Autor |
Zpráva |
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Favo na volnoběh na tři válce
Potřebuju poradit. Mám favo 135 43kw, karburátor na lpg. Motor mi jde při volnoběžných otáčkach na lpg pořád na tři válce. Když u čtvrtýho válce vytáhnu kabel od svíce, tak se vůbec nic neděje. Dávalo se nový víko rozdělovače, kabely, svíčky (DR15YS). Dával jsem i jinou indukční cívku. Byla sundaná hlava, zabrousily se sedla ventilů, nový těsnění pod hlavou. Tlaky na válcích jsou v pořádku, předstih a vůle ventilů taky. Při vyšších otáčkách se ten poslední válec už chytá. Už mě dochází fantazie co by to mohlo být.
|
11.11.06, 14:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Možná blbá otázka - zkoušels, jestli jde jiskra na tom 4. válci?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.11.06, 14:48 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
jiskra je, i když nám připadala slabá, tak jsem zkoušel jinou cívku. Mohlo by to být třeba svíčkama, nemám tam dát teplejší? Nebo mě ještě napadlo, že u DR15YS je to R odpor a další odpor je na kabelu, nemohlo by to být tím? Pro čtvrtý válec je pak nejdelší kabel a ten odpor by byl třeba moc veliký.
|
11.11.06, 15:57 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.11.06, 16:05 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Matthes píše: Jestli ti dosahne kabel od tretiho valce ke ctvrtymu tak ho prehod (i na rozdelovaci samozrejme) a nastartuj, no a pak zase zkus pri zapnutym motoru vypojit 4. valec a uvidis jesi je to kabelem
Kabel nedošáhne a dělá to jak starej, tak novej kabel.
|
11.11.06, 17:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.11.06, 17:56 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Nepér píše: Zkus prohodit i svíčky, i když jsou nový...
svíce to dělala stará, nová a zkoušel jsem i úplně jinou, všechny středně teplé 15
|
11.11.06, 18:43 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.11.06, 08:46 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)
|
12.11.06, 18:03 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Šemik píše: A ten zapalovací kabel - měnil si jen ten nebo jsi ho měnil i s koncovkama? Klidně to může být v koncovce a ne ve vlastním kabelu
kabely jsou komplet s koncovkama a na tom posledním válci se zkoušeli kabely tři
|
12.11.06, 19:06 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
cyz píše: Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení)
tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13
|
12.11.06, 19:08 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
FerdikF píše: cyz píše: Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení) tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13
To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen
|
15.11.06, 14:05 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
cyz píše: FerdikF píše: cyz píše: Já bych doporučoval změřit tlaky, může to být slabá komprese (při malých otáčkách tlak ujde dříve než dojde k zapálení) tlaky jsem měřil jen na starter, takže na malé otáčky...........tlaky byly 12-13-12-13 To jsou dobré tlaky, pokud máš nové svíčky a kabely s koncovkama tak bych to viděl tak že ti jde něco do válce (chladící kapalina, olej), měl jsem tento problém na stodvacítce (špatné těsnění pod hlavou, které se sice neprojevovalo vařením ale voda trochu prolínala a svíčka byla mokrá. Když sem ji po čase vytáhl tak na ní byl vodní kámen
Těsnění je nový, svíčka suchá a fridex to nebere. Ještě nás napadla jenda věc, že bude špatné těsnění u sacího potrubí a přisává vzduch. O víkendu se bude měnit, tak uvidím.
|
16.11.06, 10:44 |
|
|
huztej
Příspěvky: 13 Bydliště: Turnov
|
jak to dopadlo??? tohle me celkem zajima!!
_________________ ...Škoda 136 Rapid...
|
30.12.06, 21:07 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
No konečně si to našel....nebo taky hadice nebo celkově i ten ventilek posilovače je v kopru...Falešný vzduch.
|
31.12.06, 14:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|