Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Pár KW navíc
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=3948
Stránka 1 z 1

Autor:  Kikan [ 11.3.07, 20:49 ]
Předmět příspěvku:  Pár KW navíc

Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.

Autor:  škodař [ 11.3.07, 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár KW navíc

Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
a co máš za stroja??

Autor:  Kikan [ 11.3.07, 20:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár KW navíc

škodař píše:
Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
a co máš za stroja??

Podívej se na poznámku pod čárou. :)

Autor:  Martin 007 [ 11.3.07, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Autor:  Kikan [ 11.3.07, 21:12 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?

Autor:  Martin 007 [ 11.3.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů :lol: :lol: :lol:

Zatim zdarec Martin 007.

Autor:  Kikan [ 11.3.07, 22:06 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů :lol: :lol: :lol:

Zatim zdarec Martin 007.

Jen klidně argumentuj dál. Nevím jestli máš nějaké osobní zkušenosti, já je nemám - mám to víceméně vyčtené z různých článků. Proto jsem to sem napsal, aby někdo dal své postřehy, nebo názory.

Autor:  patrik-hp [ 11.3.07, 22:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár KW navíc

Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.


Bude to poznat.Uvidíš. :wink:

Autor:  spartra [ 12.3.07, 21:13 ]
Předmět příspěvku: 

kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac

Autor:  deekay [ 12.3.07, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac


tak ste ho asi vacsinu casu setrili :D

Autor:  Martin 007 [ 12.3.07, 23:04 ]
Předmět příspěvku: 

180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim :lol: :lol: :lol: Klobouk dolů pánové.

Autor:  ferrari [ 13.3.07, 14:51 ]
Předmět příspěvku: 

Kikan píše:
Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?


Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...

Autor:  spartra [ 13.3.07, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

deekay píše:
spartra píše:
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac


tak ste ho asi vacsinu casu setrili :D


no tak nejsme žadný spořiči zas, na lpg už vůbec :arrow: zas přiměřeně, enom se měnli kroužky, kvůli větším tlakům :wink:

Autor:  spartra [ 13.3.07, 17:14 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim :lol: :lol: :lol: Klobouk dolů pánové.


tak jako zas chyba motor měl najeto celkově 180t.km, hlava se dávala na zhruba na 130t .km, bez problémů, těch 50t km se najezdilo +- za rok, jako pohoda, pak se prodal a hlavu sem si nechal :idea: :D

Autor:  Kikan [ 13.3.07, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Kikan píše:
Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?


Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...

Přesně jak jsi napsal. Teď tam mám kopres 8,8.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/