Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
š120 a volnoběžné otáčky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3802 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | paradio [ 2.3.07, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | š120 a volnoběžné otáčky |
měl jsem na š120 asi špatný karbec /ne asi ale určitě, skákal jsem jako koza a v tahu se mu asi nedostávalo benzínu./, tak jsem tam dal jiný, který na jiné 120 chodil OK. Motor normálně naskočil / se sytičem/ ale ani po ohřátí nemůžu nastavit volnoběžné otáčky. I kdybych ty dva šrouby vyšrouboval, tak mám asi max. 450 otáček a za chvilku chcípám a chípám /hlavně na křižovatce/. Neví někdo proč?. |
Autor: | Matthes [ 2.3.07, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Facha ti ta civka na odpojovani volnobehu? |
Autor: | paradio [ 2.3.07, 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
odpojovač chodí, ale otáčky jsou moc nízké a nejdou zvýšit. |
Autor: | Matthes [ 2.3.07, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Spatny predstih? Rozdelovac ... proste obecne bugy v eletrice ... |
Autor: | jindra [ 2.3.07, 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
máš karbec sedr120 ,na ninimum sytič ok že jo. koukni se na těsněni pod víčkem karbecu mě to dělala kdysi 105 ,nové těsnení měsíc ok, pak zase to samý nevím proč ale byla tam vždy díra v těsnění |
Autor: | Martin [ 3.3.07, 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspíš budeš muset nastavit klapky - mrkni se do Andrta, tam je to přesně popsaný. |
Autor: | ferrari [ 4.3.07, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď to chodilo na inej škodovici, asi to nebudú klapky. Niekde to asi prisáva falošný vzduch. Môj názor: 1. prehnuté víko karburátora (nedotiahol si náhodou príliš tú skrutku, čo uchytáva filter o karbec?) 2. prehnutá príruba karburátora (jednoducho prehnutú spodok karbeca) 3. ak si náhodou dával silikón pod karbec, môžeš mať zapchatý silikónom nejaký kanálik zospodu karbeca |
Autor: | Kristensen [ 4.3.07, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Za ten šroubek z filtru do karbce bych někomu kdo to vymyslel přerazil pracky a ještě každej prst zvlášť. Vyhodit ten šroub pryč a buď zavařit nebo zaslepit krátkým šroubečkem a pořádně zajistit matku aby nespadla do karbce a jak je ta malá kozička na karbci na držení plynovýho bovdenu tak provrtat a za ni a filtr zaháknout perko, myslím že tam šlo z brzdovejch paken to spodní silný |
Autor: | Matthes [ 4.3.07, 19:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja s tim filtrboxem taky zapasil kdyz sem srovnal viko karbu. Nakonec sem dal pod karbec druhou isolacni podlozku a pohral sem si s packama na tom boxu, aby celej valec dosedl zaroven na vsechny 3 uchytny body. Ted uz neni to viko tolik namahany |
Autor: | paradio [ 5.3.07, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
první úprava na karburátoru už někdy v roce 1989 byla ta, že jsem vyhodil ten šroub, do díry v boxu strčil příchytku /knoflík/ papecírunku, a do okraje boxu vyvrtal 2mm dírku a k nasávačí teplého vzduchu dal delší šroub. potom mezi nej a tu dírku našponoval pružinu. silikon pod karbec nedávám jen original papír. těsnění. Prohnutí víčka není možné. Ale přisávání vzduchu pod karburátorem se většinou ozve píská a syčí. Tenhle karburátor není původní, koupil jsem ho teď s ujištěním, že do poslední chvíle jezdil na autě. Asi ho v sobotu vyndám a projdu všechny trysky a vzdušníky. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |