Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Studené starty Š 125L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4052 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ales Slama [ 19.3.07, 22:16 ] |
Předmět příspěvku: | Studené starty Š 125L |
Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky |
Autor: | patrik-hp [ 19.3.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studené starty Š 125L |
Ales Slama píše: Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky To máš docela jednoduchý Bude asi tim,že tam je místo rozdělovače na 120cítku rozdělovač na favorita... Favorit 120L... |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 06:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studené starty Š 125L |
Ales Slama píše: Zdravím vás chlapy chtěl bych se vás zeptat jaký máte zkušenosti se studenými starty s Š 120L a elektronickým zapalováním s favorita když jsem tam měl původní rozdělovač, tak mi motor chytnul a hned chcípnul takhle se to opakovalo 3x a když už běžel tak mi otáčky šli až na 2000-2200, s rozdělovačem s favorita mi to opět chytne chcípne a když už běží tak otáčky mi neřelezou hranici 1500 a s karburátorem jsem nic nedělal až dneska jsem trochu ubral bohatost směsi a je to pořád stejné hladina je seřízena jak má být a karburátor je SEDR. Předem díky Seřízená hladina je kolik? Na EDSRu je 10mm plovák od víka a na SEDRu 12mm plovák od víka (i s těsněním) a nesmí propouštět. A taky když sundáš víko z karbce tak z něj trčítaková stříbrná trubice která zapadá do kanálku na sitič tak zkus jestli není volná. |
Autor: | Drak [ 20.3.07, 06:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
To, že ti to chytne a zdechne je způsobený tím, že jak naběhne tlak oleje, tak studenej motor krátce po startu ten nápor neutáhne a zdechne, počet zdechnutí=teplota venku, s tím nic neuděláš. Zapalování vrať zpátky na kontaktní, favo má jinou charakteristiku. |
Autor: | Martin [ 20.3.07, 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic nevracej, stačí, když přehodíš pružinky a podtlak. |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: To, že ti to chytne a zdechne je způsobený tím, že jak naběhne tlak oleje, tak studenej motor krátce po startu ten nápor neutáhne a zdechne, počet zdechnutí=teplota venku, s tím nic neuděláš. Zapalování vrať zpátky na kontaktní, favo má jinou charakteristiku. Na ten olej bych to moc neviděl taky jsem s tímhle laboroval a pak jsem přišel taky na to že jak je na AC pumpě ta plastová sklenička tak jak byla stará tak byla nakřuplá a padal benzín, takže jsem to všechno vyházel i s těma hadrovejma hadicema, seřídil jsem to dal jsem do karbce na sitič trisku 130 a pak jsem ještě nějakým záhadným způsobem zapojil kabely tak že dokud jsem držel klíček ve startu tak to nechytlo ale ve chvíli kdy jsem ho pustil tak to teprve hodilo jiskru, takže jsem to cca 5 vteřin držel aby to dotlačilo benzín a i když bylo -10 tak to chytlo hned a už nechcíplo. |
Autor: | Ales Slama [ 20.3.07, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hladinu mám seřízenou na 12mm jak má být a rozdělovač mám udělaný přesně podle článku p.Čecha narad bych tam vracel zpět kladívkový rozdělovač, protože se mi zdá, že na ten favoriťácký to jede líp a je ten motor tišší, ale možná že to asi jinak nedopadne ráno když startuju tak to je dilema buď chytne nebo ne. předstich mám seřízený na nějakých 11°-12° podle stroboskopu. |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ales Slama píše: Hladinu mám seřízenou na 12mm jak má být a rozdělovač mám udělaný přesně podle článku p.Čecha narad bych tam vracel zpět kladívkový rozdělovač, protože se mi zdá, že na ten favoriťácký to jede líp a je ten motor tišší, ale možná že to asi jinak nedopadne ráno když startuju tak to je dilema buď chytne nebo ne. předstich mám seřízený na nějakých 11°-12° podle stroboskopu. A zkoušel jsi ráno než začneš startovat, napumpovat benzín a třeba dvakrát šlápnout na plyn a pak teprve startovat? |
Autor: | Ales Slama [ 20.3.07, 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Našlapat jasně napumpovat ne ale ja si myslím ze to nemá vliv na to ze mi otáčky na sytič nejdou vic jak 1500. |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ales Slama píše: Našlapat jasně napumpovat ne ale ja si myslím ze to nemá vliv na to ze mi otáčky na sytič nejdou vic jak 1500. Ti ani nemusej jít víc, proto jsem tam dával menší trisku protože mě to chytlo vylítlo chcíplo, tak jsem startoval znova a to opět chytlo ale už jen na ty dva tisíce a postupně to padalo dolu až se to v podstatě ulilo takže jsem dal menší trisku a taky jsem zjistil že ta trubice byla volná, no + ty ostatní věci jako prasklá sklenička a starý hadr hadice od té doby jsem měl pokoj, ale rozhodně bych to vyzkoušel, ráno přijít napumpovat a pak zkusit startovat tak jak jsi zvyklý a pokud bude vše OK tak bych to tipoval na něco kolem pumpy(ventilky nebo někde netěsní), teda pokud tam nemáš starý zelený hardový hadice, jestli jo tak je hned vyhoď od nádrže až do karbce |
Autor: | Ales Slama [ 20.3.07, 15:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusím napumpovat a pak dám vědět večer jedu na noční tak to hned vyzkouším z jakého karbu bych mohl vzít tu trysku a jakou velikost? |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ales Slama píše: zkusím napumpovat a pak dám vědět večer jedu na noční tak to hned vyzkouším z jakého karbu bych mohl vzít tu trysku a jakou velikost? Nevím co máš přesně za tip já jsem to měl na fávovým motoru s karbcem s difuzorama 20-24 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |