Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
podtlakova regulace https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3689 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | kozina [ 20.2.07, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | podtlakova regulace |
mužete ně někdo vysvětliv vliv podlakové regulace rozdělovače dík |
Autor: | Jerry [ 20.2.07, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: podtlakova regulace |
kozina píše: mužete ně někdo vysvětliv vliv podlakové regulace rozdělovače dík meni ti predstich v zavislosti na otackach a zatizeni motoru. |
Autor: | Martin [ 20.2.07, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je tak, že při větším zatížení motoru je jiný podtlak v sání a zatížený motor potřebuje jiný předstih než nezatížený. Tak je podtlak přiveden na membránu a ta otáčí destičkou, na které jsou připevněny koltakty přerušovače, tzn. že změní předstih. |
Autor: | M3Power [ 6.3.07, 11:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je ta hadička co vede k rozdělovači ? |
Autor: | Matthes [ 6.3.07, 11:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
M3Power píše: To je ta hadička co vede k rozdělovači ? Jo, od karbu k rozdelovaci, do toho zlatyho kloboucku |
Autor: | M3Power [ 6.3.07, 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: M3Power píše: To je ta hadička co vede k rozdělovači ? Jo, od karbu k rozdelovaci, do toho zlatyho kloboucku No mám Š-120 a tam to mám takové docela volné, nemyslím, že by to udrželo jakýkoliv podtlak. Mám to tam nějak lépe přilepit ? Je to důležité ? Auto mi taky hopsá a škube při přidání více plynu většinou za studena |
Autor: | Matthes [ 6.3.07, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za studena mi to taky skace jak koza musi se jemne zachazet s plynem. Tu podtlakovou regulaco tuneri odpojujou uplne, takze tam neni 100% nutna, ale treba to s ni bude min zrat Jesi to mas volny tak muzes k utesneni pouzit treba teflonovou pasku co se pouziva na vodovodni potrubi |
Autor: | M3Power [ 6.3.07, 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Za studena mi to taky skace jak koza musi se jemne zachazet s plynem. Tu podtlakovou regulaco tuneri odpojujou uplne, takze tam neni 100% nutna, ale treba to s ni bude min zrat Jesi to mas volny tak muzes k utesneni pouzit treba teflonovou pasku co se pouziva na vodovodni potrubi Hmm, tak teď nevím, jestli to tam nechat, nebo to odpojit ... Já taky musím jemně s plynem za studena, ale dělá mi to i za tepla a to mě trápí. Jakpak se šteluje předstih ? |
Autor: | Peter50kw [ 6.3.07, 13:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podtlakova regulacia ma vplyv na vyuzitie paliva v rezime ciastocneho zatazenia. Ked ju odpojis, budes mat o pol az jeden liter vyssiu spotrebu. Na vykon to nema vplyv, lebo na plny plyn sa to neprejavuje. V rezime ciastocneho zatazenia su vo valcoch nizsie tlaky, tak sa tym zvysi predstih a ziska sa viac prace z rovnakeho mnozstva benzinu. Pri plnom zatazeni sa vo valcoch dosahuju vyssie tlaky a pripadne zvysenie predstihu by viedlo ku klepaniu motora. Ak podtlakova regulacia nefunguje, je tazke si to vsimnut, lebo motor ide dobre aj bez nej. Jedina indikacia nefunkcnosti je prave zvysenie spotreby. |
Autor: | M3Power [ 6.3.07, 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Podtlakova regulacia ma vplyv na vyuzitie paliva v rezime ciastocneho zatazenia. Ked ju odpojis, budes mat o pol az jeden liter vyssiu spotrebu. Na vykon to nema vplyv, lebo na plny plyn sa to neprejavuje. V rezime ciastocneho zatazenia su vo valcoch nizsie tlaky, tak sa tym zvysi predstih a ziska sa viac prace z rovnakeho mnozstva benzinu. Pri plnom zatazeni sa vo valcoch dosahuju vyssie tlaky a pripadne zvysenie predstihu by viedlo ku klepaniu motora. Ak podtlakova regulacia nefunguje, je tazke si to vsimnut, lebo motor ide dobre aj bez nej. Jedina indikacia nefunkcnosti je prave zvysenie spotreby. Spotřeba je tak +/- 8.6l / 100km a tlaky všechny kolem 10 ... auto má najeto skutečných 90.000km ... už jsem byl 2x na seřízení motoru (2 x 800,-Kč) a potom je to OK, ale po nějaké době (cca. 3 měsíce) to udělá znovu a jde to s autem z kopce Nechci jít na další seřízení, vlastně ani nevím, co s tím udělá. Raději bych to nějak vyřešil sám ... svíčky mám nové, kabely ne, ale není problém je vyměnit ... už nevím co s tím .... |
Autor: | Šemik [ 7.3.07, 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyměnil jsi i kontakty přerušovače? |
Autor: | M3Power [ 7.3.07, 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Vyměnil jsi i kontakty přerušovače? Vyměnil co ? Kde to v autě roste ? Jsem LAMA na mě musis pomalu a nejlépe s fotkama |
Autor: | Jarda S. [ 7.3.07, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
M3Power píše: Šemik píše: Vyměnil jsi i kontakty přerušovače? Vyměnil co ? Kde to v autě roste ? Jsem LAMA na mě musis pomalu a nejlépe s fotkama když sundáš víčko rozdělovače tak tam je kladivko (jako u fichtla) |
Autor: | Matthes [ 7.3.07, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo achtung, v posledni dobe sem se setkal s nekolika podivnejma kladivama na kterejch neslo po prisroubovani do rozdelovace nastavit spravnou mezeru Asi naky polsko ... |
Autor: | Kristensen [ 8.3.07, 07:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Jo achtung, v posledni dobe sem se setkal s nekolika podivnejma kladivama na kterejch neslo po prisroubovani do rozdelovace nastavit spravnou mezeru Asi naky polsko ... Tak tak a je jich dost v oběhu, nemaj oválnou dírku takže s nima nejde hnout, no takže buď zahodit a pokusit se sehnat jiný nebo opatrně něčím přihnout ten druhej kontakt, jo a nebo ho jít prodavači omlátit o hlavu |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |