Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zastavba TDI do Felicia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4390
Stránka 1 z 1

Autor:  lachim [ 11.4.07, 08:58 ]
Předmět příspěvku:  Zastavba TDI do Felicia

Ahoj chtel bych se zeptat jestli tu nekdo nema kontakt na nekoho kdo by zvladnul zastavbu TDI 66 kW do felicie 1,9 D ??? Ma nekdo predstavu na kolik by to jen tak orientacne vyslo ?? dekuji za opdoved

Autor:  Drak [ 11.4.07, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál.

Autor:  Kristensen [ 11.4.07, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem.

Autor:  roman heller [ 11.4.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem.



Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel..... :roll:

Autor:  Drak [ 11.4.07, 19:29 ]
Předmět příspěvku: 

Akorát se připrav na to, že čepy a brzdy vydrží o polovinu míň, než normálně, je to na tu nápravu moc, 1.6 a 1.9 na to celkem trpí, a když tomu přidáš eště něco navíc, tak to moc nevydrží.

Autor:  slovacek.milos [ 11.4.07, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál.


draku tě nějak nemohu pochopit doporučuješ 1.9 TD 50 kW a 1.9 atmosvér má 47 kW to by to turbo moc nepomohlo miloš

Autor:  Dave_Pv [ 11.4.07, 22:47 ]
Předmět příspěvku: 

roman heller píše:
Kristensen píše:
Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem.



Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel..... :roll:


Záležíjaký to bude ročník (motor+ECU). Nevím od jakého roku se to dělalo, ale v některém roce se začala veškerá elektronika plést dohromady (motor+budíky+rádio+.....) > kvůli zlodějům :)

Autor:  Drak [ 12.4.07, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Sory, přemýšlím o jabkách a píšu o hruškách, má tam být 55kW.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/