Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karbec
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3584
Stránka 1 z 3

Autor:  Matthes [ 12.2.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Karbec

Kucí, jaky sou zakladni nastaveni sroubu na bohatost a na volnobeh? Hlavne mi jde o bohatost, volnobeh uz nejak doladim :)

A jak je pod mosaznym sroubkem kulicka, ma se dotahnout asi jen lehce co?

Autor:  Kachnis [ 12.2.07, 20:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karbec

[quote="Matthes"]Kucí, jaky sou zakladni nastaveni sroubu na bohatost a na volnobeh? Hlavne mi jde o bohatost, volnobeh uz nejak doladim :)

ja to delam tak, ze sroub ma 2 otacky, bohatost taky 2 otacky, ono to bafne, a potom postupne utahuju vzduch na 800 ot a potom i smes do mista tesne pred chcipnutim a odtud ctvrt otacky otevrit a sem kde potrebuju :)

Autor:  Matthes [ 12.2.07, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Parada diky :wink: Potreboval sem mit nejakej vychozi bod ... :)

Autor:  jindra [ 12.2.07, 21:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karbec

Matthes píše:
Kucí, jaky sou zakladni nastaveni sroubu na bohatost a na volnobeh? Hlavne mi jde o bohatost, volnobeh uz nejak doladim :)

A jak je pod mosaznym sroubkem kulicka, ma se dotahnout asi jen lehce co?

bohatost 1 1/4 otáčky
vzduch asi 2 otáčky

Autor:  ventYl [ 13.2.07, 13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karbec

kachnis píše:
Matthes píše:
Kucí, jaky sou zakladni nastaveni sroubu na bohatost a na volnobeh? Hlavne mi jde o bohatost, volnobeh uz nejak doladim :)

ja to delam tak, ze sroub ma 2 otacky, bohatost taky 2 otacky, ono to bafne, a potom postupne utahuju vzduch na 800 ot a potom i smes do mista tesne pred chcipnutim a odtud ctvrt otacky otevrit a sem kde potrebuju :)


no ja co som nastavoval karburator, aby sa vobec rozbehol, tak som ho nastavil tak, ze som vzduch aj zmes nadoraz, vzduch som povolil o 2, nastartoval a potom povoloval zmes az kym to udrzalo volnobeh. zmes som potom mierne stiahol, az kym to malo volnobeh okolo 700

Autor:  Matthes [ 15.2.07, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak este jedna vec mi neni jasna: jak je kulicka pod tim mosaznym sroubem, jak moc se ma dotahnout? :) K cemu je tam vubec dobra? :)

Autor:  Martin [ 15.2.07, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

Dotáhnout to lehce nadoraz. Ta kulička slouží jako jednocestný ventil - benzín nateče do akcelerační pumpy a když páka stlačí membránu, tak ta kulička dosedne a neumožní aby se palivo vrátilo do plovákové komory ale do obohacovače (myslím, že se to tak jmenuje - ten pindík).

Autor:  Matthes [ 15.2.07, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

Ale kdyz se to dotahne, tak se nemuze hybat ne :shock: a pak je tam este jedna dirka do plovakovy komory, to taky nevim k cemu je, ale dyz pumpnu tak z strika benzin a z injektoru taky, ale ne jako u karbu co mam na aute :shock: :? :)

Autor:  Martin [ 15.2.07, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Když to dotáhneš, tak by měla mít ještě vůli a chodit tam.
Ta dírka si myslím že tam je proto, aby když sešlápneš pedál pomalu, tak ten benzín proteče zpátky do plovákovky a když rychle, tak ta dírka je tak malá, že tam stihne protéct jenom trochu a skoro všechno jde do obohacovače. To je moje teorie, nevím jestli správná.

Autor:  Matthes [ 15.2.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Když to dotáhneš, tak by měla mít ještě vůli a chodit tam.
Ta dírka si myslím že tam je proto, aby když sešlápneš pedál pomalu, tak ten benzín proteče zpátky do plovákovky a když rychle, tak ta dírka je tak malá, že tam stihne protéct jenom trochu a skoro všechno jde do obohacovače. To je moje teorie, nevím jestli správná.


No takhle mi to funguje kdyz sem to zkousel. Tak to bude asi spravne :) ja myslel jesi mi to nejak neblbne :wink:

Autor:  Bukaj [ 16.2.07, 09:25 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Když to dotáhneš, tak by měla mít ještě vůli a chodit tam.
Ta dírka si myslím že tam je proto, aby když sešlápneš pedál pomalu, tak ten benzín proteče zpátky do plovákovky a když rychle, tak ta dírka je tak malá, že tam stihne protéct jenom trochu a skoro všechno jde do obohacovače. To je moje teorie, nevím jestli správná.


Přesnětak, jen ten "pindík" :) není obohacovač, ale injektor :wink:

Autor:  Martin [ 16.2.07, 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, tak se to jmenuje. Mě se to hnedka nezdálo. :wink:

Autor:  lukas vaclavek [ 17.2.07, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

čus chlapi schánim do fáčka karbec weber 32dara měl by bejt v renauldu Fuego 2.0.dik

Autor:  patrik-hp [ 17.2.07, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Hmmmm...Tak to asi v Renault-techweb...A asi ještě s potížema...myslim že jich moc neexistovalo...taková třešnička jako Rko nabo Rapid... :wink:

Autor:  patrik-hp [ 17.2.07, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

lukas vaclavek píše:
čus chlapi schánim do fáčka karbec weber 32dara měl by bejt v renauldu Fuego 2.0.dik


http://auta.i-bazar.cz/osobni-auta/renault-fuego/

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/