Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35891 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | škodovka [ 11.4.23, 09:13 ] |
Předmět příspěvku: | Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Hoši jak je to prosím se zaměnitelností setrváků u OHV 1.4 fabia motorů? Bylo víc kódů ( aqw, ame a další), jsou mezi těmito setrváky všechny stejné záměnné, nebo je tam nějaký výdup jako nepříklad felda jednobod/vícebod ![]() Potřebuju vyměnit setrvák na fabce..a mám jeden krásnej v garáži, akorát už nevim z jakého kódu motoru byl..blok už je dost roků ve sběrně.. vizuálně jsou oba stejné... |
Autor: | Lamač [ 11.4.23, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Mali by byť rovnaké. Kvôli čomu to chceš vlastne meniť? Zuby? |
Autor: | škodovka [ 11.4.23, 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Ne, je nerovnomerne vydrenej a tohle vidim poprve v zivote.. ![]() Na pritlacaku byl povolenej jeden sroub, coz pritlacak zdeformovalo. Pritlacak je opotrebenej tak nesoumerne, ze na dvou tretinach obvodu ma jeste viditelne drazky z vyroby od soustruzeni a posledni tretina je rozpraskana, vyhrata do modrofialova a ma o milimetr mensi tlousku, nez zbytek kotouce.. Pritlacak byl tak pokroucenej, ze jsem ho ze setrvaku musel pacit briglou... No a setrvacnik bohuzel tohle opotrebeni kopiruje, byt neni v tak hroznem stavu jako pritlacak.. nicmene uz v neho nemam duveru... Projevovalo se to tak, ze klouzala spojka a pri rozjezdu to skubalo.. |
Autor: | Jarda S. [ 11.4.23, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
měli by být stejný https://prnt.sc/b3vDw6bjc-gI |
Autor: | Kachnis [ 11.4.23, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Ohv se lisily jen 44 a 50 kw budou stejne.. |
Autor: | fatal [ 11.4.23, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Domnívám se, že jednotlivé verze se lišily jen verzí jednotky a počtem katů a lambd, mechanicky snad byly téměř stejné (včetně 1.0MPI). |
Autor: | škodovka [ 11.4.23, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Ok, zkusím ho tam dát.. Jak to pak nechytne, půjdu si to hodit na prodlužovačce ![]() |
Autor: | Lamač [ 11.4.23, 13:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Fatal, ano a hlavne softvérom. |
Autor: | varok [ 14.4.23, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
škodovka: To škubání při rozjezdech jsem měl u starého Golfa, ale tam je motor 1,6 8V jako se dával do Octávií I. Nakonec se rozsypala převodovka, tak jsem ji měnil a při jednom jsem dal i novou spojku a byl klid. Žádné škubání. Ale neprokluzovala. Lamela už ale byla sjetá skoro až na nýty, takže jsem ji měnil v pravý čas. |
Autor: | škodovka [ 29.4.23, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
Konečně jsem se k tomu dostal a dneska to jakž takž složil. Setrvák je teda stejnej a funkční a startuje to. ![]() Takže děkuju všem za rady ![]() |
Autor: | Lamač [ 29.4.23, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fab 1,4 mpi OHV záměna setrvačníků |
No vidíš, pekne. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |