Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Fe 136 MPi-spotřeba 12/100 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4056 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Roman [ 20.3.07, 08:41 ] |
Předmět příspěvku: | Fe 136 MPi-spotřeba 12/100 |
Kluci co může bejt špatně, když naše felda combi žere 12/100. Je to 136 MPi r.v. 2000 najeto 95000. Podotýkám že tohle byla spotřeba v zimě, na zimákách a auto slouží pouze k dopravě do blízkého obchoďáku, takže co start, to stále studený motor a na jednu jízdu to najede tak maximálně 5-10km(pouze město). Ale i přes to je to strašně moc. Je s tím ježděno velice šetrně (proto mě děsí ta spotřeba). V létě auto neprošlo emisema-byla špatná lambda-dal jsem jinou (z Fa BMM) a druhej den to prošlo naprosto hladce-Auto bylo na diagnostice a jediná závada co tam je tak je špatnej ventil odvětrávání nádrže nebo co (ani sem netušil že tohle felda má)-netušíte proč to tolik žere? Nemůže to bejt tou lamdou z favorita? (i když cesta v létě do chorvatska byla s touhle favoriťáckou lambdou za 6,3/100). Dík Roman |
Autor: | Kristensen [ 20.3.07, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fe 136 MPi-spotřeba 12/100 |
Roman píše: Kluci co může bejt špatně, když naše felda combi žere 12/100. Je to 136 MPi r.v. 2000 najeto 95000. Podotýkám že tohle byla spotřeba v zimě, na zimákách a auto slouží pouze k dopravě do blízkého obchoďáku, takže co start, to stále studený motor a na jednu jízdu to najede tak maximálně 5-10km(pouze město). Ale i přes to je to strašně moc. Je s tím ježděno velice šetrně (proto mě děsí ta spotřeba). V létě auto neprošlo emisema-byla špatná lambda-dal jsem jinou (z Fa BMM) a druhej den to prošlo naprosto hladce-Auto bylo na diagnostice a jediná závada co tam je tak je špatnej ventil odvětrávání nádrže nebo co (ani sem netušil že tohle felda má)-netušíte proč to tolik žere? Nemůže to bejt tou lamdou z favorita? (i když cesta v létě do chorvatska byla s touhle favoriťáckou lambdou za 6,3/100). Dík Roman Na jakej jsi byl diagnostice? Chtělo by to na nějakou lepší, jestli jsi byl v škodovce na VAG tak to je o ničem, mě tady pořád zlobila 1,6 felda na kterej nebylo za jízdy nic poznat a ani když vrčela na místě jen prostě jezdila za 15/100 a to s tím jezdila důchodkyně, taky jsem s tím zajel na VAG a žádná chyba tak jsem jel k jednomu soukromníkoj ten to píchnul na klasický PC a prošel to všechno a zjistil že dva vstřiky nejdou tak jak maj, tak jsem je vyměnil a teď přes zimu jezdí za 7-8 po městě. |
Autor: | Roman [ 20.3.07, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu |
Autor: | patrik-hp [ 20.3.07, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Roman píše: jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu .Pokud jezdíte takhle krátký vzdálenosti,tak ten motor se ani pořádně neprohřeje.Tak že docela musí žrát aby jel. kolem tý 9tky. Mrkni na sondu přes v.a.g, a na čidlo teploty.Abys ty cca 3 litry ušetřil A rovnou vyčisti klapku a proveď základní nastavení.... |
Autor: | Roman [ 21.3.07, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Roman píše: jj byl jsem na VAGu klasickym - s tim vstrikem by neco bejt mohlo, protoze jednou byla jedna tryska ucpana, tak sem ji cistil a bylo vse ok - ale podle me stale funguje malinko spatne - kazdopadne dik za radu .Pokud jezdíte takhle krátký vzdálenosti,tak ten motor se ani pořádně neprohřeje.Tak že docela musí žrát aby jel. kolem tý 9tky. Mrkni na sondu přes v.a.g, a na čidlo teploty.Abys ty cca 3 litry ušetřil A rovnou vyčisti klapku a proveď základnínastavení.... jj to je jasny ze se to ani neohreje Klapku jsem cistil, nastaveni probehlo, lambda bez chyby.... |
Autor: | Peter50kw [ 21.3.07, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som mal na takych trasach s felckou okolo 10. Ak ale mas kratsie trasy a je zima a bezi kurenie, je to mozne. Ja som zistil, ze ked na kratkych trasach jazdim s prilis lahkou nohou, auto sa pomlsie zohrieva a spotreba je paradoxne vyssia. Skus mu trocha sliapnut na krk a uvidis, ci to pomoze. Este mozes mat problem so snimacom teploty a potom to tam futruje privela paliva. Pozna sa to podla tazkeho chodu motora. Ked nabehne lambda, teplomer je ignorovany a motor ide dobre. Lambda z BMM by nemala vadit. Tiez skontroluj, ci ti neblokuju brzdy. To moze urobit pol litra navrch ani nic nezbadas. Podla tej spotreby do Chorvatska by som povedal, ze je vsetko v poriadku. |
Autor: | slovacek.milos [ 21.3.07, 15:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád a teplotu motoru kdoví co ti to hlásí do řj a čilo máš žluté? miloš |
Autor: | Roman [ 21.3.07, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád a teplotu motoru kdoví co ti to hlásí do řj a čilo máš žluté? miloš tohle s tema vstrikama jsem uz kdysi zkousel a tak sem poznal spatnej vstrik-byl pricpanej-tak sem ho promyl nakejma rozpoustedlama a dal na par hodin dop ultrazvuku a bylo to good-ale stejne mi prijde, ze je to nekdy malinko neklidny na volnobeh (s tim pricpanym vstrikem to slo jakoby na 3 valce) - jinak nevim co mame za cidlůo teploty-mrknu na to-driv hlasil VAH ze je spatny, ale stacilo to prostriknout kontaktolem a VAG uz nehlasi nic - jak rikam RJ hlasi jen chybu nakyho odvetravani-jinak nehlasi nic-klapku mam taky vycistenou. Kouknu na to cidlo-melo by bejt zluty rikas jo? |
Autor: | slovacek.milos [ 21.3.07, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
to čidlo žlutý kroužek a nemyslím přicpaný vstřik, ale že netěsní, že se ti může stát že odpojíš všechny čtyři vstřiky a motor bude pořád běžet miloš |
Autor: | Roman [ 22.3.07, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: to čidlo žlutý kroužek a nemyslím přicpaný vstřik, ale že netěsní, že se ti může stát že odpojíš všechny čtyři vstřiky a motor bude pořád běžet miloš ahaaa - jako ze ten vstrik uvtir netesni a proposti benzin i kdyz je odpojenej jo? Tak to me nenapadlo - jak to mam poznat - mam ho vyndat, napustit kapalinou a koukat jestli nekape? |
Autor: | Martin [ 22.3.07, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tady ti to miloš psal: slovacek.milos píše: romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád |
Autor: | Roman [ 22.3.07, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Tady ti to miloš psal: slovacek.milos píše: romane zkus ty vstřiky odpojovat jeden po druhém jak svíčky, pokud ti to na volběh neubere tak ti uchcává pořád no jo ale timhle zpusobem, kdyby to chcalo, tak tam tece nerozprasenej benzin a to by na volnobehu zrejme ubralo taky-ale zkusim to |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |