Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karbec 136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4242
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin 007 [ 2.4.07, 13:48 ]
Předmět příspěvku:  karbec 136

Pánové potřebuji o tomto karburátoru vědět co nejvíce !!! To znamená trysky, vzdušníky, difuzory atd.

Děkuju moc...


Dál se chci zeptati o kolik stoupne spotřeba když se sundá z filtrboxu ten plastovej bok co de od filtru k zadnim světlum. Měl sem teda celou dobu nohu na podlaze a etě ladili předstih, takže dostal na prdel, ale mě připadá že sem jel tak za 15 snad. :shock: :shock: :shock:

Co vy na to ???

Nezapomente na ten karbec...

Autor:  Kristensen [ 2.4.07, 14:05 ]
Předmět příspěvku: 

Takže pokud je to karbec z rapida 136 tak hodnoty jsou následující: Průměry hrdel: 32/32, Difuzory 22/24, Hlavní trysky 115/135 Hlavní vzdušníky 200/160, Volnoběžná a přechodová tryska 50/50, Volnoběžný a přechodový vzdušník 130/120, Přídavná tryska volnoběhu 100, Spouštěcí tryska (sitičová) 140, Spouštěcí vzdušník 7(mm), Výstupní tryska sitiče 1,9 (mm),
Akcelerační pumpička: Injektor 50, Obtoková triska (kanál) 60, Vzdušníky regulace membrány druhého stupně 130/80, Jehlový ventil 1,5 (mm) Přípojka odsávání 1,2 (mm) Základní nastavení klapek 0,10-0,12 mm, Výška hladiny od horní hrany plovákovej komory 20+-1mm Volnoběh 770-820 Obsah CO na volnoběh 0,8-1,5, Nástřik akcelerační pumpičky za 10 zdvihů: 5-7 cm3 Pokud ještě něco chceš tak se ptej.

Autor:  Martin [ 2.4.07, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

Tím, že jsi sundal ten plastový bok si úplně rozhodil nastavení bohatosti směsi, protože ten plast klade vzduchu odpor a teď tam může volně. Nám to jednou vypadlo a auto vůbec netáhlo, nedrželo volnoběh a skákalo.

Autor:  Kristensen [ 2.4.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Veškeré tyto info můžu napsat o těchto karbcích: Š100-110-1203 DDSR, Š100-110-R-L-105-120-1203-Tatra EDSR, Pak všechny SEDR od Š105 přez TAZ až po Tatru, Wartburg SEDR, Š136 SEDR, Favorit LEKR (Pierburg 2E3), Lada 2101 2102 21011 21021 2121 2103 2106, Volha, Moskvič, Fiat 125(1300-1500) WEBER

Autor:  Martin 007 [ 2.4.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ano takovéhle odpovědi mám rád...
Za karbec děkuji to sem chtěl, popř. se kdyžtak ozvu.

No mě to zase po tom sundání víka jede jako svina a má hezkej zvuk na plnej kotel - hlavně na 2. stupen :lol: :lol: :lol:

Akorath ta spotřeba no...

Autor:  Martin [ 2.4.07, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

Na benzín se to může chovat jinak než na plyn, ale tu spotřebu bych přisuzoval změně bohatosti.

Autor:  Martin 007 [ 2.4.07, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

Bohatost mam zatim nastavenou od oka. Tedy od té doby co se dělala GO motoru.
Tak nevim, až udělám pořádně rozdělovač, aby byl bez vůlí, tak pudu etě jednou na stroboskop. pak na emise kvůli tý bohatosti - doufám že mě to zase rozladě jak minule.

Zatim dikas...

Autor:  Martin [ 2.4.07, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jestli chceš jezdit bez toho plastu, tak musíš jít na emise taky bez něj, jinak se to zase rozhodí až ho sundáš. Jo a proč bez toho vlastně jezdíš?

Autor:  Martin 007 [ 2.4.07, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ale já bez něj nejezdím. Sem ho sundal jenom, abych si zkusil jesi to má vliv, nebo nemá, Kámoši maj filtrbox ořízlej celej tak, že čučí celej filtr. Já zkusil jenom todle a když vidim co to dělá, tak už sem ho dal zpět.

Autor:  Jarda S. [ 2.4.07, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

já ho tam měl celej akorát sem z něj kuchnul tu klapku :wink:
te´d je tam želenej upravenej - sahá pod díru v kapotě

Autor:  Martin 007 [ 2.4.07, 21:31 ]
Předmět příspěvku: 

Dále bychom potřebovali zjistit, jaký karbec vůbec máme ??? Pac je to nejaká přestavbička s různým mixem trysek.
Takže jesi to prej pude osadit i na jinej karbec, myslí, jestli když do SEDRa 120 nacpe včechny tydle části ze 136 jesi to pojede jako 136 ???
Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???

Jinak co byste doporučovali za typ karburátoru na Fávo 136 umístěný ve 120 čtyřkvalt ??? Požadavky jsou: 1. normální spotřeba a za 2. co největší výkony. :lol: :lol: :lol:

Zatim dikas...

Autor:  jindra [ 2.4.07, 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Martin 007"]Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???
rozměr difuzoru (číslo) je vidět zhora v každé komoře
ty bys potřeboval asi něco takového :lol: (na mě moc peněz)
http://www.skodamototuning.szm.sk/ddsr/page_01.htm

Autor:  Kristensen [ 3.4.07, 12:42 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Dále bychom potřebovali zjistit, jaký karbec vůbec máme ??? Pac je to nejaká přestavbička s různým mixem trysek.
Takže jesi to prej pude osadit i na jinej karbec, myslí, jestli když do SEDRa 120 nacpe včechny tydle části ze 136 jesi to pojede jako 136 ???
Dále je tu otázka jak se měří průměr hrdla a rozměr difuzoru ???

Jinak co byste doporučovali za typ karburátoru na Fávo 136 umístěný ve 120 čtyřkvalt ??? Požadavky jsou: 1. normální spotřeba a za 2. co největší výkony. :lol: :lol: :lol:

Zatim dikas...


No tak určitý hodnoty dírek má i horní výko což v něm to neupravíš jen pouze záměnou víka, a original Š135 je SEDR 22 00 a Š136 SEDR 23 00 ještě ti můžu najít výrobní čísla jednotlivejch karbců na jednotlivý motory, v některejch karburátorech to bylo vypsaný na dně plovákovej komory ale tam bylo pouze výrobní číslo a jaký to má průměry difuzorů. Jinak ty průměry difuzorů jsou napsaný přímo na nich z vrchu třeba 20/24 je na první klapce 20 a druhej 24 ale jestli to máš zapráskaný tak je to mizerně vidět, nejlepší je posvítit.

Autor:  Kristensen [ 3.4.07, 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a ten průměr hrdla no to stačí otočit karbec vzhůru nohama a změřit to u klapek ale v podstatě ti to je na nic protože všechny škodovky mají 32/32 jen Favorit má 28/30 a Tatra 613 EDSR typ 2908 má 32/34 a 613-2 SEDR typ 2934 má 32/34

Autor:  Martin 007 [ 10.4.07, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Pánové potřebuji zjistiti základní nastavení karburátoru SEDR 130.

Hlavne okolik se má vrátit šroub bohatosti směsi po jeho úplném zašroubování ???

2.5 otáčky ???

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/