Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Opakovaný start po udušení motoru. https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=415 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Standa [ 20.3.06, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | Opakovaný start po udušení motoru. |
U Felicie 1,3 / 50 kWjsem si všiml, že pokud z nějakého důvodu udusím motor (například při rozjezdu), pak po následujícím startu jde motor chvíli nějak měkce a nepravidelně a neochotně reaguje na přidání plynu. Do normálního stavu přejde až po protočení na vyšší otáčky. Tento jev je u studeného i teplého motoru. Normální starty (i při -24°C) jsou vždy bez problémů na první otočení klíčkem. Má to nějaký logický systémový důvod nebo je to příznak nějaké začínající vady, dříve jsem si toho nějak nevšiml. Dík za sdělení svých zkušeností a názorů. |
Autor: | michalkatka [ 20.3.06, 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Opakovaný start po udušení motoru. |
Standa píše: U Felicie 1,3 / 50 kWjsem si všiml, že pokud z nějakého důvodu udusím motor (například při rozjezdu), pak po následujícím startu jde motor chvíli nějak měkce a nepravidelně a neochotně reaguje na přidání plynu. Do normálního stavu přejde až po protočení na vyšší otáčky. Tento jev je u studeného i teplého motoru. Normální starty (i při -24°C) jsou vždy bez problémů na první otočení klíčkem. Má to nějaký logický systémový důvod nebo je to příznak nějaké začínající vady, dříve jsem si toho nějak nevšiml. Dík za sdělení svých zkušeností a názorů. nemyslím že je to závada, keď motor zadusíš, lepšie povedané zahltíš palivom trvá mu kým sa nahromadené palivo vyfúkne von..., len pozor takto sa ničia katalyzátory, ak palivo prejde valcom bez spálenia a zhorí v kat. od horúcich plynov katalyzátor sa zväčša poskodí... preto dbať na stav sviečok.... |
Autor: | bobeš [ 20.3.06, 21:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě u stejného auta, když zadusím motor což se povede hlavně když je to studený a má menší výkon a chci ho znovu nastartovat tak se mu ani nechce. Musím chvíli počkat(asi 2 min) a stejně musím dost točit než chytne. Myslím ,že je to fakt uchlastaný. S tím divným chodem do prvního protočení je to stejné jako u tebe.Jinak to jezdí, tak to dál neřeším. |
Autor: | Jiří Čech [ 21.3.06, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud motor nějakým záhadným způsobem uchlastáte, je nutné při startu sešlápnout plyn až na podlahu a držet, dokut to nechytí. Musí se odvětrat, jinak nenaskočí. Ale vstřikový motor normálně uchlastat nejde, pokud je v pořádku zapalování. Každopádně vytočení do vyšších otáček pomůže prakticky vždy u všech motorů. |
Autor: | Peter50kw [ 22.3.06, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiří Čech píše: Pokud motor nějakým záhadným způsobem uchlastáte, je nutné při startu sešlápnout plyn až na podlahu a držet, dokut to nechytí. Musí se odvětrat, jinak nenaskočí. Ale vstřikový motor normálně uchlastat nejde, pokud je v pořádku zapalování. Každopádně vytočení do vyšších otáček pomůže prakticky vždy u všech motorů. |
Autor: | Jiří Čech [ 22.3.06, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, v tomto případě se dá uchlastat teplý motor, ale studený určitě ne, tam bude dříve nedostatek paliva, než přebytek... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |