Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlučnost karburator/BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3941
Stránka 1 z 2

Autor:  Vojtaa [ 11.3.07, 13:50 ]
Předmět příspěvku:  Hlučnost karburator/BMM

Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?

Autor:  Drak [ 11.3.07, 14:35 ]
Předmět příspěvku: 

Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.

Autor:  slovacek.milos [ 11.3.07, 15:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlučnost karburator/BMM

Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš

Autor:  Vojtaa [ 11.3.07, 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Největší kravál na motoře dělají rozvody, ventily a výfuk, když sou dobře seřízený, tak je motor v klidu ať s karbcem, nebo s BMM, spíš bych to viděl na lepší odhlučnění motoru a kabiny.


Já tam na svém mám dvojitě odhlučnění od Mikry, ale stejně ten motor má daleko hrubší zvuk oproti BMM.
Mám najeto 100tkm, ale když jsem jel ve Favoritu s BMM a Formanu s BMM (oba měly najeto okolo 350tkm), tak měly znatelně tlumenější a jemnější zvuk.

Autor:  Drak [ 11.3.07, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

Protože odhlučňovacíma panelama ztlumíš jenom vysoký frekvence, hluboký se ti roznášejí dutinama, viděl sem na některých německých autech v dutinách nacpanej nějakej speciální molitan, kterej se staral i o ty hluboký tóny, je celkem možný, že v těch koncernových favo už něco podobnýho je, ale záleží taky, co máš za výfuk, jestli originál, nebo už měněnej, ty polský, co se běžně prodávají totiž stojí za prd.

Autor:  patrik-hp [ 11.3.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Je to jak odhlučněním tak předstihem...Vstřikování má naprosto klidnou křivku,čidlo klepání to hlídá,zato závaží a pérka v rozdělovači,kterej je polorozpadlej,uvnitř a ještě když se k tomu přidají rozvody,co jsou jak kšandy,tak není co řešit.Jinak ty tyčky z hliníku jsou pro hluk lepší....pomůžeš si :wink:

Autor:  patrik-hp [ 11.3.07, 19:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlučnost karburator/BMM

slovacek.milos píše:
Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš


No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď :wink: :D :!: Nějakej šoumen :D Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. :D :wink: Hoď je do kopřiv a dej mu ocel.:wink: nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou :wink:

Autor:  David [ 11.3.07, 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlučnost karburator/BMM

patrik-hp píše:
slovacek.milos píše:
Vojtaa píše:
Máte někdo zkušenosti s hlučností karburátorových motorů a motorů se vstřikováním u Favorita?

Mně ty karburátorové přijdou podstatně hlučnější a to ikdyž se do nich namontujou hliníkové tyčky a vymění silentbloky(ta spodní vzpěra je u novějších Favoritů opravdu měkčí, vykrojenější), tak by mě zajímalo, jestli třeba nemají novější Favority pevnější příčku mezi motorem a kabinou, nebo jestli je to tím jednobodovým vstřikováním?


to ti tak připadá a nevíte někdo správné hodnoty ventilů když jsou všechny zvedací tyčky hliníkové, já to mám u jednoho auta bylo tam 15 20 a zdá se mi podpálený ventil, dal jsem tam 25 25, pokud je to běžně napůl jen u sacích je tam výfuk 20 a sací 25, a jedná se o 135 BMM combi Lx, miloš


No Mílo ty hliníky z těch výfuků vyhoď :wink: :D :!: Nějakej šoumen :D Zas někdo,kdo ladí tyčkama.. :D :wink: Hoď je do kopřiv a dej mu ocel.:wink: nebo je dej někomu,co si stěžuje na hluk.Stejně k ničemu jinýmu dobrý nejsou :wink:
Přesně tak hliníkoví tyčky jsou jen na sacích ventilech a vůle jsou 0,20 na všech

Autor:  Jarda S. [ 11.3.07, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

záleží na konkrétním kusu :wink:

Autor:  deekay [ 11.3.07, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

maju ladene zvody nizsiu alebo vyssiu hlucnost?

Autor:  Drak [ 11.3.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Přinde na to, co si představuješ pod pojmem laděné rozvody, na tom snad ani není co ladit.

Autor:  deekay [ 11.3.07, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

mal som na mysli toto
http://www.hr-svody.eu/nabidka_vyrobku/ ... avorit.JPG

Autor:  patrik-hp [ 11.3.07, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 



No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze :wink: .Něco za něco :wink: :D

Autor:  Drak [ 12.3.07, 06:38 ]
Předmět příspěvku: 



:oops: já sem četl laděné rozvody a né zvody... :oops:

Autor:  deekay [ 12.3.07, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:


No měli by mít větší ale nepatrně....Tady jde především o výkon na výfuku a ten prostě bez hluku moc nelze :wink: .Něco za něco :wink: :D


ale najviac hluku robi podla mna zmena toho stredneho dielu alebo posledneho.
aha, vacsi, no ja som sa len domnieval ze ked tie plyny budu prudit plynulejsie tak teoreticky by to malo byt tichsie :oops:
no ale urcite je zvukova kulisa lepsia :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/