Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nová hlava pro motor 130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4347
Stránka 1 z 1

Autor:  Matthes [ 8.4.07, 21:14 ]
Předmět příspěvku:  Nová hlava pro motor 130

Hi :)
Jeden muj stydlivy kamarad se chce zeptat jesi lze dat na motor 130 palici z fava. Ja v tom mam uz hroznej bordel :( Nevim ze nemohli davat od zacatku vsude hlinikovy hlavy :D

Autor:  Bukaj [ 9.4.07, 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Ne!
130 - 5ti kanál
135/6 - 8mi kanál...
:(

Autor:  Matthes [ 9.4.07, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

No konecne se nekdo ozval, diky brouku :D

Autor:  Martin 007 [ 9.4.07, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???

Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???

To mě zajímá...

Autor:  vanthomas [ 9.4.07, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Ano vim, že osm kanálu na osm ventilů je lepší než pět...ale má to tak velký vliv na usporadani motoru, tj. pisty valce klika ???

Že to nesmi na motor s původně 5 -ti kanálovou hlavou ???

To mě zajímá...


8smi kanálová hliníková hlava na motor 742.13 samozřejmě dát jde (tedy položit na blok), akorát ji nepřichytíš, protože jsou jinde díry na šrouby. To je taky výceméně jediný rozdíl mezi bloky 130 - favorit. Doporučuju porovnat si těsnění pod hlavu 130 - FA, budeš mít jasno...

Autor:  Jarda S. [ 9.4.07, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

jo 130 a fávo má jinak šrouby jinak vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

Autor:  Martin 007 [ 9.4.07, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jo takle... jinak šrouby a jinak kanaly.

Už je mi to jasnéééééé...

Děkuji...

Autor:  Lukas [ 9.4.07, 20:14 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu.
jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130
ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...

Autor:  spartra [ 9.4.07, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč :idea: si tak

Autor:  Lukas [ 9.4.07, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
chlapci si může sehnat 8 kanál litinovej ale ta hlava bude stát 35 -40t.kč :idea: si tak

to se vyrabely i litinove 8-mi kanaly, nebo to je ted kusova vyroba? podle te ceny spis ta kusovka co?

Autor:  Martin 007 [ 9.4.07, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

8-mi kanál měla Škoda 120 S :lol: :lol: :lol:

Jinak prostě když jiná hlava.... radeji jinej celej motor...

Asi tak...

Autor:  Viky [ 10.4.07, 08:23 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
Sadra17 píše:
vnitřek by se použít dal ale až na tu hlavu :wink:

jaky je rozdil mezi motorem 130 a 136 - nemyslim ted tu hlavu.
jako jde mi o to, v cem by byl prinos pouzit treba pisty, nebo valce z 136 do 130
ja mam za to, ze se ty motory lisi jen tou hlavou...

Prinos:

Favorit ma lepsi materialy lozisek, vlozek, pistu, krouzku a ja nevim co jeste. Pokud by se hlava S130 upravila pro gufera na ventilech a zbytek vnitrku dal z Fava, bude zrat olej stejne malo jako Favorit a zrejme i vydrzi pres 300 tisic, jako Favorit.

Autor:  Kristensen [ 10.4.07, 10:01 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Ne!
130 - 5ti kanál
135/6 - 8mi kanál...
:(


Tady nejde o počet kanálů ale v první řadě o rozdílný rozmístění šroubů hlavy.

Autor:  elegant [ 10.4.07, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

No keby som mal ja v aute po výmaze motora napísané objem 1.3, tak neváham a dám celý favo motor.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/