Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Motor z facka do Skody 125L
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3823
Stránka 1 z 2

Autor:  koled [ 4.3.07, 01:14 ]
Předmět příspěvku:  Motor z facka do Skody 125L

Chtel bych se obecne zeptat co je treba k tomu abych si dal motor z favorita do skodovky..je to 5kvalt takze s prevodovkou b nemel byt problem? co je k tomu treba¨?

Autor:  Šemik [ 4.3.07, 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Obávám se, že to nejde :? Favo motor můžeš (legálně) dát myslím jen do škodovky která má vlečku, čtyřpístky,... Třeba Š130
Š125L ale má kyvku a dvoupístky...

Autor:  spartra [ 4.3.07, 08:59 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Obávám se, že to nejde :? Favo motor můžeš (legálně) dát myslím jen do škodovky která má vlečku, čtyřpístky,... Třeba Š130
Š125L ale má kyvku a dvoupístky...


měli jsme š 125l a měla 4 písty :shock:, legálně ho můžeš dát jen do 742,135-136 :arrow:

Autor:  Martin [ 4.3.07, 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady:

http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm

klikni na Škoda auto

Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady:

http://www.rapidity.cz/motor.php

Autor:  elegant [ 4.3.07, 10:21 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady:

http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm

klikni na Škoda auto

Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady:

http://www.rapidity.cz/motor.php

No konečne niekto hovorí to isté, ako ja :D

Kamošovy úradniček povedal na motor z fa toľko, že keď si to upraví na š130 (čiže 4 piestne brzdy, výmena náprav, 5q, spojka, niektoré súčasti palivovej sústavy), tak mu pečiatku dá.

Autor:  Kristensen [ 4.3.07, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady:

http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm

klikni na Škoda auto

Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady:

http://www.rapidity.cz/motor.php



Musíš si to přečíst pořádně, Škoda AZNP záměnu za 781 nedoporučuje použití řady 781.135-136 ale nesouhlasí s použitím řady 781.135 B 781.136 B a 781.135-136 M Takže důkladně prozkoumat označení motoru. Tudíž se dá legálně určitej typ motoru z fáva zastavět i do Š105M za předpokladu výměny některých komponentů.

Autor:  Kristensen [ 4.3.07, 12:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor z facka do Skody 125L

koled píše:
Chtel bych se obecne zeptat co je treba k tomu abych si dal motor z favorita do skodovky..je to 5kvalt takze s prevodovkou b nemel byt problem? co je k tomu treba¨?


Co k tomu potřebuješ? Vlečku, čtyřpístky, ozubený věnec, spojkovou lamelu o190, ložisko do klikovky sací koš a hliníkovou vanu, pokud máš 125 motor tak můžeš použít z něj,, vodní pumpu, držáky motoru Š120 (125) Sací + výfukové potrubí Š135-136, těleso termostatu s dírou na čidlo teploty, (nebo nějakej jinej způsob kam ho dáš) Ostatní věci, co se týče rozdělovače cívky alternátoru atd můžeš použít buď z fáva nebo ze šáde, ale pozor na ty cívky, pokud budeš chtít fávo rozdělovač a zapalování tak musíš použít fávo cívku. No a jinak potřebuješ nějakej ten čas a nervy :lol:

Autor:  Drak [ 4.3.07, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Vodní pumpu může nechat favo, pokud není ze stříkačky s řemenicí na plochej řemen a držák se silošem odřezat a sací koš s vanou taky není nutnost, když je dost oleje, tak to saje dobře, musí tam ale být pořád maximum.

Autor:  elegant [ 4.3.07, 13:10 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Martin píše:
Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady:

http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm

klikni na Škoda auto

Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady:

http://www.rapidity.cz/motor.php




Musíš si to přečíst pořádně, Škoda AZNP záměnu za 781 nedoporučuje použití řady 781.135-136 ale nesouhlasí s použitím řady 781.135 B 781.136 B a 781.135-136 M Takže důkladně prozkoumat označení motoru. Tudíž se dá legálně určitej typ motoru z fáva zastavět i do Š105M za předpokladu výměny některých komponentů.

No normálne fakt toto je to posledné, čo som ešte zvykol tvrdiť.

Inak tieto motory, s ktorými nesúhlasia sú electronic a motor s Bosch Mono Motronic (čiže jednobod vstrekovania). Tak ale kto z normálnych ľudí by si dával do š120 electronica? :lol: A zasa s BMM by tiež bolo dosť práce.

Autor:  elegant [ 4.3.07, 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie:
citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme (nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně.
strana 5

Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa.
Ale
citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme.
strana 6

Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť :wink:
čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdf
Dokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu :twisted:

elegant píše:
Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde.
O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka :D


Ďalšie zaujmavé info tu:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 42&start=0

Autor:  Kristensen [ 4.3.07, 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

Já už jsem dělal i MPi z feldy komplet s jednotkou a vstřikama a nic na tom není

Autor:  Jarda S. [ 4.3.07, 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já už jsem dělal i MPi z feldy komplet s jednotkou a vstřikama a nic na tom není


ok kdybys to dělal pro někoho na kolik by to přišlo ? jenom práce+ oříšková čokoláda :lol: :lol:

Autor:  Kristensen [ 4.3.07, 13:46 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: ale jedině za Studentskou pečeť :lol: Pokud si veškerý materiál dodáš tak práce je cca 1000 - 2000 záleží jaký si dodáš venkovní palivový čerpadlo a co vše si k tomu ještě vymyslíš

Autor:  Jarda S. [ 4.3.07, 13:49 ]
Předmět příspěvku: 

:lol: :lol: čistě motor + čerpadlo asi z kadeta :wink:

Autor:  Kristensen [ 4.3.07, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

Potřebuješ motor jednotku kabeláž z motoru a kabeláž z jednotky do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň vzhledem k tomu že to je zmatlaný v pdostatě do jednoho svazku tak je to velá elektrika z palubky až do motoru ale když to je venku tak to není problem rozdělait na to co je potřeba a co ne, Kadett nevim jaký má čerpadlo ale vým že je použitelný z některej renaultů a z mercedesu,

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/