Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Svíčky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4274
Stránka 1 z 1

Autor:  Kikan [ 4.4.07, 11:03 ]
Předmět příspěvku:  Svíčky

Teď v sobotu budu zprovozňovat auto do kupy. Do teďka jsem používal svíčky BRISK DR15YC, ale snižoval jsem hlavu o 1 mm a proto se ptám jestli můžu používat ty samé, nebo nějaké kvalitnější?
Ještě jedna věc - Mám namazat těsnění pod hlavu olejem, nebo na sucho?

Autor:  Kachnis [ 4.4.07, 11:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčky

spis se dava nasucho..teda kdo to kolem me delal, tak jen na sucho, a ja taky..

Autor:  DRYVER [ 4.4.07, 11:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčky

Kikan píše:
Teď v sobotu budu zprovozňovat auto do kupy. Do teďka jsem používal svíčky BRISK DR15YC, ale snižoval jsem hlavu o 1 mm a proto se ptám jestli můžu používat ty samé, nebo nějaké kvalitnější?
Ještě jedna věc - Mám namazat těsnění pod hlavu olejem, nebo na sucho?


Těsneni pod hlavu bych urcite olejem nemazal ale dal ho na sucho (ocistena hlava i blok) a ty svicky no nevim na odzkouseni to pouzit muzes a uvidis

Autor:  Kachnis [ 4.4.07, 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Svíčky

jesli je to u formanu jako u 120tek tak 120 obyc ma 15 YC a LS-vetsi komprese, tak ta ma 14 YC , takze jesli bys nemel taky uzit o cislo nizsi svicku..vlastne bys ted mel mit tlaky jako 136ka, takze svicky pro 136ku

Autor:  Kristensen [ 4.4.07, 12:01 ]
Předmět příspěvku: 

Klidně je tam dej a uvidíš co to bude dělat v létě možná by to chtělo 14 svíčky, ale to pak zase může špatně šlapat až bude zima, ale já jsem měl tlaky 11 a jezdil jsem taky na DR15YC a potom DR15TC a vždycky to šlapalo.

Autor:  Jura [ 5.4.07, 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj... mám fáčko stříkačku viz. pod příspěvkem... a ted tam mám svíčky DR15TC, ale mám sníženou hlavu, tak můžete mi doporučit jaký tam šoupnout? Mám takový problém, že když nastartuju za studena a šlápnu na plyn tak o táčky krásně čistě vyletí nahoru, ale jak se auto po 10-15 minut zahřeje a já šlápnu na pedál, tak se to začne jakoby dusit, takže si to jakoby musím dycky ten plyn trochu předšlapávat třeba když stojím na křižovatce chvilu a pak se chci normálně rozjet a ono nic... prostě chvilu před tím musím ten plyn trochu 2-3krát kapku sešlápnout, aby to přestalo kuckat a pak jede...respektive mi to dělá furt za tepla i když třeba jen přeřadím tak chvilu trvá než auto vůbec začne trochu akcelerovat... Co vy na to může to být těma svíčkama nebo něčím jiným? Díky

Autor:  Kristensen [ 5.4.07, 08:44 ]
Předmět příspěvku: 

Podle toho co píšeš tak by to chtělo v první řadě seřídit hlavně karburátor (směs)

Autor:  Jura [ 5.4.07, 08:50 ]
Předmět příspěvku: 

To mi udělají na diagnostice? Respektive, když tam zajedu tak mi řeknou co všechno je špatně? Jim se to tam ukáže ty chyby ne? třeba vadný čidlo nějaký nebo tak?

Autor:  Kristensen [ 5.4.07, 09:07 ]
Předmět příspěvku: 

No jo teď na to koukám že máš stříkačku, no tak na diagnostiku páč to není jen tak to škubání samo od sebe a když to studený jede tak něco nejde když je to teplý.

Autor:  Jura [ 5.4.07, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ted sem dojel z diagnostiky a vše v pohodě čidla lambda i CO2 v pohodě.... ale doporučili mi udělat rozvody a seřídit ventily.... má to cenu?

Autor:  Bukaj [ 5.4.07, 17:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ventily určitě cenu mají - je to práce na půl hoďky až hodinu se všim všudy...
...rozvody záleží, v jakym jsou stavu a jak dlouho to auto chceš ještě mít, ale u Fa je to docela pakárna.
Jinak než budeš dělat ventily, tak si kup novou gumu pod víko a ty dvě gumové podložky...
A rozvody stojí cca 300 - 350Kč... :wink:

Autor:  Jura [ 5.4.07, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

No jo...ale kdo to udělá.... mě řekl, že by mi to udělal tak za 2-3 tisíce. Nechci do auta strkat prachy zbytečně...auto chci mít ještě zhruba dva roky možná dýl. Jak se projevují ventily a rozvody na spotřebě atd... Doufám ,že to není nic nebezpečnýho kdybych to neměnil.....

Autor:  Bukaj [ 5.4.07, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ventily určitě udělej, je to jednoduché.
A vytahané rozvody se projevují především hlukem - chrastěním, taky mohou zhoršit kultivovanost chodu motoru...

Autor:  Kikan [ 5.4.07, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

U BMM si počítač seřídí předstich sám. Ventily určitě udělej jak píše Bukaj. A rozvoďák taky pokuď ti to chrastí - když máš vytahaný rozvoďák tak máš rozhozené časování.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/