Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vyfuk
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4371
Stránka 1 z 2

Autor:  Radinas [ 10.4.07, 10:11 ]
Předmět příspěvku:  vyfuk

cus lidi co rikate na tenhle namet vyfukovyho systemu popripade odbornici by mi mohly pomoct jestly v tlumici bude dobrej tah jde spis o kw ne o vzhled nebo zvuk dik za prizpevky
http://img141.imageshack.us/img141/417/ ... temby2.jpg

Autor:  Kristensen [ 10.4.07, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tohle ti šlapat nebudem z toho nákresu jsem pochopil že chceš vyvézt dva a dva válce do tlumičů - to je jedna špatná věc a druhá je ta že nemáš obě větve stejně dlouhý.

Autor:  Radinas [ 10.4.07, 12:56 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Tak tohle ti šlapat nebudem z toho nákresu jsem pochopil že chceš vyvézt dva a dva válce do tlumičů - to je jedna špatná věc a druhá je ta že nemáš obě větve stejně dlouhý.

to je jedno na dylce nezalezi to mas jako s vodou v hadicych a jakej je problem v rozvodu svodu jestly je spojim v tlumici a nebo je povedu zvlast dyt se budou roztahovat stejne v tlumici a toje uz u konce prave si myslim ze kdyz svody trochu prodlouzim a v tlumici nebudou pricky bude lepsi tah pro spaliny tedy si myslim aspon logicky by to tak mohlo slapat :? :wink: :idea: :?:

Autor:  PetrVTR [ 10.4.07, 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

Radinas píše:
Kristensen píše:
Tak tohle ti šlapat nebudem z toho nákresu jsem pochopil že chceš vyvézt dva a dva válce do tlumičů - to je jedna špatná věc a druhá je ta že nemáš obě větve stejně dlouhý.

to je jedno na dylce nezalezi to mas jako s vodou v hadicych a jakej je problem v rozvodu svodu jestly je spojim v tlumici a nebo je povedu zvlast dyt se budou roztahovat stejne v tlumici a toje uz u konce prave si myslim ze kdyz svody trochu prodlouzim a v tlumici nebudou pricky bude lepsi tah pro spaliny tedy si myslim aspon logicky by to tak mohlo slapat :? :wink: :idea: :?:


No a ja si doted naivne myslel, ze pri ladeni vyfuku na nicem nezalezi vic nez na delce svodu :-D. A jeste bych ji blbec pocital z doby otevreni vyfuku pri pozadovanych otackach motoru a rychlosti zvuku ve spalinach. A vono je to zatim jako voda v hadici :-))

Autor:  Kachnis [ 10.4.07, 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

No a ja si doted naivne myslel, ze pri ladeni vyfuku na nicem nezalezi vic nez na delce svodu :-D. A jeste bych ji blbec pocital z doby otevreni vyfuku pri pozadovanych otackach motoru a rychlosti zvuku ve spalinach. A vono je to zatim jako voda v hadici :-))[/quote]

to vis, vyfukaři sou tlupa blbcu... na poradnej lauf Ti staci instalater :-)

Autor:  DRYVER [ 10.4.07, 13:47 ]
Předmět příspěvku: 

Taky si myslim ze je dulezity mit ty svody stejne dlouhy... Ale pokud mas jiny nazor tak to zkus vyrobit a pak se snama o zazitcich muzes podelit :D :D - Radi te vyslechnem 8)

Autor:  Radinas [ 10.4.07, 13:53 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Taky si myslim ze je dulezity mit ty svody stejne dlouhy... Ale pokud mas jiny nazor tak to zkus vyrobit a pak se snama o zazitcich muzes podelit :D :D - Radi te vyslechnem 8)


jasne asi jo to my taky leze na nervy ze jsou oba jinak dlouhy ale kamos me utvrzoval v tom ze na to nema vliv tak nevim
jak se to resi u radovejch motoru takhle vzadu co pricnak ten ma taky oba svody stejne dlouhy :?: :? :idea:

Autor:  DRYVER [ 10.4.07, 13:56 ]
Předmět příspěvku: 

Radinas píše:
DRYVER píše:
Taky si myslim ze je dulezity mit ty svody stejne dlouhy... Ale pokud mas jiny nazor tak to zkus vyrobit a pak se snama o zazitcich muzes podelit :D :D - Radi te vyslechnem 8)


jasne asi jo to my taky leze na nervy ze jsou oba jinak dlouhy ale kamos me utvrzoval v tom ze na to nema vliv tak nevim
jak se to resi u radovejch motoru takhle vzadu co pricnak ten ma taky oba svody stejne dlouhy :?: :? :idea:


sice to vypada ze ma oba svody jinak dlouhy ale urcite je to nejak krouceny a kdybys to pocital tak ti vyjde ze jsou oba stejny :wink:

Autor:  Radinas [ 10.4.07, 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

DRYVER píše:
Radinas píše:
DRYVER píše:
Taky si myslim ze je dulezity mit ty svody stejne dlouhy... Ale pokud mas jiny nazor tak to zkus vyrobit a pak se snama o zazitcich muzes podelit :D :D - Radi te vyslechnem 8)


jasne asi jo to my taky leze na nervy ze jsou oba jinak dlouhy ale kamos me utvrzoval v tom ze na to nema vliv tak nevim
jak se to resi u radovejch motoru takhle vzadu co pricnak ten ma taky oba svody stejne dlouhy :?: :? :idea:


sice to vypada ze ma oba svody jinak dlouhy ale urcite je to nejak krouceny a kdybys to pocital tak ti vyjde ze jsou oba stejny :wink:


a co pravy uhly a lomeni vzdyt to musi branit spalinam a snizovat vykon nebo jaky jsou tady pravidla myslim jen vykonove

Autor:  Jerry [ 10.4.07, 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

na dylce si myslim ze bude zalezet ale to se da udelat aby byly stejny a ty ohyby kdyz budou plynuly, tak by na to nemeli mit nejakej extra vliv

Autor:  Kristensen [ 10.4.07, 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

Radinas píše:
DRYVER píše:
Taky si myslim ze je dulezity mit ty svody stejne dlouhy... Ale pokud mas jiny nazor tak to zkus vyrobit a pak se snama o zazitcich muzes podelit :D :D - Radi te vyslechnem 8)


jasne asi jo to my taky leze na nervy ze jsou oba jinak dlouhy ale kamos me utvrzoval v tom ze na to nema vliv tak nevim
jak se to resi u radovejch motoru takhle vzadu co pricnak ten ma taky oba svody stejne dlouhy :?: :? :idea:


Tak takovýho kamaráda bych kopnul do pr*de*le, vždycky záleželo na délce svodu, dokážou dělat divy z krouťákem proto se taky dělaj příčáky protože tím znatelně prodloužíš svod a zlepšíš průběh a někdy i hodnotu kroutícího momentu, to co jsi namaloval bude fungovat na výkonu ale obráceným směrem, směrem dolu. Kdo má svody od hlavy a napojený na příčák ví o čem mluvím. To auto se absolutně změní a hlavně musej bejt všechny trubky co nejlépe stejně dlouhý, výslednej efekt je kolikrát až neuvěřitelnej.

Autor:  Matthes [ 10.4.07, 17:42 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_ ... yskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)

Autor:  Kristensen [ 10.4.07, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_sportovniupravyskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)


Hlavně větší průměr trubek než má 120, a s těma přepážkama je to taky napováženou, já bych to viděl na střední tlumič z nějakýho auta, většinou jsou totiž průchozí bez přepážek.

Autor:  Matthes [ 10.4.07, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Pockej preci to nemuzu mit 100% pruchozi :shock:

Taky me to napadlo ... ale zas na druhou stranu udelat vlastni vyfuk z nerezu je lepci, vydrzi :) Neco sem slysel ze se ma vyndat jedna z prepazek v origo tlumici. A nevedel bys (bo i dalsi ...) jak udelat lepci zvuk? Jako takovej plechovej, ne brumlak. Neco jako to bawon v NFSMW, znate-li :D :wink:

Autor:  Radinas [ 11.4.07, 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Matthes píše:
http://www.tuning.cz/skoda120/knihy/05_sportovniupravyskoda.pdf tady se o tom pise ...



Ja bych mel dotaz na znalce :D : kdyz budu davat do auta favo motor, tak budu nucen predelavat vyfuk :evil: Tudiz bych si ho svaril komplet z nerezu aby vydrzel dozivotne. Otazkou je, jestli ma cenu nejak laborovat se samotnym tlumicem, asi bych delal obyc vyfuk, ne pricnak :) Treba jestli mam nejak prodlouzit svody (nejak je tam omotat) nebo uprava prepazek v tlumici. Vychazel bych ze seriovky :)


Hlavně větší průměr trubek než má 120, a s těma přepážkama je to taky napováženou, já bych to viděl na střední tlumič z nějakýho auta, většinou jsou totiž průchozí bez přepážek.


tedy az naty jinak dlohy svody dobry tedy kdyby byly ty svody stejne dlouhy bude to v poho tak bych musel prodlouzit to druhy rameno mno to je parada tak ted nevim co stim to uz muzu vyfuky hodit pred zadni kola k prahum nebo zkusit pricnak

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/