Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

teče olej
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4097
Stránka 1 z 2

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 21:23 ]
Předmět příspěvku:  teče olej

U Formana mi furt teče olej. Už jsem dal nový těsnění všude(vana, benzínová pumpa,...) a furt teče!!! Problém je, že dost dobře nevím, kde. Utřu to, je to vpořadku a za několik dni kouknu pod auto a zase je to zasrany od oleja. Možná prolíná i převodovka. Měsíčně tam dolívám litr oleje(motorovýho). Svičky jsou bílé jak slovo boží, takže motor olej nežere, ale teče:( Co mám dělat? Neexistuje na to nějakej připravek do oleje? Asi ne, pač by to zasralo i filtr... Prosím, pomožte mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor:  Kristensen [ 22.3.07, 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?


Víko na zdvihátka dostalo nový těsnění, jen co jsme ho koupili. Taky jsem na něj měl podezření, tak jsem ho ještě dotahl, ale spodek motoru je furt od oleja:(

Autor:  RADEGast [ 22.3.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  ..

pokud to mas jak pojizdnou olejničku bylo by dobré to trosku ocistit ... nekdy je to peklo zjistit, ale wapka to jistí ... pak uz v klidu zjistis kama tece

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
a kde ti to teče? nemáš volný víko na zdvihátka nad benzinovou pumpu? A nemáš taky třeba v prrrrrr.... gufero na klice?


Gufero? To je fakt možny, že by to mohlo být, protože ani nevím, kde je. Vana neteče na 100% a ostatní věci by taky týct neměli-nová těsnění. Tak snad to gufero. Jde to nějak zjistit?

Autor:  Kristensen [ 22.3.07, 21:33 ]
Předmět příspěvku: 

jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.

Autor:  Matthes [ 22.3.07, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Pak je este moznost to obrovsky gufero u setrvaku zejo? :)

Autor:  DRYVER [ 22.3.07, 21:38 ]
Předmět příspěvku: 

Utri vsechny kapicky na motoru a na tim plechu pod motorem a nech to auto stat tak dlouho dokud se ti neobjevi na zemi kapky oleje. Nikam s tim autem nepopojizdej ani nehybej a sklon se po neho nebo tam lehni at vidis v ktere to je casti motoru nebo dokonce prevodovky. Takhle vubec nevis co a kde tece. Potom budes aspon zhruba vedet jestli to je z prave starny, prostredku si leve strany agregatu...

Autor:  Kachnis [ 22.3.07, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Pak je este moznost to obrovsky gufero u setrvaku zejo? :)[/quote]

ale to by videl na prevodovce a motoru a mozna by mu i spojka sem tam klouzla...

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Tak jsem se na to díval. Všechno od rozštěpu rozdělovače dolu je mastny a plny spiny jak svina. Ze spodu motoru když se kouknu, tak trupka co vede voda(je tam vypouštěcí šroub vody), věčně je na tom nějaká kapka. Takže asi fakt to gufero!!! Kdybych to chtěl vyměnit, znamenalo by to vydělání motoru ven?

Autor:  Kristensen [ 22.3.07, 21:53 ]
Předmět příspěvku: 

florisimo píše:
Kristensen píše:
jestli to máš poblitý v podstatě jen ve spodní části tak bych to tipoval na to gufero na klice koukni k vodní pumpě jestli taky není zapráskaná olejem a jestli není mastnej i řemen.


Tak jsem se na to díval. Všechno od rozštěpu rozdělovače dolu je mastny a plny spiny jak svina. Ze spodu motoru když se kouknu, tak trupka co vede voda(je tam vypouštěcí šroub vody), věčně je na tom nějaká kapka. Takže asi fakt to gufero!!! Kdybych to chtěl vyměnit, znamenalo by to vydělání motoru ven?


ne. stačí zajistit sešláplou spojku aby se ti nepohla klika v axiálu a nevypadl ti kroužek uvnitř a povolíš šroub na řemenici, sundáš ji a gufero vyloupneš šroubovákem a nasadíš tam nový, jestli to děláš poprvé tak si radši kup dvě gufera a vyhrej si s tím ať ho tam pěkně usadíš aby zase neteklo no a pak dej řemenici zpět a pořádně to dotáhni, nejlépe přes zařazenou rychlost a zašláplý brzdy.

Autor:  Kristensen [ 22.3.07, 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?

Autor:  Matthes [ 22.3.07, 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

florisimo píše:
Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?


Ne, staci trochu oilu, az motor pojede, tak se ze vnitrni strany uz bude to gufero mazat samo, jde spis o prvni beh po oprave ... :)

Autor:  florisimo [ 22.3.07, 22:36 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
florisimo píše:
Kristensen píše:
Jo a málem bych zapoměl na to nejpodstatnější jinak je celá práce na nic. nezapomeň ten břit na guferu nebo řemenici namazat olejem jinak se to gufero po 5ti minutách spálí a můžeš začít znova, a ještě najdi doma nějakej šmirgl asi tak kolem 400 drsnosti a trošku tu řemenici tam kde běhá gufero olešti.


mezi gufero a řemenici dát olej? Nebyla by lepší vazelína?


Ne, staci trochu oilu, az motor pojede, tak se ze vnitrni strany uz bude to gufero mazat samo, jde spis o prvni beh po oprave ... :)



k te řemenici se dostanu zpodběhu? Běl by tam ten plech jít oddělat(podle dokumentace). A jak to druhý gufero, to co je u spojky? Půjde taky nějak vyměnit?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/