Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
fáčko ve 120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4047 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Martin 007 [ 19.3.07, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | fáčko ve 120 |
Zdarec, pánové kámoš má problém. Po nastartování mu bud odletne víčko z víka ventilů nebo mu to urve olejový filtr. Vypadá to, že je tam zlehka přetlak asi ftip. No tak je tedy ve fáčkovém motoru sací koš ze 120. Tak se ptám co je tam za záludnost - jesi neco s tou pretlakovou pojistkou co má fáčko nebo co ??? Zatim dikas Martin 007. |
Autor: | Matthes [ 19.3.07, 21:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mozna totalka krouzky v riti ze to vyhazuje vicko na oil Mozna moc utahlej filtr kdyz ho to vyhazuje divne :O |
Autor: | Martin 007 [ 19.3.07, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
On spíše myslí že je to tim jak ma to ozubene kolo cerpadla v sobe tu drazku tak jesi to nak s tou pojistkou neco ??? Fakt nevíme a už se v tom vrtá 3 týdny. No motor v autě je teprve od výkendu. |
Autor: | Drak [ 19.3.07, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyletí gumka z pod filtru? Chtělo by to změřit tlak oleje, ve 120 byly umísťovaný redučáky na tlak buď do koše, a nebo do bloku. Favo měly redučák v košu, takže je možný, že tam máte sání bez redukce a maže to přímo úměrně s otáčkama. |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 06:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tak, musíte použít koš nejlépe z poslední šáde která má přetlakovej ventil přímo na koši. |
Autor: | Bukaj [ 20.3.07, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: fáčko ve 120 |
Martin 007 píše: Zdarec, pánové kámoš má problém. Po nastartování mu bud odletne víčko z víka ventilů nebo mu to urve olejový filtr. Vypadá to, že je tam zlehka přetlak asi ftip. No tak je tedy ve fáčkovém motoru sací koš ze 120. Tak se ptám co je tam za záludnost - jesi neco s tou pretlakovou pojistkou co má fáčko nebo co ??? Zatim dikas Martin 007. A nedal tam náhodou sací koš z užovky? Ty neměly ventil redukce tlaku v koši... Omlouvám se, příště si raději nejdřív přečtu reakce ostatních... ...ale opakování - matka moudrosti |
Autor: | Martin 007 [ 20.3.07, 08:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
No právě že jo. Je tam sací koš z toho 120 - covýho motoru co tam byl předtim a je to užovka. I když už tam má M -kový podvozek Zatim dikas vypadá to že jsme to asi vyřešili. |
Autor: | Martin 007 [ 20.3.07, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi jste na to kápli - časem písnu jak to dopadlo. Klidně pište dále... akorath japak se pozná M-kový koš s reduktorem tedy ??? Jinak mockrát dikas. S pozdravem Martin 007. |
Autor: | Martin 007 [ 20.3.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
A tak už se někdo ozvěte |
Autor: | Matthes [ 20.3.07, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten ventil v sacim kosi je takovy perko a kulicka myslim ... |
Autor: | Drak [ 20.3.07, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Navrchu toho koše je trošku oválná díra, ve které je kulička s pružinkou zajištěná závlačkou. |
Autor: | Bukaj [ 21.3.07, 10:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Navrchu toho koše je trošku oválná díra, ve které je kulička s pružinkou zajištěná závlačkou. Přesně tak, ještě pro upřesnění - hledej to na hliníkové přírubě sacího koše A každému sacímu koši přsluší jiná vana motoru - 4 typy! Jestli tam má Fa motor, tak nechápu, jak do mělké M-kové vany (která jediná sedí na Fa motor), narval hluboký užovkový sací koš Takže sací koš i vana z Mkové 120ky r.v. 1985 a výše je bezpečná volba Nebo ze 105ky od r. 1986, nebo z jakékoliv 130, 135 a 136 |
Autor: | Martin 007 [ 21.3.07, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
No kámoše spíše napadlo, že by ty dva koše nakombinoval tzn. rozřezal a svařil tu a tu část. Je to dobrý nápad ??? |
Autor: | Bukaj [ 21.3.07, 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: No kámoše spíše napadlo, že by ty dva koše nakombinoval tzn. rozřezal a svařil tu a tu část. Je to dobrý nápad ??? ne |
Autor: | ferrari [ 21.3.07, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bože, zožeň si ten M kový sací koš a máš vyriešené...keď si zoberieš do ruky užovkový a M kový, rozdiel ihneď zbadáš... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |