Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozdelovač favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4029 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DRYVER [ 18.3.07, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdelovač favorit |
Vim ze to tu uz bylo nekolikrat reseno ale chtel bych se zpatat na pruzinky rozdelovace v origo motoru bez uprav. Kdyz ho opravuji a budu kupovat stejne nove pruzinky - koupit ty co tam patri nebo nebo budou nejake jine lepsi ( např. 105, 120 ...) a co zavazicka - stema to je jak - asi taky ty co tam patri co ... (jde o motor 135, karbec) a jeste jen pro jistotu starter z favorita a felicie je zamenitelny... ??? Dik moc za radu panove |
Autor: | Belial [ 18.3.07, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
starter z favorita a feldy je zamennej |
Autor: | DRYVER [ 20.3.07, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Belial píše: starter z favorita a feldy je zamennej Dik zes me ujistil stema starterama. A co ten rozdelovač? nevite nekdo?? |
Autor: | Martin [ 20.3.07, 16:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím, že nejlepší pro ten motor bude, když tam dáš ty co tam mají být. |
Autor: | patrik-hp [ 20.3.07, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo Hokuspokusmeni |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo Hokuspokusmeni Většinou se to vymýšlí právě proto že to až tak dokonalé od výroby není, z jednoduchejch úprav třeba slícování kanálů a potrubí, to když uděláš tak je auto uplně o něčem jiným. A dnes se někteří dopracovali k tomu že mají certifikát od automobilky že jejich upravené jednotky (za účelem vyššího výkonu) můžou být použity na nových autech a zákazník nepřijde o záruku a ještě sám úpravce dá záruku na stejnou životnost motoru jako výrobce. (samozřejmě že ne u všech úprav) A proč už to teda rovnou neudělala automobilka, když si pujdu pro vačku a jednotku na Feldu 1,6 tak z 55kW udělám 75kW a ve stejném režimu jízdy docílím menší spotřeby a ještě dostanu záruku na to že motor vydrží tak jako když vyjede z fabriky a na jednotku mám doživotní záruku a to za to dám cca 22 000 navíc. |
Autor: | patrik-hp [ 20.3.07, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: patrik-hp píše: I já se přidávám k Martinovi. Ty další experimentátore Já nevim kolikátej už jsi,co se na to ptá.... Ale fakt by to možná chtělo nástěnku na Škodawebu a tam nápis....Proč se dělaj na každej motor jiný rozdělovače,když je tu spousta lidí,který je nepotřebujou a vystačí si s jedním .... a dodatek:A vy ostatní loaboranti laborujte....jestli se doberete k něčemu vhodnějšímu,než bylo dávno před vámi vymyšleno,aby to bezpečně a v nejlepším režimu fungovalo Hokuspokusmeni Většinou se to vymýšlí právě proto že to až tak dokonalé od výroby není, z jednoduchejch úprav třeba slícování kanálů a potrubí, to když uděláš tak je auto uplně o něčem jiným. A dnes se někteří dopracovali k tomu že mají certifikát od automobilky že jejich upravené jednotky (za účelem vyššího výkonu) můžou být použity na nových autech a zákazník nepřijde o záruku a ještě sám úpravce dá záruku na stejnou životnost motoru jako výrobce. (samozřejmě že ne u všech úprav) A proč už to teda rovnou neudělala automobilka, když si pujdu pro vačku a jednotku na Feldu 1,6 tak z 55kW udělám 75kW a ve stejném režimu jízdy docílím menší spotřeby a ještě dostanu záruku na to že motor vydrží tak jako když vyjede z fabriky a na jednotku mám doživotní záruku a to za to dám cca 22 000 navíc. No kdo by se ti s tim lícoval a leštil. No ano.Máš recht Na sériový motor sériovou věc a na upravený motor podle potřeb upravený rozdělovač. O tý 1,6tce nevím.Vím že se dělá takováto strohá úprava.Ano ale to je výrobní program soukromníka nebo tý automobilky co říkáš,ale nepletou pátý přes devátý.Vše má svůj řád.Pak to totiž nejede protože to je motor Favorit má rozdělovač ze sto pětky a sníženou hlavu A to se nezlob.Ale takovýhle potřebujou nástěnku.Aby mě to pak nevysvětlovali proč je z výroby vadnej originál |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |