Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

TDI - SDI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3609
Stránka 1 z 2

Autor:  Radinas [ 14.2.07, 12:12 ]
Předmět příspěvku:  TDI - SDI

jakej je rozdil ve motorech tdi a sdi kterej je lepsi sila a akcelerace co znamenaj jednotlivy pismena u tdi bych vedel ale opakovani matka moudrosti

Autor:  hans [ 14.2.07, 12:18 ]
Předmět příspěvku: 

TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...

Autor:  Radinas [ 14.2.07, 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...



diky to jsem potreboval

Autor:  Lukas [ 14.2.07, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

jedna takova prupovidka, kterou sem si zapamtoval v autoskole zni...
TDI - Turbo DIesel
SDI - Slaby DIesel
:oops:

Autor:  slovacek.milos [ 14.2.07, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
TDI je přeplňovanej motor s turbem, SDI má plnění atmosférický, prostě klasickej diesel. Silnější, výkonnější a živější odspoda bude vždycky to turbo, možná by se dalo polemizovat o spotřebě - snad v nepatrnej prospěch SDI, ale to se mu zase nesmí vůbec šlapat na krk...
Třeba do Octavie bych si SDI nekoupil, přece jenom je to auto dost těžký a TDíčka sou vyzkoušený a spolehlivý. Ale třeba 1,9 SDi ve Fabii nejede špatně, dymanicky srovnatelný s 1,4 50 kW v benzínu, ale narozdíl od něj žere při klidný jízdě kolem pěti litrů. To samý ve Felicii. Prostě na levnou přepravu z bodu A do bodu B SDi bohatě stačí, na závodění ale neni...


napsals to velmi přesně, až na to samý ve felicii, tam je komůrkový vstřik, to ty víš, ale nechci tě chytat za slovo jen tě vylepšit pokud dovolíš miloš

Autor:  patrik-hp [ 14.2.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

TDI o něčem,SDI o ničem :wink:motory naprosto stejný v konstrukci,možná nepodoba ve zpevnění některých partií a dílů.Čistě teoreticky....Bez turba prostě diesel nikdy nepojede... :cry: Ale s větrákem v řiti se řítí :D

Autor:  Jarda S. [ 14.2.07, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

1.9 tdi taky jezdí za 5 litrů :wink: a dí se iu za míň

Autor:  hans [ 14.2.07, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
TDI o něčem,SDI o ničem


:lol: :lol: :lol: Já se tady snažil o popis a ono stačí šest slov...

Autor:  patrik-hp [ 14.2.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
patrik-hp píše:
TDI o něčem,SDI o ničem


:lol: :lol: :lol: Já se tady snažil o popis a ono stačí šest slov...
:D

Autor:  Dan [ 14.2.07, 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

Autor:  Bukaj [ 14.2.07, 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:

Autor:  hans [ 15.2.07, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


Neboli D s komůrkovym vstřikem je Felicie a DI Fabie se vstřikem přímým.

Autor:  slovacek.milos [ 16.2.07, 07:33 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


avie nemá přímé vstřikování to je pro mně novinka od kterého roku? co znamenají ty písmena to tu vidím jen jako odhad v diskuzi sám to taky přesně nevím miloš

Autor:  Bukaj [ 16.2.07, 09:32 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Bukaj píše:
Dan píše:
Asi jsem tupej,ale je rozdíl mezi SDI a D? :(

No, sice nevim, co značí to "S", ale Di je nafťák s přímym vstřikovánim a D je ávie, nebo multikráva :lol:


avie nemá přímé vstřikování to je pro mně novinka od kterého roku?


To tady taky nikdo netvrdí, přečti si to ještě jednou a pořádně :wink:

Autor:  Belial [ 16.2.07, 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

jak tomu rozumím já, tak D (potažmo TD) je klasický naftový čerpadlo, kdežto Di (potažmo TDi) už je stříkačka/prostě moc elektriky :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/