Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ztráta výkonu ve vyšších otáčkách https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=360 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | xDarek [ 10.3.06, 23:38 ] |
Předmět příspěvku: | Ztráta výkonu ve vyšších otáčkách |
Ahoj, mám Forman 94 r. když rychleji sešlápnu plyn tak se ze sání začne ozývat takovej chrochtavej zvuk a motor jde špatně do otáček ( skoro žádný zrychlení) a mám pocit že to má i větší spotřebu Prosím nevíte někdo čím by to mohlo být ? Pozn. Jsou tam nový svíčky,VN kabely ,vzduchovej filtr... |
Autor: | David [ 11.3.06, 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | David |
čau to vypadá že ti to nasává falešnej vzduch. takhle to vždycky chrochtá když to nastartuješ bez vzduchvýho filtru. |
Autor: | michalkatka [ 11.3.06, 12:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ztráta výkonu ve vyšších otáčkách |
xDarek píše: Ahoj, mám Forman 94 r. když rychleji sešlápnu plyn tak se ze sání začne ozývat takovej chrochtavej zvuk a motor jde špatně do otáček ( skoro žádný zrychlení) a mám pocit že to má i větší spotřebu Prosím nevíte někdo čím by to mohlo být ? Pozn. Jsou tam nový svíčky,VN kabely ,vzduchovej filtr... záleží na tom či máš momo-motronic alebo karbec. ak máš mono... tak choď na diagnostiku, môžeš mať vadný potenciometer škrtiacej klapky, snímač teploty vzduchu, snímač klepania, teploty motora, ucpaný palivový filter, labda sondu.... to všetko ovplyvňuje chod motora, možno ti RJ ide v núdzovom režime, lebo nemá dáta z niektorého čidla... ak máš karburátor, môže ti niekade prisávať falošný vzduch, ale to sa skôr prejavuje kolísaním voľnobehu, skôr to vitím na ucpaný palivový filter, alebo nízka hladina paliva, to má za následok nedostatok paliva vo vyžších otáčkach v zábere a prejavuje sa to takým dunivým zvukom ak dáš pedál na podlahu. skús najprv karbec rozobrať a dôkladne vyčistiť, osky 1 a 2 komory by mali chodiť ľahko a mali by mať minimálnu, najlepšie žiadnu vôľu... |
Autor: | ŠádeMan [ 11.3.06, 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bude problém někde ve střik. sys. mozná váha vzduch- snímač teploty vzduchu, Chce to na diagnostiku |
Autor: | Návštěvník [ 11.3.06, 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to ten typ se vstřikováním...to auto už mě stálo tolik peněz Myslel jsem jestli sem nenatankoval někde nějákej hnus ( benzinka Hypernova Natural 95) ale tim to asi nebude dneska jsem bral jinde a dělá to pořád Prostě z toho nemůžu dostat víc než 3500 ot ...potom už se tomu vůbec nechce a právě kolem těch 4000 - 4500 to jelo nejlíp Nevíte někdo kolik by mě to tak mohlo stát ??? |
Autor: | xDarek [ 11.3.06, 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymous píše: Je to ten typ se vstřikováním...to auto už mě stálo tolik peněz Myslel jsem jestli sem nenatankoval někde nějákej hnus ( benzinka Hypernova Natural 95) ale tim to asi nebude dneska jsem bral jinde a dělá to pořád Prostě z toho nemůžu dostat víc než 3500 ot ...potom už se tomu vůbec nechce a právě kolem těch 4000 - 4500 to jelo nejlíp Nevíte někdo kolik by mě to tak mohlo stát ??? Nějak mě to nepřihlásilo xDarek |
Autor: | michalkatka [ 12.3.06, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak je to striekačka, najlacnejší by bol zanesený palivový filter, ( spôsobuje nedostatok paliva pri vačšom výkone ), ale obávam sa že to je niektorý snímač... skús vymeniť ten filter a ak to nepomôže musíš na diagnostiku, samotná diagnostika stojí pár korún, podľa toho čo bude zlé, asi najdrahší je katalyzátor, potom lambda, ostatné snímače sú tak do 1000sk... |
Autor: | xDarek [ 12.3.06, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
To: Michalkatka Palivovej filtr je někde u motoru nebo u nádrže a jakej je tam přístup ???Dík |
Autor: | michalkatka [ 12.3.06, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
xDarek píše: To: Michalkatka Palivovej filtr je někde u motoru nebo u nádrže a jakej je tam přístup ???Dík Nie som si na 100% istý, ale mal by byť v motorovom priestore, do zadu k nádrži na jednej z nich... tá vecička medzi zelenou a čiernou hadičkou... |
Autor: | xDarek [ 12.3.06, 23:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tenhle filtr tam určitě nikde není , není náhodou někde u nádrže ( takovej male kovovej váleček) ? |
Autor: | michalkatka [ 12.3.06, 23:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
xDarek píše: Tak tenhle filtr tam určitě nikde není , není náhodou někde u nádrže ( takovej male kovovej váleček) ? to by mohlo byť ono, môže to byť súčsť čerpadla, ale skôr to typujem na trubke z čerpadla do predu, nie tá spätná... |
Autor: | Roman [ 13.3.06, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tenhle filtr co je na ty fotce se ke strikackam nikdy nedaval - je to filtr z karburatorovy verze a nema tam co delat (i kdyz na skodu to neni). Palivovej filtr je u strikacek na leve strane ve smeru jizdy pod nadrzi. Popruhy drzici nadrz povolit, nadrz dát o 30 cm dolu, oddelat filtr, dat novej filtr (250Kč). Ale tim filtrem to neni, protoze je tam nekolikanasobne vyssi prutok, nez dokazes zpotrebovat. Zkus, jestli ti vsude vsechno tesni, hlavne smesovac na sacim potrubi, podtlaky, jak mas cistej smesovac(tryska, skrtici klapka), dobra bude i navsteva diagnostiky. Jo ted me napadlo - nejede ti to takhle nahodou na 3 hrnky???? |
Autor: | xDarek [ 13.3.06, 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
NA tři hrnky ? Myslím ,že ne to by snad bylo poznat podle zvuku???Před chvílí jsem měl vydělaný svíčky ( je to tak 500 km co jsem je tam dával) a nevypadaly nějak vábně byly pěkně černý... a na svíčce z třetího válce byla solidní vrstva karbonu a byla taky dost mastná...??Že by ten třetí válec špatně pálil???Nebo se tam dostává víc oleje (větší opotřebení ) ? Nebo je vadná svíčka ???Jo a svíčka z prvního válce byla mokrá od benzínu ... Když jsem měnil svíčky tak jsem tam dal ten samej typ co tam byl před tím Je to horší a horší,teď když rychleji šlápnu na plyn při volnoběhu tak se to někdy zadusí ( chcípne) |
Autor: | xDarek [ 13.3.06, 16:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak jsem byl dneska na diagnostice a vše bylo OK. Zkoušel to turovat na volnoběh a nic zvláštního,,,potom to šel projet a říkal že fakt nejede a že to vypada na zničenej katalizátor nebo ucpanej vejfuk ( prej se někdy korozí zničí přepážky co jsou ve výfuku a ucpou ho ,nebo se dostanou z prostředního dílu do posledního a tam to zablokujou). Pry u nich byl chlápek co to měl tak zacpaný ,že při vyšších otáčkách se mu z výfuku kouřilo jako z teplýho čaje Tak jsem zvědavej ...ve středu tam s tím jedu |
Autor: | vopaje [ 13.3.06, 22:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
xDarek píše: No tak jsem byl dneska na diagnostice a vše bylo OK. Zkoušel to turovat na volnoběh a nic zvláštního,,,potom to šel projet a říkal že fakt nejede a že to vypada na zničenej katalizátor nebo ucpanej vejfuk ( prej se někdy korozí zničí přepážky co jsou ve výfuku a ucpou ho ,nebo se dostanou z prostředního dílu do posledního a tam to zablokujou). Pry u nich byl chlápek co to měl tak zacpaný ,že při vyšších otáčkách se mu z výfuku kouřilo jako z teplýho čaje Tak jsem zvědavej ...ve středu tam s tím jedu Stím výfukem jsem měl také problém.Spotřeba jako kráva,auto lenivé, diagnostika O.K.Jedná se ale o Feldu,po výměně jsem opět poznal své auto. čus |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |