Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Fe 136 MPi-spotřeba 12/100
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4056
Stránka 1 z 1

Autor:  Roman [ 20.3.07, 08:41 ]
Předmět příspěvku:  Fe 136 MPi-spotřeba 12/100

Kluci co může bejt špatně, když naše felda combi žere 12/100. Je to 136 MPi r.v. 2000 najeto 95000. Podotýkám že tohle byla spotřeba v zimě, na zimákách a auto slouží pouze k dopravě do blízkého obchoďáku, takže co start, to stále studený motor a na jednu jízdu to najede tak maximálně 5-10km(pouze město). Ale i přes to je to strašně moc. Je s tím ježděno velice šetrně (proto mě děsí ta spotřeba). V létě auto neprošlo emisema-byla špatná lambda-dal jsem jinou (z Fa BMM) a druhej den to prošlo naprosto hladce-Auto bylo na diagnostice a jediná závada co tam je tak je špatnej ventil odvětrávání nádrže nebo co (ani sem netušil že tohle felda má)-netušíte proč to tolik žere? Nemůže to bejt tou lamdou z favorita? (i když cesta v létě do chorvatska byla s touhle favoriťáckou lambdou za 6,3/100). Dík Roman

Autor:  Kristensen [ 20.3.07, 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Fe 136 MPi-spotřeba 12/100

Roman píše:
Kluci co může bejt špatně, když naše felda combi žere 12/100. Je to 136 MPi r.v. 2000 najeto 95000. Podotýkám že tohle byla spotřeba v zimě, na zimákách a auto slouží pouze k dopravě do blízkého obchoďáku, takže co start, to stále studený motor a na jednu jízdu to najede tak maximálně 5-10km(pouze město). Ale i přes to je to strašně moc. Je s tím ježděno velice šetrně (proto mě děsí ta spotřeba). V létě auto neprošlo emisema-byla špatná lambda-dal jsem jinou (z Fa BMM) a druhej den to prošlo naprosto hladce-Auto bylo na diagnostice a jediná závada co tam je tak je špatnej ventil odvětrávání nádrže nebo co (ani sem netušil že tohle felda má)-netušíte proč to tolik žere? Nemůže to bejt tou lamdou z favorita? (i když cesta v létě do chorvatska byla s touhle favoriťáckou lambdou za 6,3/100). Dík Roman



Na jakej jsi byl diagnostice? Chtělo by to na nějakou lepší, jestli jsi byl v škodovce na VAG tak to je o ničem, mě tady pořád zlobila 1,6 felda na kterej nebylo za jízdy nic poznat a ani když vrčela na místě jen prostě jezdila za 15/100 a to s tím jezdila důchodkyně, taky jsem s tím zajel na VAG a žádná chyba tak jsem jel k jednomu soukromníkoj ten to píchnul na klasický PC a prošel to všechno a zjistil že dva vstřiky nejdou tak jak maj, tak jsem je vyměnil a teď přes zimu jezdí za 7-8 po městě.

Autor:  Roman [ 20.3.07, 18:31 ]
Předmět příspěvku: 

jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu :)

Autor:  patrik-hp [ 20.3.07, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

Roman píše:
jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu :)


.Pokud jezdíte takhle krátký vzdálenosti,tak ten motor se ani pořádně neprohřeje.Tak že docela musí žrát aby jel. :Dkolem tý 9tky. :wink: Mrkni na sondu přes v.a.g, a na čidlo teploty.Abys ty cca 3 litry ušetřil :D :wink: A rovnou vyčisti klapku a proveď základní nastavení....

Autor:  Roman [ 21.3.07, 13:11 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Roman píše:
jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu :)


.Pokud jezdíte takhle krátký vzdálenosti,tak ten motor se ani pořádně neprohřeje.Tak že docela musí žrát aby jel. :Dkolem tý 9tky. :wink: Mrkni na sondu přes v.a.g, a na čidlo teploty.Abys ty cca 3 litry ušetřil :D :wink: A rovnou vyčisti klapku a proveď základnínastavení....


jj to je jasny ze se to ani neohreje :) Klapku jsem cistil, nastaveni probehlo, lambda bez chyby....

Autor:  Peter50kw [ 21.3.07, 13:42 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som mal na takych trasach s felckou okolo 10. Ak ale mas kratsie trasy a je zima a bezi kurenie, je to mozne. Ja som zistil, ze ked na kratkych trasach jazdim s prilis lahkou nohou, auto sa pomlsie zohrieva a spotreba je paradoxne vyssia. Skus mu trocha sliapnut na krk a uvidis, ci to pomoze. Este mozes mat problem so snimacom teploty a potom to tam futruje privela paliva. Pozna sa to podla tazkeho chodu motora. Ked nabehne lambda, teplomer je ignorovany a motor ide dobre. Lambda z BMM by nemala vadit. Tiez skontroluj, ci ti neblokuju brzdy. To moze urobit pol litra navrch ani nic nezbadas. Podla tej spotreby do Chorvatska by som povedal, ze je vsetko v poriadku.

Autor:  slovacek.milos [ 21.3.07, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád a teplotu motoru kdoví co ti to hlásí do řj a čilo máš žluté? miloš

Autor:  Roman [ 21.3.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád a teplotu motoru kdoví co ti to hlásí do řj a čilo máš žluté? miloš


tohle s tema vstrikama jsem uz kdysi zkousel a tak sem poznal spatnej vstrik-byl pricpanej-tak sem ho promyl nakejma rozpoustedlama a dal na par hodin dop ultrazvuku a bylo to good-ale stejne mi prijde, ze je to nekdy malinko neklidny na volnobeh (s tim pricpanym vstrikem to slo jakoby na 3 valce) - jinak nevim co mame za cidlůo teploty-mrknu na to-driv hlasil VAH ze je spatny, ale stacilo to prostriknout kontaktolem a VAG uz nehlasi nic - jak rikam RJ hlasi jen chybu nakyho odvetravani-jinak nehlasi nic-klapku mam taky vycistenou. Kouknu na to cidlo-melo by bejt zluty rikas jo?

Autor:  slovacek.milos [ 21.3.07, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

to čidlo žlutý kroužek a nemyslím přicpaný vstřik, ale že netěsní, že se ti může stát že odpojíš všechny čtyři vstřiky a motor bude pořád běžet miloš

Autor:  Roman [ 22.3.07, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
to čidlo žlutý kroužek a nemyslím přicpaný vstřik, ale že netěsní, že se ti může stát že odpojíš všechny čtyři vstřiky a motor bude pořád běžet miloš


ahaaa - jako ze ten vstrik uvtir netesni a proposti benzin i kdyz je odpojenej jo? Tak to me nenapadlo - jak to mam poznat - mam ho vyndat, napustit kapalinou a koukat jestli nekape?

Autor:  Martin [ 22.3.07, 10:45 ]
Předmět příspěvku: 

Tady ti to miloš psal:

slovacek.milos píše:
romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád

Autor:  Roman [ 22.3.07, 12:25 ]
Předmět příspěvku: 

Martin píše:
Tady ti to miloš psal:

slovacek.milos píše:
romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád



:) no jo ale timhle zpusobem, kdyby to chcalo, tak tam tece nerozprasenej benzin a to by na volnobehu zrejme ubralo taky-ale zkusim to :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/