Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zakarbonovaný motor - ???
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4006
Stránka 1 z 1

Autor:  pepakvatropolis [ 16.3.07, 13:13 ]
Předmět příspěvku:  Zakarbonovaný motor - ???

Mám následující problém. Fávo , koupeno před 6 měsíci ,v té době vyměněn olej (skut.76tkm) , nyní 81tkm jezdí od 77tkm na plyn a po těchto 5 tis. km je olej černý jako bota ...ještě dodám , že mi netěsnila vana takže jsem tam v průběhu dolil postupně cca 1,5 l oilu... (tam by měl být krásně světlý) Je to normální ??? Předchozí majitel kloboučník a asi to bylo často podtáčený , nyní se mnou objevuje otáčky :D :D :D ... Může to být tímto ??? Mám to vyměnit ?? Uvažuju dát tam 10W40 ... co vy na to ???

Obrázek nalévacího otvoru s karbonem zde : http://sweb.cz/kvatropolis/

Autor:  DRYVER [ 16.3.07, 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok

Autor:  pepakvatropolis [ 16.3.07, 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok

měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ...

Autor:  Kristensen [ 16.3.07, 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

pepakvatropolis píše:
DRYVER píše:
Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok

měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ...


Buď rád že ten olej je špinavej, je aspoň vidět že to čistí motor, páč kdyby jsi měl zakarbonovanej motor a vypouštěl by jsi čistej olej tak by to svědčilo o tom že ten olej je zralej tak možná na řízky a ne do motoru. Já bych navrhoval nalejt tam opět 15W40 ale aspoň dvakrát vyměnit po cca 2000-5000 km a pak už normálně po těch 10 000

Autor:  slovacek.milos [ 16.3.07, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zakarbonovaný motor - ???

pepakvatropolis píše:
Mám následující problém. Fávo , koupeno před 6 měsíci ,v té době vyměněn olej (skut.76tkm) , nyní 81tkm jezdí od 77tkm na plyn a po těchto 5 tis. km je olej černý jako bota ...ještě dodám , že mi netěsnila vana takže jsem tam v průběhu dolil postupně cca 1,5 l oilu... (tam by měl být krásně světlý) Je to normální ??? Předchozí majitel kloboučník a asi to bylo často podtáčený , nyní se mnou objevuje otáčky :D :D :D ... Může to být tímto ??? Mám to vyměnit ?? Uvažuju dát tam 10W40 ... co vy na to ???

Obrázek nalévacího otvoru s karbonem zde : http://sweb.cz/kvatropolis/


dej olej M7 ADS III turbo plus, nebo taky madit turbo plus, je řídký skoro jak hydraulický dobře rozpouští karbon a zatím nic nikomu neucpal, vyzkoušeno i na M6A miloš

Autor:  Peter50kw [ 18.3.07, 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

Farba nemaze. Ked motor dobre ide a nezerie vela oleja, nemas co riesit. To co mas na obrazku nevyzera ako karbon, skor by som povedal, ze je to vodna emulzia, ktora vznika v zime pri kratkych jazdach.

Autor:  ferrari [ 21.3.07, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
pepakvatropolis píše:
DRYVER píše:
Kdyz jsi to auto koupil a menil olej tak tym ten karbon nebyl, nebo se objevil az po te co jsi namontoval plyn... Pokud chces dat olej 10w40 tak ti to muze ty usazeniny rozpustit a ucpat kanalky a zadres ho. Nejlepsi by bylo aspon ty nejvetsi nanosy odstranit a pak nalit olej a mit ho tam tak 500 - 1000 km a pak ho znovu vymenit uz nahotovo. Potom by to melo byt ok

měnil to ještě původní majitel těsně před prodejem a pokud si dobře vzpomínám , tak byl dost čistý ... takže to uvolňování karbonu bude asi tím lpg ...


Buď rád že ten olej je špinavej, je aspoň vidět že to čistí motor, páč kdyby jsi měl zakarbonovanej motor a vypouštěl by jsi čistej olej tak by to svědčilo o tom že ten olej je zralej tak možná na řízky a ne do motoru. Já bych navrhoval nalejt tam opět 15W40 ale aspoň dvakrát vyměnit po cca 2000-5000 km a pak už normálně po těch 10 000


pripájam sa, daj nejaký lacnejší 15W-40, vymeň ho 2x po 3000 km, potom tak 6000 km, potom už daj kvalitnejší 15w-40 a 10 000 km výmena

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/