Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicia 1,9 teple starty
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3577
Stránka 1 z 1

Autor:  Mailo [ 12.2.07, 14:02 ]
Předmět příspěvku:  Felicia 1,9 teple starty

Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

Autor:  Jerry [ 12.2.07, 14:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

spatne otriskovany nebo nastaveny karburator, nebo mas prohle vyko od karburatoru, to se me taky jednou stalo a projevovalo se to uplne stejne

Autor:  Matthes [ 12.2.07, 16:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

Jerry píše:
Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

spatne otriskovany nebo nastaveny karburator, nebo mas prohle vyko od karburatoru, to se me taky jednou stalo a projevovalo se to uplne stejne


Ropak nema karbec :D

ECU si mozna mysli ze je motor teplej a uz nezhavi ... :)

Autor:  slovacek.milos [ 12.2.07, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

stím karbecem to jsem se pobavil mailo a žhaví ti to za tepla? tam bude asi problém já jsem ho do dnešního dne nevyřešil, vyměnil jsem snad všechno, ale někdy mi to prostě nenažhaví tak jsem si udělal ruční ovládání relé co je vedle řídící jednotky a svatý pokoj, a taky si namž startér třeba ti to málo točí miloš

Autor:  barton [ 12.2.07, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

To může dělat bjbej startér,nebo taky slabší baterka.Nejlevnějc to vyřešíš tim ručním žhavením-prostě tomu pomůžeš. A hlavně si dobře seřiď KARBEC :wink:

Autor:  škodař [ 12.2.07, 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

to je klasický na dízlu paá nafta se zapaluje tlakem! keď je motor studenej vložky nejsou rozteženy a je menší vůle mezi pístem a vložkou típ pádem vjezčí kopres a lepčí chytání! zkus si nechat zeštelovat trysky trochu bi to mnělo pomoct ale inak to chce: známej to ůdělal tak že vyhodil písty takovým speciální vybrušovákem na vrtačku srovnal hnany na vložce koupil nový kroužky (GC-lepči se přispůsobujou vylítaným vložkám) a nasadil písty našruboval hlavu a felda mu valí jak nowá!

Autor:  škodař [ 12.2.07, 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

to je klasický na dízlu paá nafta se zapaluje tlakem! keď je motor studenej vložky nejsou rozteženy a je menší vůle mezi pístem a vložkou típ pádem vjezčí kopres a lepčí chytání! zkus si nechat zeštelovat trysky trochu bi to mnělo pomoct ale inak to chce: známej to ůdělal tak že vyhodil písty takovým speciální vybrušovákem na vrtačku srovnal hnany na vložce koupil nový kroužky (GC-lepči se přispůsobujou vylítaným vložkám) a nasadil písty našruboval hlavu a felda mu valí jak nowá!

Autor:  Jarda S. [ 12.2.07, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

škodař píše:
Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

to je klasický na dízlu paá nafta se zapaluje tlakem! keď je motor studenej vložky nejsou rozteženy a je menší vůle mezi pístem a vložkou típ pádem vjezčí kopres a lepčí chytání! zkus si nechat zeštelovat trysky trochu bi to mnělo pomoct ale inak to chce: známej to ůdělal tak že vyhodil písty takovým speciální vybrušovákem na vrtačku srovnal hnany na vložce koupil nový kroužky (GC-lepči se přispůsobujou vylítaným vložkám) a nasadil písty našruboval hlavu a felda mu valí jak nowá!


ne přímo tlakem ale vstřikuje se do tlakem ohřátýho vzduchu

Autor:  Mailo [ 13.2.07, 06:45 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
stím karbecem to jsem se pobavil mailo a žhaví ti to za tepla? tam bude asi problém já jsem ho do dnešního dne nevyřešil, vyměnil jsem snad všechno, ale někdy mi to prostě nenažhaví tak jsem si udělal ruční ovládání relé co je vedle řídící jednotky a svatý pokoj, a taky si namž startér třeba ti to málo točí miloš


Za tepla mi to nezhavilo ani predtym a startovalo to bez problemov ... to len asi posledny rok roby problemy pri teplych startoch. Ked je motor este na prevadzkovej teplote (t.j. hned po zastaveni a vypnuti ), vtedy startuje OK, ale ked chcem nastartovat tak po cca. 5 minutach, uz to ide s problemami. Ked vychladne, zasa startuje OK. Asi to skusim s tym rucnym ovladanim. Mohol by si ma naviest, na ntore kontakty sa pripojit, aby som to nemusel hladat v elektrodokumentacii? Dik. :)

Autor:  slovacek.milos [ 13.2.07, 07:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicia 1,9 teple starty

škodař píše:
Mailo píše:
Mam problem so startovanim tepleho motora. Studene starty su bez problemov, ale ked sa motor zohreje, tak startuje az na 3. - 4.-krat aj to po dlhsom pretacani.

to je klasický na dízlu paá nafta se zapaluje tlakem! keď je motor studenej vložky nejsou rozteženy a je menší vůle mezi pístem a vložkou típ pádem vjezčí kopres a lepčí chytání! zkus si nechat zeštelovat trysky trochu bi to mnělo pomoct ale inak to chce: známej to ůdělal tak že vyhodil písty takovým speciální vybrušovákem na vrtačku srovnal hnany na vložce koupil nový kroužky (GC-lepči se přispůsobujou vylítaným vložkám) a nasadil písty našruboval hlavu a felda mu valí jak nowá!


no neblbni nafta mu nepadá a start má OK, a kvůli teplému startu hrabat do motoru, na žhavení to má řídící jednotku a relé na základě údajů čidla teploty motoru, komůrku dyž nenažhavíš tak točíš a točíš, když mi to nenažhaví tak to nažhavím ručně 4s a OK, mám 400.000 km včera jsem to trochu pohonil po dálnici jak pila a pak jsem ještě táhl 150 km druhou feldu miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/