Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Občasný "nestart" https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4222 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tope [ 1.4.07, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Občasný "nestart" |
Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! |
Autor: | michalkatka [ 1.4.07, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
tope píše: Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ... |
Autor: | slovacek.milos [ 1.4.07, 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
michalkatka píše: tope píše: Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ... miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš |
Autor: | Kristensen [ 1.4.07, 16:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hups..... tady mě uniká asi jedna informace já jsem teda měnil čidlo na teplotu na 1,3 MPi několikrát a vždycky mělo žlutej kroužek, se nějak lišej barvou kroužku??? |
Autor: | slovacek.milos [ 1.4.07, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Hups..... tady mě uniká asi jedna informace já jsem teda měnil čidlo na teplotu na 1,3 MPi několikrát a vždycky mělo žlutej kroužek, se nějak lišej barvou kroužku??? je zelená žlutá a modrá, tj,1.9 1.3 1.6 při nule jsou hodnoty v ohmech 200 300 a 500 orientačně, jsem to kdysi měřil a někde psal zaměnovat znamená hokus pokus miloš |
Autor: | tope [ 2.4.07, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
slovacek.milos píše: michalkatka píše: tope píše: Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ... miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš Otevřel jsem kapotu, vyndal všechny konektory(některý byly olezlý zelenym hnusem), vyčistil, pět minut běžel motor, 10 x start na první vteřinu. Ještě ji jedu prohnat a pak se ozvu. |
Autor: | michalkatka [ 2.4.07, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
tope píše: Otevřel jsem kapotu, vyndal všechny konektory(některý byly olezlý zelenym hnusem), vyčistil, pět minut běžel motor, 10 x start na první vteřinu. Ještě ji jedu prohnat a pak se ozvu. ach tie konektory, oxidácia a prechodové odpory.... |
Autor: | tope [ 3.4.07, 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
tope píše: slovacek.milos píše: michalkatka píše: tope píše: Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ... miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš Otevřel jsem kapotu, vyndal všechny konektory(některý byly olezlý zelenym hnusem), vyčistil, pět minut běžel motor, 10 x start na první vteřinu. Ještě ji jedu prohnat a pak se ozvu. Takže zlobí. Mám objednaný svíčky. Až vyměním zase se ozvu. |
Autor: | Milan Koukal [ 3.4.07, 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemáš náhodou kopirovaný klíč někdy to zloby když tam máš imobylizér a to že to z imobilizérem vždycky zdechne to jsou jen keci lajků. Známimu to dělalo na oktávce tak ji nechal okopirovat novej klič a byl pokoj ale jen na chvíly tak nakonec nechal vyměnit celej imobilizér a má pokoj. |
Autor: | slovacek.milos [ 3.4.07, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Milan Koukal píše: a nemáš náhodou kopirovaný klíč někdy to zloby když tam máš imobylizér a to že to z imobilizérem vždycky zdechne to jsou jen keci lajků. Známimu to dělalo na oktávce tak ji nechal okopirovat novej klič a byl pokoj ale jen na chvíly tak nakonec nechal vyměnit celej imobilizér a má pokoj. když dáš do MPi klíč bez ima, tak ti to chytne a zdechne možná je to kec laiků, ale sis to nikdy nevyzkoušel, si rozlouskni klíček vylom kostičku s imem a uvidíš chytne zdechne, a oktávku to je trochu jinak to nemůžeš hodit do jednoho pytle s MPi, jedině plazouna l.6 s motorem felda, a tope pokud chceš byloučit imo, tak u MPi je řídící jednotka imobilizéru a dá se do ní dostat diagnostikou a přečíst závady, třeba dostává nevěrohodný nebo slabý signál, ale bez diagnostiky to je jen prázná sláma miloš |
Autor: | Drak [ 3.4.07, 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemáš náhodou kopirovaný klíč někdy to zloby když tam máš imobylizér a to že to z imobilizérem vždycky zdechne to jsou jen keci lajků. Známimu to dělalo na oktávce tak ji nechal okopirovat novej klič a byl pokoj ale jen na chvíly tak nakonec nechal vyměnit celej imobilizér a má pokoj. To je teda dílo. |
Autor: | Q.Roman [ 3.4.07, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | benzinove cerpadlo |
mam problem obcas mi nejde nasat benzin jeto jako bi by to bilo nasate do plna ale pritom tam benzin neni vimenilsem hadickky ,acecko ,prepad viko karbce afurt nic!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | Matthes [ 3.4.07, 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: benzinove cerpadlo |
Q.Roman píše: mam problem obcas mi nejde nasat benzin jeto jako bi by to bilo nasate do plna ale pritom tam benzin neni vimenilsem hadickky ,acecko ,prepad viko karbce afurt nic!!!!!!!!!!!!! To sem nemusis davat 10x, spis napis jaky mas auto, predpokladam tedy dle karbu ze skodu bo favo. Treba problem s jehlovym ventilem ... |
Autor: | slovacek.milos [ 3.4.07, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: benzinove cerpadlo |
Q.Roman píše: mam problem obcas mi nejde nasat benzin jeto jako bi by to bilo nasate do plna ale pritom tam benzin neni vimenilsem hadickky ,acecko ,prepad viko karbce afurt nic!!!!!!!!!!!!! jo to je problém to si vytáhni ácéčko a zkus to jen tak páčkou jeskli ti to neblokuje páčka k vačce jestli to jde, pak musíš prozkoumat vedení do nádrže odvětrávání, filtřík na sací trubici, pak ti může blbnout odbublinkovávač zpětné vedení paliva no práce na celou sobotu, ještě pozor neprofukuj kompresorem zpětné vedení do nádrže když máš víčko na nádrži zničíš ácéčko promáčkneš ventilky miloš |
Autor: | tope [ 6.4.07, 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Občasný "nestart" |
slovacek.milos píše: michalkatka píše: tope píše: Ahoj, mám Felici 1,3MPI. Při parkování mi chcípl motor a nešel nastartovat. Tak jsem zjistil závadu. Při studeném motoru startuje opakovaně, ale po ohřátí opakovaný start nejde. Starter točí, motor začne pobublávat, ale nerozeběhne. Musím vyndat klíček, počkat 10 až 15 vteřin a normálně zase naskočí okamžitě. S autem jezdí i manželka a bylo by asi blbý, kdyby auto zhaslo na křižovatce. Poradí někdo?? Felicia 1,3MPI, imobilizer, najeto 52 000. Díky předem za radu! buď ti to robí ten imobilizér, alebo to chce prečítať závady na RJ... miško co blbneš imobilizer ti chytne zdechne a pořád dokola, musíš na vago jak píše miška, ale předtím bych zkusil svíčky, zda jsou vhodné na MPi musí mít špičatou elektrodu, nejlépe sada 560-850 korun platinum, jinak závadu bych viděl v čidle teploty, že do řj ti to hlásí pořád stejnou teplotu, máš tam čtyři piny a ty dva by po ránu měli mít odpor 300 ohmů a pak to padá k nule, čidlo žlutý kroužek, pak ještě klapka v háji, nutno vyčistit, pokud máš v motoru humus je to i na klapce, nastaví ti úhel pro start a vzduch ti neprojde a ještě bych vyčistil čidlo otáček na převodovce, pokud je na něm čený nános tak to zkresluje a pak napiš miloš Špičatá elektroda ? Jsem amatér, prosím poraď . Uprostřed svíčky hrot s rovným koncem, okolo tři hroty ohnuté okolo hrotu s rovným koncem do špičky - je to ono? (YTTRIUM A-line Brisk, 27 DR TCY15) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |