Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zastavba TDI do Felicia https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4390 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lachim [ 11.4.07, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | Zastavba TDI do Felicia |
Ahoj chtel bych se zeptat jestli tu nekdo nema kontakt na nekoho kdo by zvladnul zastavbu TDI 66 kW do felicie 1,9 D ??? Ma nekdo predstavu na kolik by to jen tak orientacne vyslo ?? dekuji za opdoved |
Autor: | Drak [ 11.4.07, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál. |
Autor: | Kristensen [ 11.4.07, 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem. |
Autor: | roman heller [ 11.4.07, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem. Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel..... |
Autor: | Drak [ 11.4.07, 19:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Akorát se připrav na to, že čepy a brzdy vydrží o polovinu míň, než normálně, je to na tu nápravu moc, 1.6 a 1.9 na to celkem trpí, a když tomu přidáš eště něco navíc, tak to moc nevydrží. |
Autor: | slovacek.milos [ 11.4.07, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Pokud pominu potíže s úřady, tak bych spíš doporučil 1.9 TD, má sece "jen" 50 kW, ale motor jako takovej absolutně bez problémů a ovládání čistě mechanicky, což znamená vyloučení ŘJ, kterou ti asi nikdo doma v garáži nezapojí tak, jak by měl a v servisech od toho asi dají ruce pryč. Při této variantě počítej asi 2500-3000 za práci + materiál. draku tě nějak nemohu pochopit doporučuješ 1.9 TD 50 kW a 1.9 atmosvér má 47 kW to by to turbo moc nepomohlo miloš |
Autor: | Dave_Pv [ 11.4.07, 22:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
roman heller píše: Kristensen píše: Pokud budeš mít komplet kabeláž z motorovího prostoru přes řídící jednotku až do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň tak samotný zapojení není problem. Není tam potřeba ještě přístrojový panel?(stačí ten tišťák)....kámoš si postavil Kajpana s 1,8 20V a musel tam mít ten štít protože už ti vše komunikuje přes imobilizer,řídící jednotku a přístrojový panel..... Záležíjaký to bude ročník (motor+ECU). Nevím od jakého roku se to dělalo, ale v některém roce se začala veškerá elektronika plést dohromady (motor+budíky+rádio+.....) > kvůli zlodějům |
Autor: | Drak [ 12.4.07, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sory, přemýšlím o jabkách a píšu o hruškách, má tam být 55kW. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |