Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
výměna kroužků https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4311 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | výměna kroužků |
Poradí mi někdo jak s co nejrycheji vyměnit kroužky na 120L? Musí motor ven? Kolik asi stojí sada kroužků? Jsou k sehnání? |
Autor: | Šemik [ 6.4.07, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musí ven ![]() ![]() |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor ven nemusi ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Drak [ 6.4.07, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kup si KolbenSchmidt, montujem od nich věci už 7 let a bez problémů. Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu. |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu. ![]() ![]() |
Autor: | Drak [ 6.4.07, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář. |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář. No tak to je jasny, ja to prve pochopil obracene: ze kdyz da vse jak ma byt, tak bude rad ze vyjede ... No co no, vecer uz nejsem moc bystry ![]() |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE? |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radove par set korun ![]() ![]() |
Autor: | Jarda S. [ 6.4.07, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE? horem to protáhneš celý i s ojnicí ![]() |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám tu jedny LSkový ale ty jsou asi jiný, že? Koukám, že v Krči je mají a stojí jen 270 korun, musím zjistit jejich původ. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.4.07, 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapoměli jste na jednu důležitou věc než budeš vyrážet píst přes horní úvrať musíš si zajistit vložku, válec, stači i větší podložka, jak pohneš s vložkou, tak ti poteče voda do oleje, já jsem to teda jen povysunul, přehodil dal sponu a zatlačil nazpět, normálně na autě, když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní miloš |
Autor: | Kristensen [ 7.4.07, 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A hlavně si sežeň momentovej klíč a momenty k jednotlivejm šroubům (ojniční a na hlavě) A když to budeš dělat hezky po jednom tak se ti nemůže nic přehodit s jiným jen pozor na natočení pístu (šipkou k vačce) ale neber ten údaj moc vážně dokud mě tady někdo nepotvrdí protože už toho mám v hlavě tolik že se mě to občas plete takže semtam už někdy potřebuju knížku. |
Autor: | paradio [ 7.4.07, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, měl jsem hlavu dole před dvěma týdny, ty kruhy jsou asi zapečený, s tím autem jezdil 17 roků táta /37 tis.km/ a měnil olej docela providelně, ale mám podezření že v zájmu úspor tam cpal olej co mu nosil brácha z ČSAD co měl do autobusu. Ale jezdilo to docela dobře, až do tý doby, než jsem to auto sdědil a poprvé vyměnil olej za kvalitní, V průběhu 200 km to zažalo žrát olej a kouřit jako ávie. Koukal jasem na písty z vrchu, byly černý jako bota a docel volně se ve válci pohybovaly do stran. Na motoru co mám rozhozený v dílně to není možné, písty sedí pevně. Nechci zatím dělat motor, ten spodek je dobrý. Tak jsem mě napadlo vyměnit kroužky. A prosím tě trochu mám zmatek v týhle tvý větě: "když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní ". co myslíš těma šálkama? Jinak vložky si zajistím, mám proštudovanýho Andrta. Někde jsem to tam viděl |
Autor: | MAJO [ 7.4.07, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šálky=ojničné ložiská ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |