Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG poradi mi nekdo? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3638 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | bronas [ 16.2.07, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | LPG poradi mi nekdo? |
zdravim koupil jsem Favorita 136 L za babku ma to alternativni pohon na LPG v dobe kdyz jsem ho koupil stalo vozidlo rok.Kdyz jsem vozidlo koupil mel jsem v nadrzi cca pul nadrze plynu najel jsem zhruba 10 km a nemam tam skoro nic v nadrzi kdyz jedu na plyn tak v aute tak citim plyn chcipa mi to jak za tepla tak i za studena je to jednobodova strikacka poradi mi nekdo co stim? hlavne proc mi smrdi plyn a chcipa? |
Autor: | Forman [ 16.2.07, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích |
Autor: | Martin [ 16.2.07, 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud tomu moc nerozumíš, tak opravdu raději zajeď k někomu zkušeňejšímu. Oni na to mají měřáky a aspoň ti to taky pořádně seštelují. |
Autor: | bronas [ 16.2.07, 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Forman píše: každej rok se musí na kontrolu do LPG servisu a tam ti to poštelujou Je potřeba všechny spoje promáčet jarovou vodou se spuštěným motorem a kde budou bublinky tak tam to uchází Ještě překontrolovat hadici od reduktoru ke karbecu jestli není steřelá a díravá Není na škodu přetahnout všechny spony na hadicích |
Autor: | slovacek.milos [ 17.2.07, 07:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
musíš napsat co tam máš za značku LPG, první popřetahuj všechny spoje, taky na nádrži jak je multiventil je tam 6 imbusů, pak sdělej od karbecu tu tlustou přívodní hadici LPG a ponoř ji do zavařovačky s vodou a to při zaplém klíčku zda ti tam neuchází plyn/ takže na reduktoru zůstane připojená/ , veškeré spoje opěnuj jarovou vodu a našlehen si pěnu a pak napiš šetelujem to miloš |
Autor: | Jarda S. [ 17.2.07, 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
eště začít v tom autě kouřit |
Autor: | jarda63 [ 17.2.07, 12:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych raději zajel do servisu LPG a nechal si to zkontrolovat a seřídit. Nestojí to tolik a stejně tam musíš. Jak už bylo řečeno, kontrolu musíš mít každý rok. A to seřízení u stříkačky není až tak jednoduché jako u karburátoru. Mám taky stříkačku a v servise jsem byl asi pět krát než se jim to podařilo (nové LPG). A má to ještě jednu výhodu - za první seřízení zapltíš a ostatní doladění už máš zadara. |
Autor: | spartra [ 17.2.07, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd |
Autor: | Forman [ 17.2.07, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení |
Autor: | spartra [ 18.2.07, 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Forman píše: spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o |
Autor: | slovacek.milos [ 18.2.07, 12:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: Forman píše: spartra píše: kontrolu nemusíš mět každej rok, je to pouhé tahaní peněz, revizě ti stačí ty 2 roky s emisama jinak ti je neudělaj nejdřív zkus veškerý spoje, pak hadice vyměnit atd Kontrola je po ujetí 10 000km nebo po roce Zatim to nikdo nekontroluje ale při havárce to můžou chtít Při nesplnění těchto podmínek je auto nezpůsobilé provozu+obecné ohrožení a tak dál, bla, bla, bla, jako viděl jsi to kontrolu za to chtěj 300kila, 2-3 stříkne jarovou vodu a hotovo jako se mě to v tom štoural, měnil jednu mebránu, je to nějak na ho**o fakt je to tak těch deset tisíc to ani nevím, ale roční prohlídka je nutná, někde snad u znojma mu to buchlo v baráku, škoda velkého rosahu a trestný čin obecné ohrožení, neměl tazítko, jinak se na to kašle miloš |
Autor: | pajavlk [ 18.2.07, 13:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK. |
Autor: | bronas [ 18.2.07, 16:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
pajavlk píše: No ta kontrola bývá ve většině případů skutečně jenom tahání peněz. Já na stodváce jsem měl všechno v pořádku, už jen proto že to byl karburátor a šlo to seřídit celkem slušně i doma, ale pokud je tam nějaký problém - cítit plyn, chcípání a ještě navíc je to auto, které jsi koupil a neznáš všechny jeho vady, tak bych minimálně na první kontrolu určitě zajel! Oni to očuchaj měřákem, a daj to trochu do pořádku a budeš mít trochu jistotu, že je to OK. |
Autor: | Forman [ 18.2.07, 23:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Od jisté doby to dělám taky Ne že bych tomu nerozumněl nebo si nevěřil ale pro případ havárky nebo nějakého neštěstí Jsou to sice tři sta ale mám klid |
Autor: | spartra [ 19.2.07, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to jsem po tý jejich kontrole strašně klidnej jenom to razítko, polozmrdi |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |