Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ventylové tičky felicie https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=403 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MilousHK [ 18.3.06, 10:35 ] |
Předmět příspěvku: | Ventylové tičky felicie |
Ahoj lidi mám felicii 97/98 přelom je to 1,3 Mpi je problém vyměnit ventylové tyčky případně ventyly? A co všechno budu potřebovat při výměně? Nastavuje se nějak pak celý výsledek nebo je někde na netu nějakej postup či rada dík moc. |
Autor: | Roman [ 18.3.06, 11:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne není to žádnej problém - pokud chceš měnit jenom tyčky, tak odšroubuješ víko ventilů (2 matky desítky) a pak odšroubuješ vahadla = 2 šrouby v hlavě a 4 šrouby vahadel - až to budeš dávat zpátky, musíš mít momenťák a správně to utáhnout na předepsanej moment. Pokud chceš měnit ventily, musí jít dolů celá hlava, sací a výfukový potrubí. Pak musíš při zpětné montáži použít nový těsnění jak pod hlavu (asi 150 Kč) tak i pod svody (asi 120 kč). Proč chceš vůbec ty tyčky měnit? Pozor abys je nezaměnil - jedny sou hliníkový a jedny ocelový - ale teď už zas nevim kde sou jaký |
Autor: | Šemik [ 18.3.06, 12:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Ventylové tičky felicie |
MilousHK píše: Ahoj lidi mám felicii 97/98 přelom je to 1,3 Mpi je problém vyměnit ventylové tyčky případně ventyly? A co všechno budu potřebovat při výměně? Nastavuje se nějak pak celý výsledek nebo je někde na netu nějakej postup či rada dík moc. Taky by to chtělo zopakovat pravopis, hlavně Y,I |
Autor: | MilousHK [ 19.3.06, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sorač za Y,I , bylo mě řečeno že klapání motoru je tyčkama nebo ventily ještě jsem to nějak moc nezkoumal dá se to otestovat nějak za běhu. A jak poznam že mam špatný ventily? Motor mě divně klape jenže rozvody to nejsou jsou měněný a když jsem trošku přitáhl ventily tak to ztichlo ne uplně a tak o pul. Jenže to pak pořádně nejezdí dělá to bugr. |
Autor: | Petr [ 20.3.06, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | Petr |
Hmmm, tak to by asi chtelo zajet nekam na diagnostuku a hlavne udelat poradne ventilovou vuli a az pak menit ty tycky. To ze to po sestelovani ventilu jede hur nez predtim je naky divny...Nikdy jsem neslysel ze by u motoru odesly tycky...akorat 1x jsem videl u stareho motoru Renault 1.0 OHV zniceny tycky-byly vsechny ohnute jako luk, ale za to mohl napinak rozvodaku, mel najeto pry asi 300tis.km, guma na nem byla uz strasne vydrena a a rozvodak ho vytrhl z ulozeni...pak preskocil rozvodak...a bylo vymalovano |
Autor: | milhaushk [ 21.3.06, 00:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když se ventily seštelujou na předepsanou hodnotu tak klapou když je přitáhnu cca o 0,05 - 0,08 tak to neklape ale samozřejmě blbě jede jsou moc utažený takhle jsem to myslel.Jinak diagnostiku mam za sebou a jednotka nic neukazuje rozvody nový a každej odkazuje na ventily nebo vodítka ventilů. |
Autor: | Roman [ 21.3.06, 13:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
sesteluj ventily pri 20°C na 0,15 u vsech a je to - takhle to ma bejt |
Autor: | David [ 21.3.06, 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | David |
Tak to jsi na omylu Romane, vůle na felicii je 0,20 na všech!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | alma [ 21.3.06, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: David |
David píše: Tak to jsi na omylu Romane, vůle na felicii je 0,20 na všech!!!!!!!!!!!!! Tak to jsi na omylu Davide 1,3 motor dle DP: výfukové ventily s ocelovou tyčkou 0,20 a sací, který má Al-tyčky tak 0,25 Pojistnou matici utáhnout momentem 18Nm. Seřízení při teplotě notoru 20°C |
Autor: | Jiří Čech [ 21.3.06, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží o jaký rachot jde, on totiž ten motor může být přidřený na klice a klepou ojnice, nebo dokonce písty o makovičku... Musel bych to slyšet. Každopádně to tyčkami ani ventily není, to je pitomost na entou. Tyčka nedělá hluk, pokud se správně nastavená vůle ventilů (0,20 mm, u hliníkových 0,25 mm). |
Autor: | MilousHK [ 22.3.06, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ahoj zajímá mě dotaz s pístama a s klikou jak prosím tě poznám že je to píst či klika nikdy jsem to neuvařil ani olej neměnil špatně. A při studeném motoru hodně studeném hlavně v zimě se to skoro neprojevuje je mě jasný že je to někde vůle která se zimou ztratí ,ale za tepla to stojí za 2 věci. |
Autor: | Roman [ 22.3.06, 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
hosi verte me - i kdyz je v knizkach napsano 0,20 a 0,25, tak lidi od fochu to u techt motoru delaji u ocelovych i hlinikovych tycek na 0,15. Tedy 0,15 u vsech 8mi tycek. Ja to delam u svyho formana 93 i nasi felicie MPi 2000a taky na 0,15 je to ok - motor je potom tizsi. |
Autor: | Roman [ 22.3.06, 23:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak napis aspon kde to zhruba klape - a kolik mas najeto |
Autor: | MilousHK [ 23.3.06, 09:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klape to v prostoru rozvodu ,ale ty jsou nový a dokonce 2x předělávaný měl jsem podezření že jsou špatný když to neztichlo. Jinak má najeto cca 200 000 a zatím bez větších oprav takový prkotiny čidla lambda a tak |
Autor: | MilousHK [ 23.3.06, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak souhlasím s 0,25 a 0,20 na 0,15 se mě to dusí a nejede to. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |