Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
výměna kroužků https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4311 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | výměna kroužků |
Poradí mi někdo jak s co nejrycheji vyměnit kroužky na 120L? Musí motor ven? Kolik asi stojí sada kroužků? Jsou k sehnání? |
Autor: | Šemik [ 6.4.07, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Musí ven Pak olejovou vanu dolů, kliku ven, no a pak už vytáhneš písty, vyměniš kroužky a zase zpět Hlavně si poznač odkud jsi co vyndal... A taky správně natočit zámky pístních kroužků... |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor ven nemusi Pisty jen tak tak projdou horem ven ... Sundas hlavu i vanu a pisty se tahaj horem Hlavne koupit udajne nemecky nebo cesky krouzky, ne zadnej turek ... pac ty stojej za rit. Poznaj se mimo jiny tim, ze maj na stiracim krouzku perko (ty qalitni ...) |
Autor: | Drak [ 6.4.07, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kup si KolbenSchmidt, montujem od nich věci už 7 let a bez problémů. Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu. |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 18:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Hlavně si nepřehaž, co odkud taháš ven, u použitých a přehozených ojničních ložisek nemusíš mít obavy, jestlis na něco nezapoměl, budeš rád, když vyjedeš na ulicu. To sem nejak nepobral proc by mel byt rad kdyz vyjede ... |
Autor: | Drak [ 6.4.07, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář. |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 19:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zkus to a uvidíš, ložiska sou zaběhlý společně s čepem, to, že vyjede na ulicu je myšleno obrazně, vydrží to tak 500-1000 km a pak se do bloku nastěhuje kovář. No tak to je jasny, ja to prve pochopil obracene: ze kdyz da vse jak ma byt, tak bude rad ze vyjede ... No co no, vecer uz nejsem moc bystry |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE? |
Autor: | Matthes [ 6.4.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Radove par set korun Ojnice u tohoto prumeru valce tesne projde skrz |
Autor: | Jarda S. [ 6.4.07, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
paradio píše: a asi tak přibližná cena těch NETURKŮ? TY PÍSTY ASI JDOU JEN POVYTÁHNOUT, ASI NEPROJDE VÁLCEM OJIČNÍ OKO SPODNÍ , ŽE? horem to protáhneš celý i s ojnicí |
Autor: | paradio [ 6.4.07, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
mám tu jedny LSkový ale ty jsou asi jiný, že? Koukám, že v Krči je mají a stojí jen 270 korun, musím zjistit jejich původ. |
Autor: | slovacek.milos [ 7.4.07, 13:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
zapoměli jste na jednu důležitou věc než budeš vyrážet píst přes horní úvrať musíš si zajistit vložku, válec, stači i větší podložka, jak pohneš s vložkou, tak ti poteče voda do oleje, já jsem to teda jen povysunul, přehodil dal sponu a zatlačil nazpět, normálně na autě, když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní miloš |
Autor: | Kristensen [ 7.4.07, 17:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
A hlavně si sežeň momentovej klíč a momenty k jednotlivejm šroubům (ojniční a na hlavě) A když to budeš dělat hezky po jednom tak se ti nemůže nic přehodit s jiným jen pozor na natočení pístu (šipkou k vačce) ale neber ten údaj moc vážně dokud mě tady někdo nepotvrdí protože už toho mám v hlavě tolik že se mě to občas plete takže semtam už někdy potřebuju knížku. |
Autor: | paradio [ 7.4.07, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši, měl jsem hlavu dole před dvěma týdny, ty kruhy jsou asi zapečený, s tím autem jezdil 17 roků táta /37 tis.km/ a měnil olej docela providelně, ale mám podezření že v zájmu úspor tam cpal olej co mu nosil brácha z ČSAD co měl do autobusu. Ale jezdilo to docela dobře, až do tý doby, než jsem to auto sdědil a poprvé vyměnil olej za kvalitní, V průběhu 200 km to zažalo žrát olej a kouřit jako ávie. Koukal jasem na písty z vrchu, byly černý jako bota a docel volně se ve válci pohybovaly do stran. Na motoru co mám rozhozený v dílně to není možné, písty sedí pevně. Nechci zatím dělat motor, ten spodek je dobrý. Tak jsem mě napadlo vyměnit kroužky. A prosím tě trochu mám zmatek v týhle tvý větě: "když ti spadne šálek, tak otočit nejde má zámek, akorát ten spodní ten si musíš dobře označit, pokud ho dáš naopak ne zámkama k sobě tak jdeš na ulici a ne aby tě napadlo měnit šálky smrt motoru je téměř stoprocentní ". co myslíš těma šálkama? Jinak vložky si zajistím, mám proštudovanýho Andrta. Někde jsem to tam viděl |
Autor: | MAJO [ 7.4.07, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šálky=ojničné ložiská |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |