Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

cisteni karbu: cim? co vymenit? ->vycisteno NEJEDE.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3885
Stránka 1 z 2

Autor:  1maty1 [ 7.3.07, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  cisteni karbu: cim? co vymenit? ->vycisteno NEJEDE.

zdarec budu muset propucovat karburator (ne ze by me jezdeni s nohou na podlaze nebavilo :) ) a tak se chci zeptat zkusenejsich.
1) v com (na techwebu je clanek kde to borec cisti ulrazvukem nebo cim - ten nevedu) me napadla ocet a povarit otazka zni v jakym pomeru k vode a jak dlouho varit
2) co vsechno koupit novy (auto je bezudrzbovy takze jen nejnutnejsi veci) sem prosel katalog dilu a vybral toto:
112-940902 těsnění víka membrany
110-940500 sítko
699-943862 kroužek těsnící D.14/10.2x1
133-940720 těsnění
113-940901 těsnění víka
933-880610 kroužek těsnící D.10/6,2x1 2x
992-929002 kroužek 3,2 3x
BTW mezi karbem tim plechem a sanim nejsou tesneni??
jeste neco vymenit (karburator je EDSR rok 83 s tim novejsim siticem)

jo jeste bych potreboval poradit nejaky lepidlo co bude schopny prilept elmag ventil do karbu tam je strzenej zavit (sem tam dal Hermosal a dva roky to drzelo ale ten uz mi dosel a na odrvtani a vyvlozkovani nejak nemam odvahu)

Autor:  Drak [ 7.3.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud ho budeš jenom kuchat a čistit, tak stačí těsnění pod víko, O kroužky pod šrouby bohatosti a volnoběhu, O kroužek na injektor, kuličku pod injektor, sítko, pokud není potrhaný, tak není nutný, těsnění pod karburátor, je tam třikrát, jednou mezi sběrač a plech, druhý meziplech a pertinax a třetí mezi pertinax a karbec. Doporučil bych ti vyměnit i jehlovej ventil a membránu akcelerační pumpičky. Zkontroluj si prohnutí víka a dosedací příruby na sběrný, jak je to prohlý, tak si to přisává falešnej vzduch a blbne. Víko bych při prohnutí doporučil nový, spodek de srovnat na jemným šmirglu položeným na skle.

Autor:  1maty1 [ 7.3.07, 20:45 ]
Předmět příspěvku: 

hmm diky takze pridam jeste tohle
112-940029 těsnění karburátoru 3x
113-093950 podložka izovační
113-940510 membrana úplná
113-940450 ventil jehlový úplný 1,5
100-940460 kulicka skleněná 2x
pac ted tam je mezi sanim a motorem jen ten plech (karb menili pred par lety v servisu)

jeste mi nekdo reknete jaky roztok pouzit

Autor:  Drak [ 7.3.07, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

Normálně se to pucuje technickým benzínem, ale existujou na to aj speciální spreje, stojí něco málo přes stovku, ten obyčejnější.

Autor:  hans [ 7.3.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik používá cyklohexanon a můžu říct, že po mým vyčištění karbecu benzínem, kdy vypadal opravdu jako nový, z něj přesto cyklohexanon ještě dost svinstva vyplavil... Je to holt nějaká drsná chemie 8)

Autor:  Kristensen [ 8.3.07, 07:56 ]
Předmět příspěvku: 

ta díra po el, ventilu se dá zaslepit a jezdit bez něj, ale občas může docházet k tomu že když auto chcípneš tak ještě nějakou tu vteřinku může problafávat :lol:

Autor:  roman heller [ 8.3.07, 13:26 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
ta díra po el, ventilu se dá zaslepit a jezdit bez něj, ale občas může docházet k tomu že když auto chcípneš tak ještě nějakou tu vteřinku může problafávat :lol:


JJ,to sme udělaly na naší starý 105tce...pořád se to povolovalo a bralo to falešný vzduch,tak sme tam daly zátku a byl pokoj.... :D

Autor:  Bukaj [ 8.3.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
ta díra po el, ventilu se dá zaslepit a jezdit bez něj, ale občas může docházet k tomu že když auto chcípneš tak ještě nějakou tu vteřinku může problafávat :lol:


Celou zimu jsem jezdil s máminou 120kou, kde byl ohlý jehlový ventil, takže nedosedal do sedla a motor po vypnutí klíčku za jízdy z kopce sám naskočil i po 2 minutách... :D
Ale když se zastavilo, tak štěkal jen asi 5 sekund a zdechl :)
...asi mu za jízdy houpání auta pomáhalo se točit... :roll:

Autor:  ventYl [ 8.3.07, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Pokud ho budeš jenom kuchat a čistit, tak stačí těsnění pod víko, O kroužky pod šrouby bohatosti a volnoběhu, O kroužek na injektor, kuličku pod injektor, sítko, pokud není potrhaný, tak není nutný, těsnění pod karburátor, je tam třikrát, jednou mezi sběrač a plech, druhý meziplech a pertinax a třetí mezi pertinax a karbec. Doporučil bych ti vyměnit i jehlovej ventil a membránu akcelerační pumpičky. Zkontroluj si prohnutí víka a dosedací příruby na sběrný, jak je to prohlý, tak si to přisává falešnej vzduch a blbne. Víko bych při prohnutí doporučil nový, spodek de srovnat na jemným šmirglu položeným na skle.


hm... to je mi novinka... injektor hlavnej komory ma O kruzok :))) takze preto mi tam vsade presakuje benzin, ked zadlavim nohou plynovy pedal :) a ta drazka tam vyzerala tak podorzivo ale komu sa to chce znova rozoberat?

Autor:  1maty1 [ 9.3.07, 00:09 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
ta díra po el, ventilu se dá zaslepit a jezdit bez něj, ale občas může docházet k tomu že když auto chcípneš tak ještě nějakou tu vteřinku může problafávat :lol:
jo tohle znam se tam jednou zalomila ta jehla a jezdilo to moc krasne nedrzel volnobeh a vypnout motor sel leda pres rychlost ... => no more this

Autor:  Drak [ 9.3.07, 08:45 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
hm... to je mi novinka... injektor hlavnej komory ma O kruzok :))) takze preto mi tam vsade presakuje benzin, ked zadlavim nohou plynovy pedal :) a ta drazka tam vyzerala tak podorzivo ale komu sa to chce znova rozoberat?


Dyť ti to musí pěkně cukat. když prudce sešlápneš plyn.

Autor:  ventYl [ 9.3.07, 12:04 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
ventYl píše:
hm... to je mi novinka... injektor hlavnej komory ma O kruzok :))) takze preto mi tam vsade presakuje benzin, ked zadlavim nohou plynovy pedal :) a ta drazka tam vyzerala tak podorzivo ale komu sa to chce znova rozoberat?


Dyť ti to musí pěkně cukat. když prudce sešlápneš plyn.


Nooo az tak kruto to necuka, ale kym je studeny, tak straca otacky pri zoslapnuti plynu (konecne sa to chovanie vysvetlilo). Mozno by sa mi podarilo ten injektor z karburatora vyoperovat bez toho, aby som musel demontovat vicko, dat tam ten kruzok a naspat tam ten injektor narazit...

Autor:  Drak [ 9.3.07, 19:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ee, víko musí dolů, ale de to na autě.

Autor:  barton [ 9.3.07, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

V octě to de taky povařit,ale musíš fakt opatrně,přeženeš to a karbec se změní v těžítko.A funguje to ale velice.Nebo tam nastříkej čistič ve spreji,prej to taky funguje dobře

Autor:  ventYl [ 9.3.07, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Ee, víko musí dolů, ale de to na autě.


Kruzok tam ma rovnaky rozmer, ako kruzok na srubke bohatosti zmesi?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/