Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 11:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Problémy s chlazením (fávo) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek Problémy s chlazením (fávo)
Ahoj, pročetl jsem spoustu dizkuzí, ale stejně bych potřeboval radu. Mám formana 93, karbec s LPG. Loni na podzim se dělalo těsnění pod hlavou a bylo vše OK, přestal brát olej a fridex taky držel. Asi tak po šesti tis. km mi to občas při dlouhým stání přestávalo topit, teď už to topí je když ho opravdu ženu třeba do kopce. trochu zatopí než sepne termostat a pak už nic moc. Před pár dny se začal trochu hřád, vždycky trvalo dlouho než sepnul termostat a pořád se to zhoršovalo. Tak jsem tam dal novej termostat a další den pohoda, řekl bych že termosta spínal až moc brzo, teploměr byl pořád pod vodorovnou a spínal na vodorovný, říkal jsem si hlavně že spíná. Večer jsem dolil fridex mezi rysky, protože tam bylo na dně nádržky, asi jak se odvdušnil. Další den ráno, asi tak po 10 km vylítla teplota skoro do červenýho, tak jsem zastavil, no hezky to už vařilo. Dolil jsem na dno nádržky a pak dalších 20km pohoda, rafika zase nevylezla přes vodorovnou. Teď co s tím, že by vadnej ten novej termostat, nebo vodní pumpa. Dík za každou radu.


4.4.07, 06:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Presne toto mal aj brat na svojom fa. Netecie ti voda okolo expanznej nadrzky? Jemu to stale tlakovalo do chladiacej a najprv len ta teplota, nekurilo, mizla voda... Menil 3 termostaty, vodna pumpa, tesnenia, hadice, ventil kurenia a neprisli sme na to, predalo sa auto tak... Robilo to od vymeny tesnenia pod hlavou, takze problem musi byt tam. Bud zla hlava alebo tesnenie. Ine uz neostalo, trapili sme sa s tym cca 4mesiace... :roll:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


4.4.07, 07:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
septim píše:
Presne toto mal aj brat na svojom fa. Netecie ti voda okolo expanznej nadrzky? Jemu to stale tlakovalo do chladiacej a najprv len ta teplota, nekurilo, mizla voda... Menil 3 termostaty, vodna pumpa, tesnenia, hadice, ventil kurenia a neprisli sme na to, predalo sa auto tak... Robilo to od vymeny tesnenia pod hlavou, takze problem musi byt tam. Bud zla hlava alebo tesnenie. Ine uz neostalo, trapili sme sa s tym cca 4mesiace... :roll:


Přesně tak voda vždycky vylítá výčkem expanzky. Mě to, ale přestalo topit tak po 6tis. od tej hlavy a další dva tis, v pohodě jen to netopilo. Tohle mi začalo dělat minulý pátek a pořád se to zhoršovalo, tak výměna termostatu, ale stejně jsem jí uvařil.


4.4.07, 07:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
A jakej jsi koupil termostat? Pokud cokoliv jiného než Wahlera tak to byla zbitečná práce.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 08:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Kristensen píše:
A jakej jsi koupil termostat? Pokud cokoliv jiného než Wahlera tak to byla zbitečná práce.


To fakt nevím, ani na něm žádnej nápis nebyl, jen 88 stupňů. Asi zkusím koupit ještě jeden, někde jinde a večer ho vyměním. Teda pokud dojedu z práce domů.


4.4.07, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
FerdikF píše:
Kristensen píše:
A jakej jsi koupil termostat? Pokud cokoliv jiného než Wahlera tak to byla zbitečná práce.


To fakt nevím, ani na něm žádnej nápis nebyl, jen 88 stupňů. Asi zkusím koupit ještě jeden, někde jinde a večer ho vyměním. Teda pokud dojedu z práce domů.


To jestli na něm žádnej nápis nebyl tak předpokládám že byl takovej možná stříbrnej a levnej. Pokud ho pujdeš koupit znova tak chtěj německej Wahler stojí kolem 100,- jak kdy někde i 130,-, musí být celej zlatej a je na něm nápis a ten oblouk co jde přes něj (taková výstuha nebo co to je) tak je všude stejně širokej, prostě celkově je ten termostat masivnější.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


4.4.07, 09:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Kristensen píše:
FerdikF píše:
Kristensen píše:
A jakej jsi koupil termostat? Pokud cokoliv jiného než Wahlera tak to byla zbitečná práce.


To fakt nevím, ani na něm žádnej nápis nebyl, jen 88 stupňů. Asi zkusím koupit ještě jeden, někde jinde a večer ho vyměním. Teda pokud dojedu z práce domů.


To jestli na něm žádnej nápis nebyl tak předpokládám že byl takovej možná stříbrnej a levnej. Pokud ho pujdeš koupit znova tak chtěj německej Wahler stojí kolem 100,- jak kdy někde i 130,-, musí být celej zlatej a je na něm nápis a ten oblouk co jde přes něj (taková výstuha nebo co to je) tak je všude stejně širokej, prostě celkově je ten termostat masivnější.


Tak masivnější byl oproti tomu starýmu až jsem se divil a zlatej byl taky a stál 120,-. Jen žádnýho nápisu jsem si fakt nevšiml, jen z boku na takovým pásku byl nápis 88o.


4.4.07, 09:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak niečo podobné som už zažil aj ja, nakoniec musela ísť hlava druhý krát dole, zarovnať a od vtedy mám pokoj, dokonca sa mi nevytváta ten biely povlak na viečku.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 10:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
michalkatka píše:
tak niečo podobné som už zažil aj ja, nakoniec musela ísť hlava druhý krát dole, zarovnať a od vtedy mám pokoj, dokonca sa mi nevytváta ten biely povlak na viečku.


Víčko je úplně čistý, nikde žádnej povlak. Fridex do oleje nejde a ani naopak. Ani do vody to netlakuje.


4.4.07, 10:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tak potom je môžné že sa ti rozpadla vrtuľka vodnej pumpy a voda cirkuluje pomaly, takto kamarát odpásol hlavu, a lopatky vrtuľky mali cca 0,3 - 0,5mm, stalo sa mu to asi 3 mesiace po výmene nemrznúcej...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 10:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
michalkatka píše:
tak potom je môžné že sa ti rozpadla vrtuľka vodnej pumpy a voda cirkuluje pomaly, takto kamarát odpásol hlavu, a lopatky vrtuľky mali cca 0,3 - 0,5mm, stalo sa mu to asi 3 mesiace po výmene nemrznúcej...



Vodní pumpa mě taky napadla, ale proč to třeba včera celej den jelo v pohodě a ráno po deseti km vařím a to bylo kolem nuly a pak zase 20km pohoda.


4.4.07, 10:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte otázočka, keď sa motor zohreje, dá sa hadica stlačiť? ono to musí mať svoj prevádzkový tlak, zabezlečuje ho viečko expanzky tam je pretlakový ventil. ale ak je vadné vtedy iba rýchlejšie ubúda voda, inak sa nič nedeje.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 10:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ešte je možné že sa ti tam uvolnili nejaké usadeniny a robia neplechu... čo máš za nemrznúcu? je vhodná na hliníkové časti motora?

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 10:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
michalkatka píše:
ešte otázočka, keď sa motor zohreje, dá sa hadica stlačiť? ono to musí mať svoj prevádzkový tlak, zabezlečuje ho viečko expanzky tam je pretlakový ventil. ale ak je vadné vtedy iba rýchlejšie ubúda voda, inak sa nič nedeje.


To nevím, ale tlak víčko drží, když třeba zastavím, tak pomalu uchází to je slyšet. Taky jsem do něj zkoušel foukat pusou a nějakej odpor klade (jinak to teda bylo docela hnusný).


4.4.07, 10:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja používam tú čo predávajú na OMV cena cca 100sk liter, 100% spokojnosť, má aj účinky čistiace a proti usádzaniu nečistôt...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.4.07, 10:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz