Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

palivove potrubí jednobodka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35858
Stránka 1 z 1

Autor:  Kachnis [ 9.12.22, 22:37 ]
Předmět příspěvku:  palivove potrubí jednobodka

je palivove potrubí na jednobodku stejné jako na MPi ? na eshopech jen pro MPi :roll:
napadlo mě použít trubky z měkké mědi.. zmáknou to tlakově ? jaký průměr, jaká stěna.. ?

Autor:  Viky [ 10.12.22, 08:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

Mam plastovy z MPi ve Formanovi. Cinsky kovovy trubky byly uplne nahovno.

Ty plastovy samozrejme nemuzou nepasovat, protoze nejsou predem nijak tvarovany.

Autor:  Zdeněk [ 10.12.22, 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

Na Formanovi BMM jsem na výrobu palivových trubek použil měkkou měděnou trubku s vnějším průměrem 8 mm se stěnou 1 mm. V provozu skoro 3 roky bez problémů.

Autor:  fatal [ 10.12.22, 21:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

Co si matně pamatuji, tak nejsou stejné a sehnat se daly jen BMM, ale jsou namontovatelné do MPI (příkladem je moje Felda, je to tam zohýbané kdovíjak, ale funguje to, na STK spokojeni). Tuším, že jedna verze je vepředu kratší, MPI má vývody kousek od klapky, u silentu motoru, jakoby nad pravým táhlem řízení. Tuším že BMM to má jinak.

Autor:  Kachnis [ 10.12.22, 21:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

na původní řešení jsem již zanevřel.. pokud je nedáš do bužírky shnijou znova..jde o tu měď.. prodává se potažená pvc pro rozvody lpg.. jse jen o volbu 6/8mm
původní je tak shnilá a nabobtnalá, že netuším, co to tenkrát bylo, když to mělo tvar..

Autor:  fatal [ 11.12.22, 14:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

Změřil jsem své palivové potrubí a má vnější průměr 8,10mm - 8,14mm podle místa měření.
Není to původní, je měněné, ale bylo to potrubí na Felicii, tedy mělo by odpovídat původnímu.

Autor:  varok [ 13.12.22, 18:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivove potrubí jednobodka

No ono stačí ty trubky něčím pořádně natřít, popř. je nechat někde pozinkovat galvanickým zinkem. Myslím si že by pomohlo i natáhnout nejdříve trubky a potom celou podlahu něčím nastříkat. Ať už něčím ve stylu Body, nebo alespoň nějakým resistinem apod. Vím není to moc esteticky košer, ale trubky to ochrání před vlhkostí, solí apod. Mě dokonce řekli i kdysi dávno přímo v Kelly, že ty trubky jsou hnus a že nesedí, že se musí hodně upravovat. Dokonce i z firmy BKS, která se zabývá přímo brzdami to moc nesedí.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/