Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

výměna kroužků
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4311
Stránka 1 z 2

Autor:  paradio [ 6.4.07, 16:43 ]
Předmět příspěvku:  výměna kroužků

Poradí mi někdo jak s co nejrycheji vyměnit kroužky na 120L? Musí motor ven? Kolik asi stojí sada kroužků? Jsou k sehnání?

Autor:  Šemik [ 6.4.07, 16:45 ]
Předmět příspěvku: 

Musí ven :cry: Pak olejovou vanu dolů, kliku ven, no a pak už vytáhneš písty, vyměniš kroužky a zase zpět :wink: Hlavně si poznač odkud jsi co vyndal... A taky správně natočit zámky pístních kroužků...

Autor:  Matthes [ 6.4.07, 16:53 ]
Předmět příspěvku: 

Motor ven nemusi :idea: :) Pisty jen tak tak projdou horem ven ... Sundas hlavu i vanu a pisty se tahaj horem :) Hlavne koupit udajne nemecky :shock: nebo cesky krouzky, ne zadnej turek ... pac ty stojej za rit. Poznaj se mimo jiny tim, ze maj na stiracim krouzku perko :) (ty qalitni ...)

Autor:  Drak [ 6.4.07, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kup si KolbenSchmidt, montujem od nich věci už 7 let a bez problémů. Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu.

Autor:  Matthes [ 6.4.07, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu.



Obrázek To sem nejak nepobral proc by mel byt rad kdyz vyjede ... :)

Autor:  Drak [ 6.4.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář.

Autor:  Matthes [ 6.4.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář.


No tak to je jasny, ja to prve pochopil obracene: ze kdyz da vse jak ma byt, tak bude rad ze vyjede ...
No co no, vecer uz nejsem moc bystry :wink:

Autor:  paradio [ 6.4.07, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE?

Autor:  Matthes [ 6.4.07, 19:40 ]
Předmět příspěvku: 

Radove par set korun :) Ojnice u tohoto prumeru valce tesne projde skrz :)

Autor:  Jarda S. [ 6.4.07, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

paradio píše:
a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE?


horem to protáhneš celý i s ojnicí :wink:

Autor:  paradio [ 6.4.07, 19:46 ]
Předmět příspěvku: 

mám tu jedny LSkový ale ty jsou asi jiný, že?
Koukám, že v Krči je mají a stojí jen 270 korun, musím zjistit jejich původ.

Autor:  slovacek.milos [ 7.4.07, 13:03 ]
Předmět příspěvku: 

zapoměli jste na jednu důležitou věc než budeš vyrážet píst přes horní úvrať musíš si zajistit vložku, válec, stači i větší podložka, jak pohneš s vložkou, tak ti poteče voda do oleje, já jsem to teda jen povysunul, přehodil dal sponu a zatlačil nazpět, normálně na autě, když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní miloš

Autor:  Kristensen [ 7.4.07, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

A hlavně si sežeň momentovej klíč a momenty k jednotlivejm šroubům (ojniční a na hlavě) A když to budeš dělat hezky po jednom tak se ti nemůže nic přehodit s jiným jen pozor na natočení pístu (šipkou k vačce) ale neber ten údaj moc vážně dokud mě tady někdo nepotvrdí protože už toho mám v hlavě tolik že se mě to občas plete takže semtam už někdy potřebuju knížku.

Autor:  paradio [ 7.4.07, 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

Miloši, měl jsem hlavu dole před dvěma týdny, ty kruhy jsou asi zapečený, s tím autem jezdil 17 roků táta /37 tis.km/ a měnil olej docela providelně, ale mám podezření že v zájmu úspor tam cpal olej co mu nosil brácha z ČSAD co měl do autobusu. Ale jezdilo to docela dobře, až do tý doby, než jsem to auto sdědil a poprvé vyměnil olej za kvalitní, V průběhu 200 km to zažalo žrát olej a kouřit jako ávie. Koukal jasem na písty z vrchu, byly černý jako bota a docel volně se ve válci pohybovaly do stran. Na motoru co mám rozhozený v dílně to není možné, písty sedí pevně. Nechci zatím dělat motor, ten spodek je dobrý. Tak jsem mě napadlo vyměnit kroužky.
A prosím tě trochu mám zmatek v týhle tvý větě: "když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní ".
co myslíš těma šálkama?
Jinak vložky si zajistím, mám proštudovanýho Andrta. Někde jsem to tam viděl

Autor:  MAJO [ 7.4.07, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Šálky=ojničné ložiská :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/