet kabeláž a interiér... :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 16.1.21, 08:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

fatal možná to tam vidíš čím to bylo napájení vstřikovačů je správně 12V na 4V to nepojede

Autor:  slovacek.milos [ 16.1.21, 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fabia HTP neštartuje

Lamač píše:
U týchto áut je prvá vec pozrieť, čo hlási diagnostika...


mně právě táto prvá vec téměř nikdy nic nenapověděla,

příklady kdy pamět prázdná,
přivezli auto z itálie kde za opravu chtěli 35.000, speklo se vedení u katalizátoru a na klapce místo 5V bylo 12V,

přitáhli na laně:
benzin hořel ale nestartoval, nový benál a ok

slabý tlak paliva, měnil se filtr nic, nakonec prasklá trubička od čerpadla k deklu,

popraskané ventily tlak 1 3 2 majitel normál přijel domů

oštípané válce majitel normál prijel tlaky 5 7 6, řešil si majitel výbrus nikasil,

skočené rozvody

potkaný motor

ucpaný katalizátor

základ je spíš změřit kompresní tlaky tam u HTP vždy začínám já

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/