Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 09:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Studené starty Š 125L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 17
Bydliště: Chotesov
Příspěvek Studené starty Š 125L
Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky

_________________
Škoda 125L


19.3.07, 22:16
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Studené starty Š 125L
Ales Slama píše:
Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky


To máš docela jednoduchý :) Bude asi tim,že tam je místo rozdělovače na 120cítku rozdělovač na favorita... :D :D :D :wink: Favorit 120L... :D :D :D


19.3.07, 22:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: Studené starty Š 125L
Ales Slama píše:
Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky


Seřízená hladina je kolik? Na EDSRu je 10mm plovák od víka a na SEDRu 12mm plovák od víka (i s těsněním) a nesmí propouštět. A taky když sundáš víko z karbce tak z něj trčítaková stříbrná trubice která zapadá do kanálku na sitič tak zkus jestli není volná.


20.3.07, 06:22
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
To, že ti to chytne a zdechne je způsobený tím, že jak naběhne tlak oleje, tak studenej motor krátce po startu ten nápor neutáhne a zdechne, počet zdechnutí=teplota venku, s tím nic neuděláš. Zapalování vrať zpátky na kontaktní, favo má jinou charakteristiku.


20.3.07, 06:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Nic nevracej, stačí, když přehodíš pružinky a podtlak.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


20.3.07, 08:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Drak píše:
To, že ti to chytne a zdechne je způsobený tím, že jak naběhne tlak oleje, tak studenej motor krátce po startu ten nápor neutáhne a zdechne, počet zdechnutí=teplota venku, s tím nic neuděláš. Zapalování vrať zpátky na kontaktní, favo má jinou charakteristiku.


Na ten olej bych to moc neviděl taky jsem s tímhle laboroval a pak jsem přišel taky na to že jak je na AC pumpě ta plastová sklenička tak jak byla stará tak byla nakřuplá a padal benzín, takže jsem to všechno vyházel i s těma hadrovejma hadicema, seřídil jsem to dal jsem do karbce na sitič trisku 130 a pak jsem ještě nějakým záhadným způsobem zapojil kabely tak že dokud jsem držel klíček ve startu tak to nechytlo ale ve chvíli kdy jsem ho pustil tak to teprve hodilo jiskru, takže jsem to cca 5 vteřin držel aby to dotlačilo benzín a i když bylo -10 tak to chytlo hned a už nechcíplo.


20.3.07, 09:51
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Chotesov
Příspěvek 
Hladinu mám seřízenou na 12mm jak má být a rozdělovač mám udělaný přesně podle článku p.Čecha narad bych tam vracel zpět kladívkový rozdělovač, protože se mi zdá, že na ten favoriťácký to jede líp a je ten motor tišší, ale možná že to asi jinak nedopadne ráno když startuju tak to je dilema buď chytne nebo ne. předstich mám seřízený na nějakých 11°-12° podle stroboskopu.

_________________
Škoda 125L


20.3.07, 12:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ales Slama píše:
Hladinu mám seřízenou na 12mm jak má být a rozdělovač mám udělaný přesně podle článku p.Čecha narad bych tam vracel zpět kladívkový rozdělovač, protože se mi zdá, že na ten favoriťácký to jede líp a je ten motor tišší, ale možná že to asi jinak nedopadne ráno když startuju tak to je dilema buď chytne nebo ne. předstich mám seřízený na nějakých 11°-12° podle stroboskopu.


A zkoušel jsi ráno než začneš startovat, napumpovat benzín a třeba dvakrát šlápnout na plyn a pak teprve startovat?


20.3.07, 13:36
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Chotesov
Příspěvek 
Našlapat jasně napumpovat ne ale ja si myslím ze to nemá vliv na to ze mi otáčky na sytič nejdou vic jak 1500.

_________________
Škoda 125L


20.3.07, 14:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ales Slama píše:
Našlapat jasně napumpovat ne ale ja si myslím ze to nemá vliv na to ze mi otáčky na sytič nejdou vic jak 1500.




Ti ani nemusej jít víc, proto jsem tam dával menší trisku protože mě to chytlo vylítlo chcíplo, tak jsem startoval znova a to opět chytlo ale už jen na ty dva tisíce a postupně to padalo dolu až se to v podstatě ulilo takže jsem dal menší trisku a taky jsem zjistil že ta trubice byla volná, no + ty ostatní věci jako prasklá sklenička a starý hadr hadice :lol: od té doby jsem měl pokoj, ale rozhodně bych to vyzkoušel, ráno přijít napumpovat a pak zkusit startovat tak jak jsi zvyklý a pokud bude vše OK tak bych to tipoval na něco kolem pumpy(ventilky nebo někde netěsní), teda pokud tam nemáš starý zelený hardový hadice, jestli jo tak je hned vyhoď od nádrže až do karbce


20.3.07, 15:02
Profil

Příspěvky: 17
Bydliště: Chotesov
Příspěvek 
zkusím napumpovat a pak dám vědět večer jedu na noční tak to hned vyzkouším z jakého karbu bych mohl vzít tu trysku a jakou velikost?

_________________
Škoda 125L


20.3.07, 15:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Ales Slama píše:
zkusím napumpovat a pak dám vědět večer jedu na noční tak to hned vyzkouším z jakého karbu bych mohl vzít tu trysku a jakou velikost?


Nevím co máš přesně za tip já jsem to měl na fávovým motoru s karbcem s difuzorama 20-24


20.3.07, 17:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz