|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
palivove potrubí jednobodka
Autor |
Zpráva |
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
palivove potrubí jednobodka
je palivove potrubí na jednobodku stejné jako na MPi ? na eshopech jen pro MPi napadlo mě použít trubky z měkké mědi.. zmáknou to tlakově ? jaký průměr, jaká stěna.. ?
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
9.12.22, 22:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: palivove potrubí jednobodka
Mam plastovy z MPi ve Formanovi. Cinsky kovovy trubky byly uplne nahovno.
Ty plastovy samozrejme nemuzou nepasovat, protoze nejsou predem nijak tvarovany.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
10.12.22, 08:00 |
|
|
Zdeněk
Příspěvky: 26 Bydliště: Nový Jičín
|
Re: palivove potrubí jednobodka
Na Formanovi BMM jsem na výrobu palivových trubek použil měkkou měděnou trubku s vnějším průměrem 8 mm se stěnou 1 mm. V provozu skoro 3 roky bez problémů.
_________________ Forman 135i, r.v. 1994
|
10.12.22, 15:39 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: palivove potrubí jednobodka
Co si matně pamatuji, tak nejsou stejné a sehnat se daly jen BMM, ale jsou namontovatelné do MPI (příkladem je moje Felda, je to tam zohýbané kdovíjak, ale funguje to, na STK spokojeni). Tuším, že jedna verze je vepředu kratší, MPI má vývody kousek od klapky, u silentu motoru, jakoby nad pravým táhlem řízení. Tuším že BMM to má jinak.
|
10.12.22, 21:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: palivove potrubí jednobodka
na původní řešení jsem již zanevřel.. pokud je nedáš do bužírky shnijou znova..jde o tu měď.. prodává se potažená pvc pro rozvody lpg.. jse jen o volbu 6/8mm původní je tak shnilá a nabobtnalá, že netuším, co to tenkrát bylo, když to mělo tvar..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
10.12.22, 21:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: palivove potrubí jednobodka
Změřil jsem své palivové potrubí a má vnější průměr 8,10mm - 8,14mm podle místa měření. Není to původní, je měněné, ale bylo to potrubí na Felicii, tedy mělo by odpovídat původnímu.
|
11.12.22, 14:44 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: palivove potrubí jednobodka
No ono stačí ty trubky něčím pořádně natřít, popř. je nechat někde pozinkovat galvanickým zinkem. Myslím si že by pomohlo i natáhnout nejdříve trubky a potom celou podlahu něčím nastříkat. Ať už něčím ve stylu Body, nebo alespoň nějakým resistinem apod. Vím není to moc esteticky košer, ale trubky to ochrání před vlhkostí, solí apod. Mě dokonce řekli i kdysi dávno přímo v Kelly, že ty trubky jsou hnus a že nesedí, že se musí hodně upravovat. Dokonce i z firmy BKS, která se zabývá přímo brzdami to moc nesedí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.22, 18:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|