Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

nechce startovat po výměně těsnění pod hlavou.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3854
Stránka 1 z 2

Autor:  Dawid130 [ 6.3.07, 08:11 ]
Předmět příspěvku:  nechce startovat po výměně těsnění pod hlavou.

Tak jsem všechno dal dokupy...hlavu utahnul podle schéma...nasadil vyfukové potrubí, sání....všechno zapojil seřídil ventily ale dneska ráno jsem chtěl startovat a ono nic. Startuju na plyn vždycky na plyn, ale nemělo to snahu...vůbec to nechtělo chytnout ani náznak tam nebyl. :( ..starter jen točil a točil. V čem by mohla být ještě zrada nebo na co jsem zapoměl? Předstih a odtrh je taky v pohodě. Roztlačit to nemám šanci je to v garaži a z garaže na cestu je kopeček...

Autor:  Martin [ 6.3.07, 08:21 ]
Předmět příspěvku: 

Zapni zapalování, vytáhni jeden VN kabel, dej na něj nějakou svíčku otáčej klíčem motorem a pozoruj, jestli to hází jiskru. Máš dobře nastrkaný kabely do svíček (ve správném pořadí)? Zkus to prvně nastartovat na benzín a až to chytne, tak teprv zkoušej na plyn.

Autor:  slovacek.milos [ 6.3.07, 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

zkus jiskru jak radí martin, máš zapojený drát z rozdělovače na cívku? kontakt č.l, a co máš za plyn jak se to jemnuje, částé závady jsou odpojené dráty od plynového nebo benzínového ventilu, na reduktoru, volnoběžná trubička, odvětrávání kliky zapojeno do směšovače atd.miloš

Autor:  Martin [ 6.3.07, 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
...odvětrávání kliky zapojeno do směšovače atd.miloš


:lol: :lol: :lol:

Autor:  Dawid130 [ 6.3.07, 08:55 ]
Předmět příspěvku: 

Pořadí by mělo být dobře....pokud počítam válce 1234 od sebe dovnitř.. Jiskru jsem nezkoušel to je fakt. Dráty by měly být zapojene všechny...to jsem kontroloval..

Autor:  jarda š. [ 6.3.07, 09:49 ]
Předmět příspěvku: 

nejsou tam ani zpětný zápaly?jak to myslíš zapojení kabeků 1234 válec od sebe dovnitř? na víčku rozdělovače je ryska tam se zapojí kabel k 1 válci a pak postupuješ po směru hodin ručiček 2 3 4 ,to zn.. 2 na rozdělovači kabel na válec číslo 2,3 na rozdělovači kabel na válec číslo 3.Jestli myslíš že válce jsou od tebe až do předu v pořadí 1234 tak to máš blbě zapojeny.Vždycky si musíš najít rysku na víčku rozd. tam zapojit 1 příjde na válec označený 1 apak po směru hod.ručiček postupuješ 2 příjde na válec označený 2 na rozdělovači je to furt doprava od rysky 1234 podle čísla příjde kabel na svíčku-1k1,2k2...................


od tebe jsou ty válce dovnitř v pořadí myslim 1-4-2-3 takže se musíš ohnout a podívat se na hlavu :wink:

Autor:  Kachnis [ 6.3.07, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

hi hi, ted sem z toho taky blbej :) neni to treba 1-3-2-4 ??? delal sem to o vykendu, tak mam za to ze to je takhle ..protoze na vicku jsou ctvrtej a prvni valec u sebe...prni je jako vpravo vpredu a ctvrtej je vlevo predu, ale nehadal bych se za to..

Autor:  Matthes [ 6.3.07, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud budu valce cislovat od zadniho cela ke spojce, tak motor vzdy pali 1342. Na hlave valcu sou cisla u valcu kolikatej kazdej valcec pali, tudiz tam je 1423. Na vicku rozdelovace jde z diry s drazkou kabel k prvnimu valci (cislovano od cela k prevodovce) dale postupujeme navicku dokola jako jdou hodiny, pak je na treti valec pak na ctvrtej a pak na druhej :)


Jo k tomu je dobry to pruhledny vicko, staci zastartovat a vidim jesi tam behaj jiskry, nemusim tahat kabely ven a riskovat tim uraz vysokym napetim :lol: Musim mit k tomu samozrejme pomocnika v kokpitu ... :)

Autor:  Dawid130 [ 6.3.07, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

No tak vim čim to je.....nebyla tam jiskra.....elektrika na prd jak to viděl tata elektrikař tak se zhrozil a chtěl to všechno střihnout....

Autor:  Dawid130 [ 6.3.07, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

A ještě co se týká těch válců....prý že jsou v pořádí od čela ke spojce v pořádí 1234, nemýslím kdy který pálí ale kde je který fyzicky....připadal jsem si jako blbec když jsem taťkovi řekl že jsou v pořadí 1423 on udělal tolik generalek že to zná nazpamět....

Autor:  Matthes [ 6.3.07, 19:30 ]
Předmět příspěvku: 

škoda 105 na 120 píše:
A ještě co se týká těch válců....prý že jsou v pořádí od čela ke spojce v pořádí 1234, nemýslím kdy který pálí ale kde je který fyzicky....připadal jsem si jako blbec když jsem taťkovi řekl že jsou v pořadí 1423 on udělal tolik generalek že to zná nazpamět....


No to sis nemusel tak pripadat, rikam ze takhle je to napsany na hlave :)

Autor:  Dawid130 [ 6.3.07, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Napsaný to tamje já vim, ale jemu to příjde jako kravina

Autor:  slovacek.milos [ 6.3.07, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

škoda 105 na 120 píše:
Napsaný to tamje já vim, ale jemu to příjde jako kravina


já jen od té rysky tam dáš první válec, a ještě musíš mít řemenici na rysce a čtvrtý válec ve střihu a pak dáš kábely po směru hodin ryka jedna tři, čtyři dva 1.3.4.2, nevím jestli jsem vám do toho vlítl dobře co řešíte miloš

Autor:  Dawid130 [ 7.3.07, 06:38 ]
Předmět příspěvku: 

jediné co teď řešíme je fyzické uspořádaní válců směrem od čela k přvodovce..

Autor:  Martin [ 7.3.07, 06:43 ]
Předmět příspěvku: 

No tak fyzické je 1234, jak jinak by tam měly být přeházené? :lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/