Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
nechce startovat po výměně těsnění pod hlavou. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3854 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dawid130 [ 6.3.07, 08:11 ] |
Předmět příspěvku: | nechce startovat po výměně těsnění pod hlavou. |
Tak jsem všechno dal dokupy...hlavu utahnul podle schéma...nasadil vyfukové potrubí, sání....všechno zapojil seřídil ventily ale dneska ráno jsem chtěl startovat a ono nic. Startuju na plyn vždycky na plyn, ale nemělo to snahu...vůbec to nechtělo chytnout ani náznak tam nebyl. ..starter jen točil a točil. V čem by mohla být ještě zrada nebo na co jsem zapoměl? Předstih a odtrh je taky v pohodě. Roztlačit to nemám šanci je to v garaži a z garaže na cestu je kopeček... |
Autor: | Martin [ 6.3.07, 08:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapni zapalování, vytáhni jeden VN kabel, dej na něj nějakou svíčku otáčej klíčem motorem a pozoruj, jestli to hází jiskru. Máš dobře nastrkaný kabely do svíček (ve správném pořadí)? Zkus to prvně nastartovat na benzín a až to chytne, tak teprv zkoušej na plyn. |
Autor: | slovacek.milos [ 6.3.07, 08:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus jiskru jak radí martin, máš zapojený drát z rozdělovače na cívku? kontakt č.l, a co máš za plyn jak se to jemnuje, částé závady jsou odpojené dráty od plynového nebo benzínového ventilu, na reduktoru, volnoběžná trubička, odvětrávání kliky zapojeno do směšovače atd.miloš |
Autor: | Martin [ 6.3.07, 08:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: ...odvětrávání kliky zapojeno do směšovače atd.miloš |
Autor: | Dawid130 [ 6.3.07, 08:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pořadí by mělo být dobře....pokud počítam válce 1234 od sebe dovnitř.. Jiskru jsem nezkoušel to je fakt. Dráty by měly být zapojene všechny...to jsem kontroloval.. |
Autor: | jarda š. [ 6.3.07, 09:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsou tam ani zpětný zápaly?jak to myslíš zapojení kabeků 1234 válec od sebe dovnitř? na víčku rozdělovače je ryska tam se zapojí kabel k 1 válci a pak postupuješ po směru hodin ručiček 2 3 4 ,to zn.. 2 na rozdělovači kabel na válec číslo 2,3 na rozdělovači kabel na válec číslo 3.Jestli myslíš že válce jsou od tebe až do předu v pořadí 1234 tak to máš blbě zapojeny.Vždycky si musíš najít rysku na víčku rozd. tam zapojit 1 příjde na válec označený 1 apak po směru hod.ručiček postupuješ 2 příjde na válec označený 2 na rozdělovači je to furt doprava od rysky 1234 podle čísla příjde kabel na svíčku-1k1,2k2................... od tebe jsou ty válce dovnitř v pořadí myslim 1-4-2-3 takže se musíš ohnout a podívat se na hlavu |
Autor: | Kachnis [ 6.3.07, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
hi hi, ted sem z toho taky blbej neni to treba 1-3-2-4 ??? delal sem to o vykendu, tak mam za to ze to je takhle ..protoze na vicku jsou ctvrtej a prvni valec u sebe...prni je jako vpravo vpredu a ctvrtej je vlevo predu, ale nehadal bych se za to.. |
Autor: | Matthes [ 6.3.07, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud budu valce cislovat od zadniho cela ke spojce, tak motor vzdy pali 1342. Na hlave valcu sou cisla u valcu kolikatej kazdej valcec pali, tudiz tam je 1423. Na vicku rozdelovace jde z diry s drazkou kabel k prvnimu valci (cislovano od cela k prevodovce) dale postupujeme navicku dokola jako jdou hodiny, pak je na treti valec pak na ctvrtej a pak na druhej Jo k tomu je dobry to pruhledny vicko, staci zastartovat a vidim jesi tam behaj jiskry, nemusim tahat kabely ven a riskovat tim uraz vysokym napetim Musim mit k tomu samozrejme pomocnika v kokpitu ... |
Autor: | Dawid130 [ 6.3.07, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak vim čim to je.....nebyla tam jiskra.....elektrika na prd jak to viděl tata elektrikař tak se zhrozil a chtěl to všechno střihnout.... |
Autor: | Dawid130 [ 6.3.07, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ještě co se týká těch válců....prý že jsou v pořádí od čela ke spojce v pořádí 1234, nemýslím kdy který pálí ale kde je který fyzicky....připadal jsem si jako blbec když jsem taťkovi řekl že jsou v pořadí 1423 on udělal tolik generalek že to zná nazpamět.... |
Autor: | Matthes [ 6.3.07, 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
škoda 105 na 120 píše: A ještě co se týká těch válců....prý že jsou v pořádí od čela ke spojce v pořádí 1234, nemýslím kdy který pálí ale kde je který fyzicky....připadal jsem si jako blbec když jsem taťkovi řekl že jsou v pořadí 1423 on udělal tolik generalek že to zná nazpamět.... No to sis nemusel tak pripadat, rikam ze takhle je to napsany na hlave |
Autor: | Dawid130 [ 6.3.07, 20:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Napsaný to tamje já vim, ale jemu to příjde jako kravina |
Autor: | slovacek.milos [ 6.3.07, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
škoda 105 na 120 píše: Napsaný to tamje já vim, ale jemu to příjde jako kravina já jen od té rysky tam dáš první válec, a ještě musíš mít řemenici na rysce a čtvrtý válec ve střihu a pak dáš kábely po směru hodin ryka jedna tři, čtyři dva 1.3.4.2, nevím jestli jsem vám do toho vlítl dobře co řešíte miloš |
Autor: | Dawid130 [ 7.3.07, 06:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
jediné co teď řešíme je fyzické uspořádaní válců směrem od čela k přvodovce.. |
Autor: | Martin [ 7.3.07, 06:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak fyzické je 1234, jak jinak by tam měly být přeházené? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |