Autor |
Zpráva |
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
š120 a volnoběžné otáčky
měl jsem na š120 asi špatný karbec /ne asi ale určitě, skákal jsem jako koza a v tahu se mu asi nedostávalo benzínu./, tak jsem tam dal jiný, který na jiné 120 chodil OK. Motor normálně naskočil / se sytičem/ ale ani po ohřátí nemůžu nastavit volnoběžné otáčky. I kdybych ty dva šrouby vyšrouboval, tak mám asi max. 450 otáček a za chvilku chcípám a chípám /hlavně na křižovatce/. Neví někdo proč?.
|
2.3.07, 18:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Facha ti ta civka na odpojovani volnobehu?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.3.07, 18:50 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
odpojovač chodí, ale otáčky jsou moc nízké a nejdou zvýšit.
|
2.3.07, 19:13 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Spatny predstih? Rozdelovac ... proste obecne bugy v eletrice ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.3.07, 19:38 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
máš karbec sedr120 ,na ninimum sytič ok že jo.
koukni se na těsněni pod víčkem karbecu
mě to dělala kdysi 105 ,nové těsnení měsíc ok, pak zase to samý
nevím proč ale byla tam vždy díra v těsnění
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
2.3.07, 22:15 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejspíš budeš muset nastavit klapky - mrkni se do Andrta, tam je to přesně popsaný.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.3.07, 08:18 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Keď to chodilo na inej škodovici, asi to nebudú klapky.
Niekde to asi prisáva falošný vzduch. Môj názor:
1. prehnuté víko karburátora (nedotiahol si náhodou príliš tú skrutku, čo uchytáva filter o karbec?)
2. prehnutá príruba karburátora (jednoducho prehnutú spodok karbeca)
3. ak si náhodou dával silikón pod karbec, môžeš mať zapchatý silikónom nejaký kanálik zospodu karbeca
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.3.07, 19:09 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Za ten šroubek z filtru do karbce bych někomu kdo to vymyslel přerazil pracky a ještě každej prst zvlášť. Vyhodit ten šroub pryč a buď zavařit nebo zaslepit krátkým šroubečkem a pořádně zajistit matku aby nespadla do karbce a jak je ta malá kozička na karbci na držení plynovýho bovdenu tak provrtat a za ni a filtr zaháknout perko, myslím že tam šlo z brzdovejch paken to spodní silný
|
4.3.07, 19:14 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja s tim filtrboxem taky zapasil kdyz sem srovnal viko karbu. Nakonec sem dal pod karbec druhou isolacni podlozku a pohral sem si s packama na tom boxu, aby celej valec dosedl zaroven na vsechny 3 uchytny body. Ted uz neni to viko tolik namahany
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.3.07, 19:35 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
první úprava na karburátoru už někdy v roce 1989 byla ta, že jsem vyhodil ten šroub, do díry v boxu strčil příchytku /knoflík/ papecírunku, a do okraje boxu vyvrtal 2mm dírku a k nasávačí teplého vzduchu dal delší šroub. potom mezi nej a tu dírku našponoval pružinu. silikon pod karbec nedávám jen original papír. těsnění. Prohnutí víčka není možné. Ale přisávání vzduchu pod karburátorem se většinou ozve píská a syčí. Tenhle karburátor není původní, koupil jsem ho teď s ujištěním, že do poslední chvíle jezdil na autě. Asi ho v sobotu vyndám a projdu všechny trysky a vzdušníky.
|
5.3.07, 16:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|