Potřebuju poradit. Při jízdě vůz začal škubat až zastavil a už jsem ho nenastartoval. Svíčky jsou funkční, ale suché. Benzínu půlka nádrže! Přestala mi jít směs do válců. Benzín je čerpadlem dopraven do nádržky v karburátoru, trysky čisté, elektroventily funkční, hadičky těsní.
Máte někdo zkušenost nebo technicköu dokumentaci ... ?
16.3.06, 14:13
Reklama
Reklama
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Zkus to vsechno rozebrat, vycistit, dat do kupy a vyblikat zavady a jestli se to nepovede, tak ten ekotronik zahod velkym obloukem do nejblizsiho krovi a dej tam normalni Pierburg, aspon to trochu pojede a bude min zrat.
16.3.06, 21:06
autoel007
Příspěvky: 1
Re: Karburátor PIERBURG v 135LS Ekotronik
Buď-to čidlo(a) teploty, a nebo Lambda sonda. Já osobně tipuji tu sondu.Třeba dáva neněrohodný signál a ŘJ nedokáže správně upravit bohatost směsi. Projevuje se to cukáním při přidání plynu. Po startu vše OK, ale jakmile se sonda ohřeje začnou potíže. Já ten problém řeším na svým golfíku II, ten má taky ten stejný systém a vlastní diagnostika mi vůbec nic nezjistila! Teprve až po odborném proměření jsem zjistil že LB-sonda nedává správný signál. A cena nijak veselá LB-sonda cca 1500-2500 kč a nebo čidlo teploty cca 700 kč +práce cca 1000 kč.
25.7.11, 09:32
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
Re: Karburátor PIERBURG v 135LS Ekotronik
autoel007 > myslim ze za tech 5,5 roku to ma vyreseno
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru