Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zapalovani favorit...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3749
Stránka 1 z 4

Autor:  Kachnis [ 25.2.07, 20:05 ]
Předmět příspěvku:  zapalovani favorit...

o vikendu sem se pokusil o montaz favo zapalovani..doted sem mel vsechno sestelovany ok, rozdelovac 105,Sedr, vse ok, tocil 6000.prvni pokus byl orig favo rozdelovac.. At sem nastavoval jaxem chtel, motor se proste nenechal vytocit nad 4000ot , pomohlo az povoleni sroubu smesi, coz sem zase nechtel...potom se zkusil rozdelovac od semika - pruzinky 105 a podtlakovka ze 120ky a to bylo jeste horsi...3500 ot, plnej plyn a nic :cry: . Nas..nej sem tam nacpal z5 rozdelovac ze 105ky a jezdim zase s nim...
PROC TO JINEJM CHODI A ME NE :?: :?: :?:

jinak nechal sem tam ted civku z fava, zkousel ste to nekdo???podle me dava silnejsi jiskru ( soudim podle delky doletu klesti pri zasahu proudem :lol: )

Autor:  Martin [ 25.2.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

No ta cívka je dělaná na elektronický zapalování a není to ideální, ale snad se jí nic nestane.

Autor:  slovacek.milos [ 25.2.07, 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
No ta cívka je dělaná na elektronický zapalování a není to ideální, ale snad se jí nic nestane.


martine stalo by se já jsem jednou hodil cívku z fáčka do l20, pak jsem měl zaplý klíček a seplý přerušovač a hrabal jsem se v motoru, došlo k výbuchu, postříkal mě horký parafín, a když jsem se z toho vzpamatoval tak uletěl ten červený dekl z cívky i s trátama miloš

Autor:  Jerry [ 25.2.07, 21:25 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Martin píše:
No ta cívka je dělaná na elektronický zapalování a není to ideální, ale snad se jí nic nestane.


martine stalo by se já jsem jednou hodil cívku z fáčka do l20, pak jsem měl zaplý klíček a seplý přerušovač a hrabal jsem se v motoru, došlo k výbuchu, postříkal mě horký parafín, a když jsem se z toho vzpamatoval tak uletěl ten červený dekl z cívky i s trátama miloš


presne to se stalo me, jsme davali fackovej rozdelovac a civku, pak jsme tam vratily puvodni 105-kovej a nechli tam fackovou civku, odesli jsme a zapomeli vypnout klicek. kdyz jsme se vratily, tak byl od toho parafinu celej motor :roll: jen jsem nevedel, jestli to bylo opravdu tou civkou, ted uz to vim na 100%

Autor:  jindra [ 25.2.07, 22:53 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Martin píše:
No ta cívka je dělaná na elektronický zapalování a není to ideální, ale snad se jí nic nestane.


martine stalo by se já jsem jednou hodil cívku z fáčka do l20, pak jsem měl zaplý klíček a seplý přerušovač a hrabal jsem se v motoru, došlo k výbuchu, postříkal mě horký parafín, a když jsem se z toho vzpamatoval tak uletěl ten červený dekl z cívky i s trátama miloš


mně se stalo to samý akorát mně to trošku vzalo přes ksicht

Autor:  Kachnis [ 25.2.07, 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

ukecali ste me :-) dam tam z5 puvodni.... :-)

Autor:  Bukaj [ 25.2.07, 23:44 ]
Předmět příspěvku: 

Chce to stroboskop a hrát si s tou regulací předstihu... :)
Jinak v máminé škodovce to mám opačně, než Ty - Fa zapalování a cívku původní stodvácovou - a taky to jezdí ;)

Autor:  Kachnis [ 25.2.07, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

hm, tak stroboskop nemam, ale i od oka bych trefil nejakou rozumnou hodnotu a ne aby to jen klapalo ventilama nebo chcipalo :? kazdopadne je mi divny, ze obyc celej rozdelovac na tom byl lip, nez ten od semika s podtlakovkou 120 a odstredivou 105 :?

Autor:  Bukaj [ 25.2.07, 23:54 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
hm, tak stroboskop nemam, ale i od oka bych trefil nejakou rozumnou hodnotu a ne aby to jen klapalo ventilama nebo chcipalo :? kazdopadne je mi divny, ze obyc celej rozdelovac na tom byl lip, nez ten od semika s podtlakovkou 120 a odstredivou 105 :?


A není v tom rozdělovači vadná cívka? takhle se to obvykle chová...

Autor:  Kachnis [ 26.2.07, 00:20 ]
Předmět příspěvku: 

odpor mela tusim 2,7kOhmu ,zmerit tu na druhym rozdelovaci me nenapadlo, ale semik rikal, ze na osciloskopu to neco hazelo, ale ja kdyz sem u toho mel pichlej mV metr, tak to tayk reagovalo..

Autor:  Šemik [ 26.2.07, 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ten rozdělovač se 105 odstředivkou a 120 podtlakem co sem dal Kachnisovi je Bukaji složenej z těch rozdělovačů od tebe :wink: Poskládal sem ho s citem, nic sem tam násilím nerval, takže by to snad mělo být ok..

Autor:  Jiří Čech [ 1.3.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Vážení a milí volové, nejprve si přečtěte článek Zapalování a Přestavba zapalování a potom něco dělejte. Jinak při sepnutých kontakech a Favo cívce přes ní teče asi 17 A, tak si spočítejte to teplo, co se v ní musí ztratit, výbuch je zákonitý. Jinak provoz s ní a kontakty znamená jejich spálení.

Motor zákonitě nemohl na Favo zapalování jít, protože má odlišnou odstředivou regulaci, výměna podtlakovky nepomůže ničemu. A také jsi neměl určitě správně nastavený základní předstih.

Autor:  patrik-hp [ 1.3.07, 23:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří Čech píše:
Vážení a milí volové, nejprve si přečtěte článek Zapalování a Přestavba zapalování a potom něco dělejte. Jinak při sepnutých kontakech a Favo cívce přes ní teče asi 17 A, tak si spočítejte to teplo, co se v ní musí ztratit, výbuch je zákonitý. Jinak provoz s ní a kontakty znamená jejich spálení.

Motor zákonitě nemohl na Favo zapalování jít, protože má odlišnou odstředivou regulaci, výměna podtlakovky nepomůže ničemu. A také jsi neměl určitě správně nastavený základní předstih.


..... :D :wink:

Autor:  Kachnis [ 4.3.07, 20:09 ]
Předmět příspěvku: 

quote="Jiří Čech"]Vážení a milí volové,

Motor zákonitě nemohl na Favo zapalování jít, protože má odlišnou odstředivou regulaci, výměna podtlakovky nepomůže ničemu. A také jsi neměl určitě správně nastavený základní předstih.[/quote]

Vážený pane Jiří Čechu,sice jsem vul, ale pokud umim cist,tak si prectu v prispevkach, ze ten rozdelovac byl upraven...mel 105kovou odstredivou regulaci a podtlakovku 120, takze az tak blby nejsme. Sice jste tu mozna nejchytrejsi, ale mohl byste se KROTIT :evil:

Autor:  Jiří Čech [ 4.3.07, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
quote="Jiří Čech"]Vážení a milí volové,

Motor zákonitě nemohl na Favo zapalování jít, protože má odlišnou odstředivou regulaci, výměna podtlakovky nepomůže ničemu. A také jsi neměl určitě správně nastavený základní předstih.


Vážený pane Jiří Čechu,sice jsem vul, ale pokud umim cist,tak si prectu v prispevkach, ze ten rozdelovac byl upraven...mel 105kovou odstredivou regulaci a podtlakovku 120, takze az tak blby nejsme. Sice jste tu mozna nejchytrejsi, ale mohl byste se KROTIT :evil:[/quote]

Zajímavé, že mnou upravené Favo zapalování vžy na každém motoru šly bezvadně a vždy se chod motoru zlepšil díky tomu, že se omezily vynechané zážehy. A jak měl "105kovou regulaci" jsem se nedozvěděl. Podle toho, co píšeš, tak tam byl špatný předstih, něco jsi udělal totálně špatně.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/