Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Dekarbonizace přístrojem Texa https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=35965 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 22.3.24, 08:08 ] |
Předmět příspěvku: | Dekarbonizace přístrojem Texa |
nemáte někdo zkušenost s dekarbonizací pomocí přístroje Texa H2 blaster .. nechal bych odkarbonit feldu mpi 240.000km na začátek. Čekají mě emise, tak pokus o zlepšení by se hodil.. |
Autor: | Veteranista [ 22.3.24, 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Kolik to vyjde? Má to u Feldy smysl? Ta na karbon zas tak moc netrpí. Já se práve chystám na jendom autě udělat dekarbonizaci, ale chci jít cestou BG KITu, protože to zvladnu sám udělat. |
Autor: | Kachnis [ 22.3.24, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
kolik to vyjde nevím, u feldy to smysl nemá, je to staré auto. Díky za odpověď |
Autor: | fatal [ 22.3.24, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Podle popisu procesu mi to připadá jako blbost. Fouká to H2 do sání, aby po spálení vznikla pára. A co asi vzniká spalováním uhlovodíků? |
Autor: | Viky [ 22.3.24, 22:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Bracha si nechal udelat dekarbonizaci na Dacii a od ty doby jde motor do kytek. |
Autor: | CROWACK [ 23.3.24, 08:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
H2? A co vodíková křehkost? Nebylo by lepší ten karbon prostě odstranit mechanicky? Čistič karburátorů, kartáček, dremel s bowdenem, ultrazvuk atd? |
Autor: | darklord [ 23.3.24, 16:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Toto je cista pasca na menej bystrych... |
Autor: | Kachnis [ 23.3.24, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
ok, díky za rozmluvení . V Mostě už to používaj 2 autoservisy, tak mě napadlo, zda to nepomůže, ale 100% zavržení jsem nečekal, tak jste mi ušetřili |
Autor: | fatal [ 23.3.24, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
A máš to zakarbonované? Mám najeto více a nenapadlo mě to řešit... CROWACK píše: Nebylo by lepší ten karbon prostě odstranit mechanicky? Na to by asi potřeboval shodit hlavu... A ta metoda je ve zkratce - nastartuješ, foukáš H2, zázrak, hotovo... |
Autor: | Kachnis [ 23.3.24, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
šlo mi o pokus.. jestli by se po aplikaci tohoto nezlepšili emise CO+HC .. bo svíčky, ventily,zapalovací lišta, katalyzátor, olej a filtry na zlepšení už vliv nemají.. |
Autor: | fatal [ 23.3.24, 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Máš hodnoty nad limit? A co třeba lambda? VIF? Teplota nasávaného vzduchu? |
Autor: | CROWACK [ 23.3.24, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
na CO vstřiky (a nebo aspoň gumičky) a na HC odfuk z klikovky mimo airbox. Jinak klasická dekarbonizace klapky na neklidnej volnoběh, kartáčkem a isopropylem, pak základní nastavení klapy. |
Autor: | Jarda S. [ 23.3.24, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
CROWACK píše: H2? A co vodíková křehkost? Nebylo by lepší ten karbon prostě odstranit mechanicky? Čistič karburátorů, kartáček, dremel s bowdenem, ultrazvuk atd? bylo, navíc i když tam pustí něco tak přeci jentak nezmizí... |
Autor: | fatal [ 23.3.24, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
CROWACK píše: na CO vstřiky (a nebo aspoň gumičky) a na HC odfuk z klikovky mimo airbox. Máš na mysli gumičky - těsnění - mezi vstřik a sání? Nebo je tam ještě něco? Ad odvětrání karteru, neslouží také částečně k mazání sacích ventilů? Neudělá se odpojením více škody než užitku? A co samotné odvětrání, není to horší než HC z výfuku? |
Autor: | Viky [ 24.3.24, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dekarbonizace přístrojem Texa |
Oddělený odvětrání je pravděpodobně horší, než HC z výfuku, ale řeší to případ, kdy je motor nadměrně opotřebenej a vadí to na ME. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |